Hop til indhold

Recommended Posts

Har desværre ikke adgang til Ekstra Bladet Plus, men at dømme efter forsidebilledet, er det sgu' nogle frække billeder de har lavet med Sussi.

Hun er satme en GILF! :P

Screenshot_20200713-184157_Samsung Internet.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ham Leo er nu også lidt hot, med sin lyse afro. 

Har oplevet dem i Skagen for nogle år siden. Ved ikke helt hvordan jeg skal beskrive den oplevelse... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 1 time siden:

Ham Leo er nu også lidt hot, med sin lyse afro. 

Har oplevet dem i Skagen for nogle år siden. Ved ikke helt hvordan jeg skal beskrive den oplevelse... 

Ditto her!

Men det var 'Bad taste' på bedste maner - alle morede sig, vi sendte et par hundrede lapper ned til baren igennem k'd-randen af mennesker og fik både 'l og bytte penge retur.

Vi syntes allesammen, at det var en hylende sjov aften, men ikke noget vi absolut ønsker at gentage.

Noget andet er, at jeg tror at både Sussi og Leo er nogle flinke  og sunobbede personer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Spot on @Gh0st super stemning på Skansen med dans på bordene, toppet med lidt benspjæt fra Sussi til “Smoke on the water”

Skabsfan @AalborgLook ?

En mulighed for intim koncert nær Aalborg kan pludselig bliver en realitet. Duoen spillede to week-ender på lokalt dramhus i efteråret 2019.  Efter forlydende kan de komme på programmet igen. Vil du ha’ et hint,  såfremt det bliver aktuelt ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gh0st skrev, for 4 timer siden:

Ditto her!

Men det var 'Bad taste' på bedste maner - alle morede sig, vi sendte et par hundrede lapper ned til baren igennem k'd-randen af mennesker og fik både 'l og bytte penge retur.

Vi syntes allesammen, at det var en hylende sjov aften, men ikke noget vi absolut ønsker at gentage.

Noget andet er, at jeg tror at både Sussi og Leo er nogle flinke  og sunobbede personer.

Helt enig. De tager ikke sig selv så højtidelig som så mange andre kunstnere. 

Meget "jysk" og en fed aften. Har kun set dem live den ene gang. 

MornFed skrev, 1 time siden:

Spot on @Gh0st super stemning på Skansen med dans på bordene, toppet med lidt benspjæt fra Sussi til “Smoke on the water”

Skabsfan @AalborgLook ?

En mulighed for intim koncert nær Aalborg kan pludselig bliver en realitet. Duoen spillede to week-ender på lokalt dramhus i efteråret 2019.  Efter forlydende kan de komme på programmet igen. Vil du ha’ et hint,  såfremt det bliver aktuelt ?

Fan vil jeg ikke mene, men vi morede os vældigt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 7 timer siden:

Fan vil jeg ikke mene, men vi morede os vældigt. 

Enig - betragt blot antydningen som forsøget på lidt godmodig drilleri.

Men et umagen par, den får gas på flere parametre.....

2DDC4042-8212-4BD4-B598-812EFBE4A800.jpeg.35517d2b7b0ec2195cd2d6ec8032f94e.jpeg

Lader den stå her, tør ikke tænke tanken til ende^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, 1 time siden:

@MornFed jeg tror at hende Sussi er liiiidt vild i sengen!

Tilsyneladende en frækkert,  udstråler lidt "vildkatte-attitude" meeen mine tanker går nærmere i retning af stakkels stakkels Leo. På alle fire i et bordeaux velourbeklædt lydtæt soveværelse...av av av

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...