Hop til indhold
Guest Lady C

Manglende funktion.

Recommended Posts

Guest Lady C

Hej 

Synes det kunne være rart, at der herinde var en funktion således at man kan forhindre uønskede brugere i at kigge på ens profil. Som det er nu er det kun deres kommentarer og indlæg man ikke kan se hvis man ignorerer dem. De kan stadig se ens profil. Ligesom der er på mange andre online fora - ville det altså også være rart at der var det her på EG også 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg ser og har forstået. 
Tror ikke det hjælper så længe man kan læse alt herinde uden at logge ind, og nogle har ikke oprettet profil herinde og kan læse alt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Coco Darling skrev, 1 time siden:

Som jeg ser og har forstået. 
Tror ikke det hjælper så længe man kan læse alt herinde uden at logge ind, og nogle har ikke oprettet profil herinde og kan læse alt 

Ja det er selvfølgelig rigtigt. Synes bare der bør være en mulighed for at kunne undgå andres uvelkomne besøg. Men måske skulle man lave det sådan at det kun er medlemmer ( betalende) der kan gå ind på ens profil. Så vil det nemlig ikke være muligt at gå derind hvis man er blokeret 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LoveThaiMassage
Lady C skrev, for 14 minutter siden:

Ja det er selvfølgelig rigtigt. Synes bare der bør være en mulighed for at kunne undgå andres uvelkomne besøg. Men måske skulle man lave det sådan at det kun er medlemmer ( betalende) der kan gå ind på ens profil. Så vil det nemlig ikke være muligt at gå derind hvis man er blokeret 

 

AalborgLook skrev, for 2 minutter siden:

@Lady C Af ren nysgerrighed, hvad kan man have imod at nogen læser ens profil? 

Ja, det kunne jeg også tænke mig at vide .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
AalborgLook skrev, for 7 minutter siden:

@Lady C Af ren nysgerrighed, hvad kan man have imod at nogen læser ens profil? 

Det er nok en af de spørgsmål hvor du må gætte dig til svaret selv ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
LoveThaiMassage skrev, for 6 minutter siden:

 

Ja, det kunne jeg også tænke mig at vide .

Der  er  brugere  som  er  så  langt  væk  fra  min  tilgang  til  hvordan  man  opfører  sig.

Brugere som  er  fulde  af  løgn. 

Brugere  som  laver  aftaler  for  dernæst  at  lade  som  ingenting. 

Brugere  som  skriver  grimt  om  en. 

Et  par  enkelte  piger  herinde,  som  jeg  finder  yderst  utiltalende og  som  jeg  tager  stærk  afstand  fra,  dem  ønsker  jeg  ikke  snager  i  min  profil. 

Jeg  ser ikke  nogen  grund til  at  de skal  følge  med  i  hvad  jeg  foretager  mig  herinde. 

Ved  ikke  om  det  samme  gælder  for  trådstarter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LoveThaiMassage
Nemtøs skrev, for 2 minutter siden:

Der  er  brugere  som  er  så  langt  væk  fra  min  tilgang  til  hvordan  man  opfører  sig.

Brugere som  er  fulde  af  løgn. 

Brugere  som  laver  aftaler  for  dernæst  at  lade  som  ingenting. 

Brugere  som  skriver  grimt  om  en. 

Et  par  enkelte  piger  herinde,  som  jeg  finder  yderst  utiltalende og  som  jeg  tager  stærk  afstand  fra,  dem  ønsker  jeg  ikke  snager  i  min  profil. 

Jeg  ser ikke  nogen  grund til  at  de skal  følge  med  i  hvad  jeg  foretager  mig  herinde. 

Ved  ikke  om  det  samme  gælder  for  trådstarter. 

Har man en profil i et offentligt forum som dette, så må man ta med at andre kigger i ens profil også udefra, alternativ er at slette.

Der er også mange mennesker je ikke bryder mig om, men forstår det du skriver.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
LoveThaiMassage skrev, for 1 minut siden:

Har man en profil i et offentligt forum som dette, så må man ta med at andre kigger i ens profil også udefra, alternativ er at slette.

Der er også mange mennesker je ikke bryder mig om, men forstår det du skriver.

Dem  jeg  nævner  er  jeg  sikker  på,  at  de  har  det  på  samme  måde  som  mig  selv,  så  fatter  ikke  at  de  gider  at  bruge  energi  på  det. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LoveThaiMassage
Nemtøs skrev, Lige nu:

Dem  jeg  nævner  er  jeg  sikker  på,  at  de  har  det  på  samme  måde  som  mig  selv,  så  fatter  ikke  at  de  gider  at  bruge  energi  på  det. 

 

ingorer, ingorer, ingorer .........

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
LoveThaiMassage skrev, for 2 minutter siden:

ingorer, ingorer, ingorer .........

Jeg  øver  mig,  men  bliver  provokeret  hver  gang 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LoveThaiMassage
Lady C skrev, for 20 minutter siden:

Det er nok en af de spørgsmål hvor du må gætte dig til svaret selv ;)

Nu spørger han pænt, og nu du stiller sådan et spørgsmål i en tråd, så er jeg lidt uforstående hvorfor du ikke vil uddybe ?

Ellers kunne du jo lige så godt have skrevet direkte til dem som styrer EG

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
LoveThaiMassage skrev, for 13 minutter siden:

Har man en profil i et offentligt forum som dette, så må man ta med at andre kigger i ens profil også udefra, alternativ er at slette.

Der er også mange mennesker je ikke bryder mig om, men forstår det du skriver.

Jeg går ikke ud fra at du har fotos af dig inde på din profil? Eller et link til din annonce med bl. a fotos af dig selv mere eller mindre afklædt samt private oplysninger?  Det er bare visse personer man ikke ønsker skal snage i disse ting. Havde jeg en komplet anonym profil som de fleste mandlige medlemmer har, ville jeg bære ligeglad.  Men min profil er jo ikke helt anonym. 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
LoveThaiMassage skrev, for 1 minut siden:

Nu spørger han pænt, og nu du stiller sådan et spørgsmål i en tråd, så er jeg lidt uforstående hvorfor du ikke vil uddybe ?

Ellers kunne du jo lige så godt have skrevet direkte til dem som styrer EG

Det troede jeg også jeg gjorde ved at oprette en tråd inde i et forum der hedder " feed back på EG" 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LoveThaiMassage
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Jeg  øver  mig,  men  bliver  provokeret  hver  gang 

Smiler, tro mig, kender det, men det er kun os selv det går ud over, hver gang vi lader os gå på.

Havde engang en eks, som viste sig at være nazasistisk og hun stalkede mig i et helt 1 år og var virkelig psykisk ustabil og utilregenlig, havde virkelig lyst til at gøre ting med hende som jeg ikke vil nævne her, men efter jeg ingorerede hende igen og igen og igen .......... stoppede det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LoveThaiMassage
Lady C skrev, for 2 minutter siden:

Jeg går ikke ud fra at du har fotos af dig inde på din profil? Eller et link til din annonce med bl. a fotos af dig selv mere eller mindre afklædt samt private oplysninger?  Det er bare visse personer man ikke ønsker skal snage i disse ting. Havde jeg en komplet anonym profil som de fleste mandlige medlemmer har, ville jeg bære ligeglad. 

Forstår jeg, men så slet din profil, det er desværre en af omkostningerne ved at være i det erhverv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LoveThaiMassage
Lady C skrev, for 3 minutter siden:

Det troede jeg også jeg gjorde ved at oprette en tråd inde i et forum der hedder " feed back på EG" 

Der er desværre mange syge mennesker derude.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
LoveThaiMassage skrev, for 10 minutter siden:

Forstår jeg, men så slet din profil, det er desværre en af omkostningerne ved at være i det erhverv.

Næ - hvorfor skulle det dog være en af omkostningerne? Man kan jo - som jeg foreslog - lave eroguide sådan at det kun er betalende medlemmer der kan snage i ens profiltekst samt ens billeder. Gør man det - vupti - er problemet løst 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 33 minutter siden:

Der  er  brugere  som  er  så  langt  væk  fra  min  tilgang  til  hvordan  man  opfører  sig.

Brugere som  er  fulde  af  løgn. 

Brugere  som  laver  aftaler  for  dernæst  at  lade  som  ingenting. 

Brugere  som  skriver  grimt  om  en. 

Et  par  enkelte  piger  herinde,  som  jeg  finder  yderst  utiltalende og  som  jeg  tager  stærk  afstand  fra,  dem  ønsker  jeg  ikke  snager  i  min  profil. 

Jeg  ser ikke  nogen  grund til  at  de skal  følge  med  i  hvad  jeg  foretager  mig  herinde. 

Ved  ikke  om  det  samme  gælder  for  trådstarter. 

