GIANT COCK 1323 Skrevet 10. Juli, 2020 Lyder dette for godt til at være sandt eller hvad?.....gad vide om man møder en eller anden taber der truer og afpresser en?...tror vist hun er omtalt meget negativt, men ved ikke om det er den samme pige, der bare bruger flere annoncer..hmmm. https://annoncelight.dk/showad/300056 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 10. Juli, 2020 har lige sendt en sms for at se hvad der sker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1323 Skrevet 10. Juli, 2020 Spændende!.....gad vide om hun kan leve op til dette overflødighedshorn af en annonce......hmm. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurik Skrevet 10. Juli, 2020 (edited) Brugernavnet DanskNymfoman22 har haft flere annoncer over de seneste par uger eller 3 lokation forskellige steder i landet. De er også omtalt herinde! Bl.a her https://www.eroguide.dk/forum/topic/122346-suspekt-ønsker-du-ikke-din-kæreste-var-fræk-som-mig/?tab=comments#comment-1159913 fælles for alle kommentarerne er at pigen er ældre end opgivet og hun slet ikke lever op til hvad hun lover og er en ren malkemaskine, men kun efter pengene dine. Redigeret 10. Juli, 2020 af lurik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 10. Juli, 2020 hvis jeg får et møde i stand skal jeg nok melde tilbage, tager den for mine brødre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1323 Skrevet 10. Juli, 2020 (edited) Gad vide om dette ikke er samme desperado der gemmer sig bag denne annonce....tror sgu næsten jeg vil satse en stor fadbamse på at dette er samme pige....ha...ha..hvor er det dog ynkeligt og komisk efterhånden!! https://annoncelight.dk/showad/298106 Redigeret 10. Juli, 2020 af GIANT COCK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1323 Skrevet 10. Juli, 2020 HAAA....HAAAAAAAAA!!! KATJING!!!!....og så kom hendes 3. annonce...fuldstændig samme ordlyd og desperation.....patetisk så det driver https://annoncelight.dk/showad/299646 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2763 Skrevet 10. Juli, 2020 Ahhh hvad er der at vente på... Go get her.... Den ene er ved at forberede sig på eksamen, men er det ikke ligesom overstået? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1323 Skrevet 10. Juli, 2020 For hende må det vist være en: ikke bestået eller nok sygeeksamen! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 10. Juli, 2020 Hun er ikke pengene værd hold jer væk hvis i ikke vil snydes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1323 Skrevet 10. Juli, 2020 Tak for advarslen.....har du lyst til at uddybe din oplevelse samt hvordan det foregik? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 10. Juli, 2020 (edited) Besøgte hende i mandags hvor jeg havde betalt for 45min men var ude efter 15min så spurgte ind til om man kunne få nogle af de penge tilbage som jeg ikke fik noget for men det ville hun ikke være med til. i dag da jeg kom forbi og bankede på døren opdagede jeg det var hende fra i mandag´s konfronterede hende med det fra sidste besøg ang penge retur men nej fra hende så jeg vendte mig om og gik min vej Hun brugte 2 forskellige adresser og tlfnr Redigeret 10. Juli, 2020 af BlackMagic2020 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 10. Juli, 2020 BlackMagic2020 skrev, for 10 minutter siden: Besøgte hende i mandags Fantastisk. For syv timer siden skrev du BlackMagic2020 skrev, for 7 timer siden: hvis jeg får et møde i stand skal jeg nok melde tilbage, tager den for mine brødre Og nu siger du at du har besøgt hende i mandags. V har fredag idag. Har du en tidsmaskine? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurik Skrevet 10. Juli, 2020 Aarhuselsker skrev, for 9 minutter siden: Fantastisk. For syv timer siden skrev du Og nu siger du at du har besøgt hende i mandags. V har fredag idag. Har du en tidsmaskine? Kunne man forestille sig at @BlackMagic2020 faldte for en ny annonce fra samme pige uden at vide det og først opdagede det da han ankom og derefter vendte rundt? Bare en rationel tanke herfra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 10. Juli, 2020 lurik skrev, for 2 minutter siden: Kunne man forestille sig at @BlackMagic2020 faldte for en ny annonce fra samme pige uden at vide det og først opdagede det da han ankom og derefter vendte rundt? Bare en rationel tanke herfra Njaaa, nej faktisk ikke Adressen burde i så fald have advaret ham, og desuden såeeeee Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurik Skrevet 10. Juli, 2020 Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden: Njaaa, nej faktisk ikke Adressen burde i så fald have advaret ham, og desuden såeeeee Det må @BlackMagic2020 redegøre for. Bare en tanke og der er vel heller ikke nogen der nævnte det var samme adresse. Ud over det har jeg da også været på samme adresser og både modtaget gode og dårlige oplevelser alt efter hvilken pige der er på stedet men hvad jeg skal alligevel ikk forbi Fyn i nærmeste fremtid sååååeee Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 10. Juli, 2020 lurik skrev, for 11 minutter siden: Kunne man forestille sig at @BlackMagic2020 faldte for en ny annonce fra samme pige uden at vide det og først opdagede det da han ankom og derefter vendte rundt? Bare en rationel tanke herfra Ja jeg faldt for den annonce som viste sig at være den samme pige jeg besøgte i mandags Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 10. Juli, 2020 Aarhuselsker skrev, for 9 minutter siden: Njaaa, nej faktisk ikke Adressen burde i så fald have advaret ham, og desuden såeeeee det er svært at vide før man står ved hoveddøren der var ingen klokker der ringede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 10. Juli, 2020 BlackMagic2020 skrev, for 1 minut siden: det er svært at vide før man står ved hoveddøren der var ingen klokker der ringede Så det var forskellige adresser, yes? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg