Hunting for beaver 4208 Skrevet 9. Juli, 2020 (edited) Her efter en vis epidemi nedlagde store dele af DK bla. vores træningscentre så må jeg indrømme at min vægt er blevet noget forøget sådan rent % mæssigt,,, Til gengæld så er jeg blevet rigtig god til at komme ud i naturen og får gået ca. 5- 10 km. dagligt. jeg elsker at komme derud og nyder at have fundet min helt egen rute hvor jeg tit hilser på de samme enten beboere eller andre motionister Nu er jeg normalt ikke den store kværulant, men der er i større grad kommet en ret kedelig tendens,,, Lige meget hvor og hvornår jeg går turen så møder jeg ( desværre ) henkastet affald, i form af cigaretskodder, tomme øldåser, sække med div. affald og sågar en hel sofa er jeg stødt på, udover det sædvandlige papir og pap, som bare flyver rundt. Prøv selv engang at ligge mærke til når man kører fra på motorvejen, opad rampen flyder der med lort, pizza bakker, Mac. D og meget meget andet... ved godt at der ligefrem er ansat folk som dagligt gør en kæmpe indsats for netop at holde bestanden nede, men nærmest dagen efter kan de jo starte forfra igen,, Jeg har selv været ude og ryde op flere gange årligt igennem en gruppe, men bliver både ked af det i afmagt og temmelig rasende, hvem er dog disse personer som bare lader det hele stå sådan til og ødelægger og sviner naturen , skovsvin siger jeg bare ,,, øvvv hvor er i bare tarvelige overfor naturen, hvem pokker giver jer ret til at ødelægge den.. gør en forskel og tøm dit fyldte askebæger i skraldespanden og IKKE langs vejkanten, og hvis du alligevel er ude og finde dåser og flasker med pant så tag lige de andre UDEN med og smid dem ud når du alligevel er nede og pante, du har jo sikkert fat i den selvsamme genstand for at checke den, så hvorfor bare smide den fra dig igen. Her et par få eks. fra dagens gå tur,, hilsen den mavesure borger Redigeret 9. Juli, 2020 af Hunting for beaver 7 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1166 Skrevet 9. Juli, 2020 Jeg kunne næppe være mere enig, er også vant til at færdes meget i naturen, og jeg har aldrig oplevet mere svineri end her i tiden. Er lige nu kommet hjem fra en mindre tur i det grønne, der lå bleer, servietter, øldåser, tømte lattergaspatroner. Jeg fatter simpelthen ikke at man kan være sådan et forbandet møg idiot spade røvhul natur SVIN !!! så kom jeg af med det. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tilmodenQ 232 Skrevet 9. Juli, 2020 ja noget forbandet svineri, vi har en skov lidt henne af vejen og ejeren har døjet med at nogen smed affald af på en lille p-plads, meeeen det gør vedkommende ikke mere... vi tog en på fersk gerning og kom til at smide affaldet ind i hans bil igen, dog uden at det var i poser mere... tro mig den bil bliver ikke plet/lugtfri lige med det samme, han truede med at ringe til politiet men fik bare at vide at han jo bare ku ringe nu, så ville vi da gerne vente til de kom.. men han ringede aldrig.. og siden har der ikke været noget problem.. 2 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
La Capra 103 Skrevet 9. Juli, 2020 Det er jo ikke kun i naturen det sker! Jeg fik massage i dag og da jeg 65 min. senere kravlede ned af briksen lå der en flaske med olie, 4 stykker itu revet plastik, et par stykker gummi, brugte og slimede, køkkenrulle, håndklæde, trusser, bh og en pude på gulvet og flød, utroligt alt det ragelse på så kort tid. Det positive var udsigten da hun samlede det hele op. 1 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14126 Skrevet 9. Juli, 2020 Jeg kan anbefale denne gruppe på facebook: https://www.facebook.com/groups/2532232907015352/?ref=group_header https://skridtogskrald.wnb.dk/stats/ tilmodenQ skrev, for 2 timer siden: vi tog en på fersk gerning og kom til at smide affaldet ind i hans bil igen, dog uden at det var i poser mere... tro mig den bil bliver ikke plet/lugtfri lige med det samme, han truede med at ringe til politiet men fik bare at vide at han jo bare ku ringe nu, så ville vi da gerne vente til de kom.. men han ringede aldrig.. Ikke at jeg går ind for selvtægt, men han var måske glad for at slippe for en større bøde, hvis I selv havde tilkaldt politiet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 10. Juli, 2020 (edited) tilmodenQ skrev, for 8 timer siden: vi tog en på fersk gerning og kom til at smide affaldet ind i hans bil igen, dog uden at det var i poser mere... tro mig den bil bliver ikke plet/lugtfri lige med det samme, selvfølgelig går jeg IKKE ind for selvtægt, men her må man da sige at det jo hjalp da der til synladende ikke kommer mere henkastet affald hundeluftere er heller ikke alt for fine og nogle åbenbart for fine til at samle lorten op efter deres egen hund. hvad gør i hvis i opdager at personen bare kigger den anden vej og lader som ingen ting også selvom den fx. er lagt lige midt på et befærdet sted, det er jo ikke hunden som skal samle den op men ejeren,, 1. jeg kigger selv den anden vej og tænker mit men går bare videre. 2. jeg gør opmærksom på at han har "glemt" at samle den hundedej / lort op som hans hund lige har lagt 3. jeg går hen og bliver stående indtil han samler op 4. hvis han mod forventning stadigvæk IKKE samler lorten op, så tager jeg hans hoved og presser den ned og godt rundt i lorten, det ville måske huske ham på det til næste gang, med fare for et større skænderi og 30 dage i skyggen, dog det posetive han burde samle op HVERGANG fremover, og derinde får man da mindst 1 måltid varmt mad dagligt jeg har tit selv tænkt tanken men har endnu ikke udlevet den,,,og det bliver nok også KUN ved tanken Redigeret 10. Juli, 2020 af Hunting for beaver 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cumonthai 83 Skrevet 10. Juli, 2020 Hunting for beaver skrev, for 11 timer siden: Her efter en vis epidemi nedlagde store dele af DK bla. vores træningscentre så må jeg indrømme at min vægt er blevet noget forøget sådan rent % mæssigt,,, Til gengæld så er jeg blevet rigtig god til at komme ud i naturen og får gået ca. 5- 10 km. dagligt. jeg elsker at komme derud og nyder at have fundet min helt egen rute hvor jeg tit hilser på de samme enten beboere eller andre motionister Nu er jeg normalt ikke den store kværulant, men der er i større grad kommet en ret kedelig tendens,,, Lige meget hvor og hvornår jeg går turen så møder jeg ( desværre ) henkastet affald, i form af cigaretskodder, tomme øldåser, sække med div. affald og sågar en hel sofa er jeg stødt på, udover det sædvandlige papir og pap, som bare flyver rundt. Prøv selv engang at ligge mærke til når man kører fra på motorvejen, opad rampen flyder der med lort, pizza bakker, Mac. D og meget meget andet... ved godt at der ligefrem er ansat folk som dagligt gør en kæmpe indsats for netop at holde bestanden nede, men nærmest dagen efter kan de jo starte forfra igen,, Jeg har selv været ude og ryde op flere gange årligt igennem en gruppe, men bliver både ked af det i afmagt og temmelig rasende, hvem er dog disse personer som bare lader det hele stå sådan til og ødelægger og sviner naturen , skovsvin siger jeg bare ,,, øvvv hvor er i bare tarvelige overfor naturen, hvem pokker giver jer ret til at ødelægge den.. gør en forskel og tøm dit fyldte askebæger i skraldespanden og IKKE langs vejkanten, og hvis du alligevel er ude og finde dåser og flasker med pant så tag lige de andre UDEN med og smid dem ud når du alligevel er nede og pante, du har jo sikkert fat i den selvsamme genstand for at checke den, så hvorfor bare smide den fra dig igen. Her et par få eks. fra dagens gå tur,, hilsen den mavesure borger Jeg må indrømme at øl dåsen kunne godt være mig, men jeg vil tage afsted i dag og få den fjernet ... undskyld 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migmanden 734 Skrevet 10. Juli, 2020 I har ret i at der foregår meget svineri. Jeg bor selv på landet og skal slå græs ud mod en landevej. Der er langt til naboen og marker rund om huset. Der er utroligt, hvad jeg må samle op af plastik som kommer flyvende, tomme øl dåser og alt muligt andet. Det er faktisk blevet værre gennem de sidste 10 år. For nogle år siden oplevede jeg en mand, der havde parkeret lige ud for min grund. Har var stået ud af bilen og stod og pissede op af mit hegn. Jeg bad om hans adresse, og fortalte at jeg kunne køre hjem til ham og pisse op af hans hus og pisse op af dette. Herefter blev han ret flov og sagde undskyld. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DoctorLove Skrevet 10. Juli, 2020 Hunting for beaver skrev, for 1 time siden: selvfølgelig går jeg IKKE ind for selvtægt, men her må man da sige at det jo hjalp da der til synladende ikke kommer mere henkastet affald hundeluftere er heller ikke alt for fine og nogle åbenbart for fine til at samle lorten op efter deres egen hund. hvad gør i hvis i opdager at personen bare kigger den anden vej og lader som ingen ting også selvom den fx. er lagt lige midt på et befærdet sted, det er jo ikke hunden som skal samle den op men ejeren,, 1. jeg kigger selv den anden vej og tænker mit men går bare videre. 