Det havde jeg faktisk ikke fantasi til at forestille mig - seriously. 

Utroligt at det skal være sådan herinde. 

P.S.: nice profil billed du har fået dig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LoveThaiMassage
Lady C skrev, for 14 minutter siden:

Næ - hvorfor skulle det dog være en af omkostningerne? Man kan jo - som jeg foreslog - lave eroguide sådan at det kun er betalende medlemmer der kan snage i ens profiltekst samt ens billeder. Gør man det - vupti - er problemet løst 

Jeg er helt enig med dig .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Coco Darling skrev, for 4 timer siden:

nogle har ikke oprettet profil herinde og kan læse alt 

Det har jeg heller aldrig forstået ideen i - nogle har endda fået karantæne - og alligevel kan de anonymt læse med herinde og drage fordel af at læse anmeldelser af pigerne, som de så kan genere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 4 minutter siden:

Det har jeg heller aldrig forstået ideen i - nogle har endda fået karantæne - og alligevel kan de anonymt læse med herinde og drage fordel af at læse anmeldelser af pigerne, som de så kan genere.

Jo flere besøg, jo højere annonce priser ; )

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Nielsen
Lady C skrev, for 3 timer siden:

Næ - hvorfor skulle det dog være en af omkostningerne? Man kan jo - som jeg foreslog - lave eroguide sådan at det kun er betalende medlemmer der kan snage i ens profiltekst samt ens billeder. Gør man det - vupti - er problemet løst 

Hvis Eroguide blev en betalingsside, så ville man miste 80% af medlemmerne. Jeg skulle f.eks. ikke have stående ud for en hævning på mit kontoudtog fra banken "Eroguide Abonnement" eller lignende. Der ville så være en konkurrent som åbnede en side som svarer til det nuværende Eroguide - der findes faktisk en del af dem i forvejen - og som de fleste medlemmer så ville hoppe over på, og så kunne Eroguide godt lukke.

Jeg forstår at der kan være et ønske fra nogle GPere om at visse personer ikke skal kunne se med, men dem som ikke må se med, kan det måske ikke være betalende medlemmer?

Jeg kan ikke støtte ideen om en betalingsside. Hvis en GP gerne vil være diskret om visse dele af sit virke hvilket kan være forståeligt, så må hun lade være med at offentliggøre på en hjemmeside - om det er en betalingsside eller ej - det som hun ikke ønsker offentliggjort, eller anonymisere sin annonce, som mange piger i forvejen gør.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Nielsen skrev, for 2 timer siden:

Hvis Eroguide blev en betalingsside, så ville man miste 80% af medlemmerne. Jeg skulle f.eks. ikke have stående ud for en hævning på mit kontoudtog fra banken "Eroguide Abonnement" eller lignende. Der ville så være en konkurrent som åbnede en side som svarer til det nuværende Eroguide - der findes faktisk en del af dem i forvejen - og som de fleste medlemmer så ville hoppe over på, og så kunne Eroguide godt lukke.

Jeg forstår at der kan være et ønske fra nogle GPere om at visse personer ikke skal kunne se med, men dem som ikke må se med, kan det måske ikke være betalende medlemmer?

Jeg kan ikke støtte ideen om en betalingsside. Hvis en GP gerne vil være diskret om visse dele af sit virke hvilket kan være forståeligt, så må hun lade være med at offentliggøre på en hjemmeside - om det er en betalingsside eller ej - det som hun ikke ønsker offentliggjort, eller anonymisere sin annonce, som mange piger i forvejen gør.

Kan kun give dig ret @Kim Nielsen hvem ønsker at ens bank rådgiver kan snage i hvad man foretager sig på "grisestien" !?

2b_AVIATOR-PIG-KARE-DESIGN-449585-relcbb

Jeg kunne jo heller ikke drømme op at betale med kort ved en GP!

Og for mange vil det nok hellere ikke være særligt smart at det fremgår EG af kontoudskrifterne, som konen kan læsse :angry:

Bliver EG en betalings side, så lukker den pga. For få bruger. Så jeg vil også stemme @Lady C forslag ned!

 

Redigeret af lille_peter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LoveThaiMassage
Nemtøs skrev, for 12 timer siden:

Dem  jeg  nævner  er  jeg  sikker  på,  at  de  har  det  på  samme  måde  som  mig  selv,  så  fatter  ikke  at  de  gider  at  bruge  energi  på  det. 

 

Hvor har du annonce henne, ka ikke finde nogen ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...