Hop til indhold

Recommended Posts

Så var Pamela kommet tilbage til Hillerød, og har besøgt hende før, hvilket absolut var en god oplevelse, så jeg aftalte med dem at jeg ville komme til dem en sen aften, jeg var så klar til at tage ind til hende, og mærke om hun stadig var lige så fræk, og stram som sidst...

Så om morgenen gjorde jeg mig klar, og tog lige mundrens med i bilen på vej på arbejde. Jeg arbejder i hele landet og skulle til Nordjylland den dag, også derfor det sene valg af tidspunkt. Da jeg så skal til at gøre klar til at køre mod Hillerød, vil bilen ikke starte... der står jeg så i Nordjylland... Jeg kontakter så ejeren via eroguide og gør naturligvis opmærksom på jeg ikke kan komme alligevel.

Der kommer hurtigt svar og intet negativt i svaret, han takker for at jeg trods alt skrev, og ikke bare blev væk.

Tænker på at besøge Pamela på tirsdag, så ikke noget med at booke hende for meget kære venner.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Høvdingen skrev, for 23 minutter siden:

Er dette en anmeldelse?

Ja - af bilen. Men vi fik ikke at vide mærke og model...så svært at bruge anmeldelsen til noget.^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nettoboy skrev, den 10.7.2020 at 16:55:

Der kommer hurtigt svar og intet negativt i svaret, han takker for at jeg trods alt skrev, og ikke bare blev væk.

HAN?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lynet2019

Betragt bare indlæggende som håbløs forsøg på reklame.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lynet2019 skrev, den 13.7.2020 at 13:41:

Betragt bare indlæggende som håbløs forsøg på reklame.   

Så du mener at @Nettoboy og @Danskendk er en og samme person?

Det er almindeligt kendt at Danskendk svarede på indlæg om den pågældende klinik, i hvertfald i starten

Redigeret af Gløden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gløden skrev, for 36 minutter siden:

Så du mener at @Nettoboy og @Danskendk er en og samme person?

Det er almindeligt kendt at Danskendk svarede på indlæg om den pågældende klinik, i hvertfald i starten

Nu skal vi vel ikke være sådanne. Han (klinikken) takkede for at Nettoboy afmeldte, og dette tak var for Nettoboy så fantastiskt at det fortjente en helt egen anmeldelse. Han (Nettoboy) har måske ikke fået så mange tak i sit liv.

Lad os bare være taknemmelige at alle som fået et eller andet tak på sms, ikke skriver en anmeldelse om det. Eroguide ville aldrig blive det samme igen.

Men jeg mangler stadig model og mærke på bilen, som trods alt står i centrum for anmeldelsen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 4 minutter siden:

Nu skal vi vel ikke være sådanne. Han (klinikken) takkede for at Nettoboy afmeldte, og dette tak var for Nettoboy så fantastiskt at det fortjente en helt egen anmeldelse. Han (Nettoboy) har måske ikke fået så mange tak i sit liv.

Lad os bare være taknemmelige at alle som fået et eller andet tak på sms, ikke skriver en anmeldelse om det. Eroguide ville aldrig blive det samme igen.

Men jeg mangler stadig model og mærke på bilen, som trods alt står i centrum for anmeldelsen?

Jeg vil dog godt takke dig for at holde en sober tone, nettoboy har dog også fortjent en tak, han har trods alt i sin tid på EG utrætteligt kommenteret mange tråde om den blå elefant. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

stop nu drenge!

Da jeg startede på eroguide var det for at finde de gode piger /steder og undgå Dårlige oplevelser. Debatten er efterhånden ved at udvikle sig til personangreb/ beskyldninger for manipulation.  Dette burde være et Forum hvor oplevelser deles og ikke et Forum for konspirationsteorier. 
HVis I tror at jorden er flad Så er der også et sted hvor I vil finde ligesindede. 

Del nu jeres egne oplevelser i stedet for at angribe andres!
 

vh

Danskendk


 


 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danskendk skrev, for 9 minutter siden:

Del nu jeres egne oplevelser i stedet for at angribe andres!

Enig! Jeg har fået mange tak gennem årene. Har bare ikke nået at anmelde dem endnu. Det kan jeg bare beklage.

 

Danskendk skrev, for 10 minutter siden:


HVis I tror at jorden er flad Så er der også et sted hvor I vil finde ligesindede. 

Vil du ikke gerne dele lidt om dette sted?. Gerne PM hvis det er sensitivt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...