Hop til indhold

Recommended Posts

Thomas28 skrev, for 13 timer siden:

Frækt setup men for dem som går ind uden beskyttelse, så håber jeg at i har faste aftaler hver uge med jeres læger. Andet er bare kujonagtig.

mærkelig kommentar. Hvorfor afsporer du tråden.. Hvad du håber er vel irrelevant ifht  tråden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tinas mand skrev, for 20 timer siden:

mærkelig kommentar. Hvorfor afsporer du tråden.. Hvad du håber er vel irrelevant ifht  tråden

Jeg håber, for Tinas skyld, at du holder dit helbred ved lige. Er det mærkeligt ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thomas28 skrev, for 3 minutter siden:

Jeg håber, for Tinas skyld, at du holder dit helbred ved lige. Er det mærkeligt ?

Nu er det ikke mig der knalder uden kondom.  Jeg synes bare det er en mærkelig kommentar. Det er ikke det tråden handler om. Jeg er sikker på at folk har gjort op med dem selv, om de vil knalde uden kondom eller ej. Jeg tror de har opvejet fordele og ulemper. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Thomas28 skrev, den 26.8.2020 at 14:02:

Måske skulle du tage en snak med din læge om hvor farlige kønssygdomme reelt er.

Risikoen for at blive smittet med en kønssygdom hvis du har ubeskyttet sex med en som har en kønssygdom i udbrud er mellem 5-25%. Risikoen for at blive smittet med Corona hvis du kysser en som har Corona i smitte stadiet er 99%, og man kan IKKE se på folk om de har Corona i smitte stadiet. Corona kan være dødelig. Det er der ingen kønssygdomme som er idag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...