Hop til indhold
Trust-me

Lady C

Recommended Posts

Har Lady C en profil et sted, aner ikke om det er Jylland eller hvor hun opholder sig, det eneste jeg ved er at hun er ret aktiv her inde og virker interessant på mig :-)  har spurgt hende selv men ikke fået svar.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aeee okay tak skal i have, hun er sgu lækker nok, men absolut ikke lige det jeg har lyst til, jeg vil da bolle :D, nej der hopper jeg lige over, ja og så skal man ligefrem udvælges, nå fint nok for dem der magter at betale for at være den heldige udvalgte! men igen tak skal i have.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Trust-me skrev, for 11 timer siden:

Aeee okay tak skal i have, hun er sgu lækker nok, men absolut ikke lige det jeg har lyst til, jeg vil da bolle :D, nej der hopper jeg lige over, ja og så skal man ligefrem udvælges, nå fint nok for dem der magter at betale for at være den heldige udvalgte! men igen tak skal i have.

ja selvfølgelig udvælger Jeg. Hvad havde du da regnet med ? At Jeg leger med hvem som helst ?  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trust-me skrev, for 16 timer siden:

Aeee okay tak skal i have, hun er sgu lækker nok, men absolut ikke lige det jeg har lyst til, jeg vil da bolle :D, nej der hopper jeg lige over, ja og så skal man ligefrem udvælges, nå fint nok for dem der magter at betale for at være den heldige udvalgte! men igen tak skal i have.

Man kan da kun have stor respekt for en glædespige, der vægler dem fra der ikke lever op til hendes standarder. Det er jo sådan, at lige børn leger bedst, og det gælder også ved købe sex.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 22 timer siden:

ja selvfølgelig udvælger Jeg. Hvad havde du da regnet med ? At Jeg leger med hvem som helst ?  

ja selvfølgelig skal du selv udvælge dem du vil betjene det er op til dig selv, jeg har bare aldrig selv skulle udvælges for at få lov til at betale for det, måske fordi jeg altid opfører mig ordentligt fra første opkald jeg ved det ikke, men mere er der ikke i det, det bliver så ikke nødvendigt i mit tilfælde, jeg vælger mig selv fra :-)  og du vil sikkert sige det samme, så der er ikke noget at være uenig om, win win ;-) 

Ha en god dag.

Redigeret af Trust-me

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 2 timer siden:

Man bliver jo altid udvalgt...nogle har bare et mere finmasket filter end andre !

Så er jeg blevet udvalgt 100% indtil nu, det jo ret flot :D synes jeg selv.. hehe havde jeg nu søgt hos Lady C var jeg så nok røget lidt ned i % ;-)  Men vil sige til Lady C du er dæleme lækker, ham hende de dem der får hele pakken er heldige :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...