Hop til indhold
Blækspruttemanden

Dværg som er GP

Recommended Posts

S&W500S skrev, for 19 minutter siden:

Som faktisk en cm lavere end den anbefalede pige, 5 kg lettere og 2 sko numre mindre så vil jeg gerne påpege at dwarfisme eller dværgvækst er et syndrom:P:lol:.. 

Det ser dog ud til at både mig og Lilly er hvad man kalder en pusling hvilket er et voksent individ med lav vækst men normale proportioner.. 

Jeg er ikke stødt på en dværg i mit arbejde men ville bare lige klarifiserer og neeej da.. Jeg er aldrig blevet spurgt om jeg så ikke var dværg når jeg har nævnt mine 149 cm:lol::ph34r::P.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

He he nej søde....

Du

JenniferRomantica skrev, for 20 minutter siden:

Som faktisk en cm lavere end den anbefalede pige, 5 kg lettere og 2 sko numre mindre så vil jeg gerne påpege at dwarfisme eller dværgvækst er et syndrom:P:lol:.. 

Det ser dog ud til at både mig og Lilly er hvad man kalder en pusling hvilket er et voksent individ med lav vækst men normale proportioner.. 

Jeg er ikke stødt på en dværg i mit arbejde men ville bare lige klarifiserer og neeej da.. Jeg er aldrig blevet spurgt om jeg så ikke var dværg når jeg har nævnt mine 149 

He he nej søde....

Du er ikke en dværg, du er "bare" en lille fræk prinsesse. 

Det er jo ikke helt det samme

Del dette indlæg

Link til indlæg

Beder på forhånd for undskyldning for mulig afsporing, men håber på tilgivelse.

Dumpe forklarer de øvrige dværge, at han har bollet med en nonne, der er dværg. De øvrige er skeptiske, men de bliver enige om at opsøge paven og spørge. Efter lang tid vender paven tilbage med svar: “Jeg har spurgt ud i hele verden. Der findes ikke en nonne, der er dværg”. De 6 andre dværge slå r ring om Dumpe , danser og råber: “Dumpe har bollet en pingvin”.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pusling ?

Dæleme en sød beskrivelse af søde Jennifer (og andre piger på 1½ meter plus/minus et par centimeter).

Hvad hun 'måtte mangle i højden' opvejes så rigeligt af hendes gode humør og kæmpe personlighed.

Jeg er en kæmpe fan

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...