2. jeg gør opmærksom på at han har "glemt" at samle den hundedej / lort op som hans hund lige har lagt 3. jeg går hen og bliver stående indtil han samler op 4. hvis han mod forventning stadigvæk IKKE samler lorten op, så tager jeg hans hoved og presser den ned og godt rundt i lorten, det ville måske huske ham på det til næste gang, med fare for et større skænderi og 30 dage i skyggen, dog det posetive han burde samle op HVERGANG fremover, og derinde får man da mindst 1 måltid varmt mad dagligt jeg har tit selv tænkt tanken men har endnu ikke udlevet den,,,og det bliver nok også KUN ved tanken Ville nu gerne se dig tvære mit ansigt i en hundelort... Tror min Rottweiler ville protestere voldsomt men når nu vi er i gang med løfte fingere af hinanden i denne tråd over skrald og diverser ..... Så burde vi alle havde skyld følelser over vores forbrugs og udsmidnings mentalitet vi har givet os selv -så vi kan fremstå perfekt i forhold til vores sidemand/Dame. Men for lige at hoppe tilbage til hundelorten-så bruger vi jo en plastik pose ? Og Ja vi skal samle op såfremt det er på gaden -men hvis min hund skider i en busk,så bliver den liggende der ! Og til sidst er lort jo gødning og gødning er godt for planter og planter giver liv og ilt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 10. Juli, 2020 cumonthai skrev, for 19 minutter siden: Jeg må indrømme at øl dåsen kunne godt være mig, men jeg vil tage afsted i dag og få den fjernet ... undskyld Det lyder da som en rigtig god ide,, Hvis den mod forventning ER fjernet så finder du sikkert bare en anden som du så samler op istedet for Hvis du fx. Samler 2 eller flere op så har du allerede gjort en rigtig god gerning for andre som måske også blir inspireret heraf,, Synes at det er ret god stil, at du har tænkt dig at reagere, gid dog at der var mange flere med den tankegang men nok ret svært at ændre folk"s vaner især de dårlige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 10. Juli, 2020 DoctorLove skrev, for 14 minutter siden: Ville nu gerne se dig tvære mit ansigt i en hundelort... Tror min Rottweiler ville protestere voldsomt men når nu vi er i gang med løfte fingere af hinanden i denne tråd over skrald og diverser ..... Så burde vi alle havde skyld følelser over vores forbrugs og udsmidnings mentalitet vi har givet os selv -så vi kan fremstå perfekt i forhold til vores sidemand/Dame. Men for lige at hoppe tilbage til hundelorten-så bruger vi jo en plastik pose ? Og Ja vi skal samle op såfremt det er på gaden -men hvis min hund skider i en busk,så bliver den liggende der ! Og til sidst er lort jo gødning og gødning er godt for planter og planter giver liv og ilt Det var nu ikke min intention at gøre dette bare en tanke som nok aldrig bliver udført i livet,, Mht. Hunde så er jeg ret bange for dem, især dobbermann, schæfer og rottweiler racer, da nogle få desværre er utilregnelige, blevet forkert opdraget slået og meget andet nedværdigende ikke at man så kan sammenligne dem med deres ejermand, men ganske få skumle typer kan vel ikke helt sige sig fri, .. Jeg er i øvrigt ret enig med at lade den ligge i buskads buske oma., men fx. på en boldbane hvor børn render rundt og leger er det et stort NO GO, at "glemme" og samle op 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9928 Skrevet 10. Juli, 2020 Jeg nyder bestemt også en god gåtur, noget jeg gør så tit jeg kan slippe afsted med det, og ser desværre tit det samne som dig. Det er nok heller ikke noget nyt. Jeg synes stort set altid jeg har set affald ligge og flyde i vejkanterne, og kan slet ikke gennemskue hvad der dog kan gå gennem hovedet på et menneske der synes det er ok at smide affald i naturen. Jeg har haft de samme tanker som nævnt om dårlige hundeejere, og kan også blive ret stram i betrækket over alle de cigaretskodder der ligger overalt. Der er dog heldigvis masser af smuk natur tilbage som ikke er kvalt i affald endnu, så jeg prøver om ikke min telefon vil smide et par billeder i "forårs" tråden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DoctorLove Skrevet 10. Juli, 2020 Hunting for beaver skrev, for 4 minutter siden: Det var nu ikke min intention at gøre dette bare en tanke som nok aldrig bliver udført i livet,, Mht. Hunde så er jeg ret bange for dem, især dobbermann, schæfer og rottweiler racer, da nogle få desværre er utilregnelige, blevet forkert opdraget slået og meget andet nedværdigende ikke at man så kan sammenligne dem med deres ejermand, men ganske få skumle typer kan vel ikke helt sige sig fri, .. Jeg er i øvrigt ret enig med at lade den ligge i buskads buske oma., men fx. på en boldbane hvor børn render rundt og leger er det et stort NO GO, at "glemme" og samle op Hunting for beaver skrev, for 4 minutter siden: Det var nu ikke min intention at gøre dette bare en tanke som nok aldrig bliver udført i livet,, Mht. Hunde så er jeg ret bange for dem, især dobbermann, schæfer og rottweiler racer, da nogle få desværre er utilregnelige, blevet forkert opdraget slået og meget andet nedværdigende ikke at man så kan sammenligne dem med deres ejermand, men ganske få skumle typer kan vel ikke helt sige sig fri, .. Jeg er i øvrigt ret enig med at lade den ligge i buskads buske oma., men fx. på en boldbane hvor børn render rundt og leger er det et stort NO GO, at "glemme" og samle op Som Målmand i fodbold er det nu heller ikke fedt med en lort i feltet- men igen så giver det en bedre glide effekt og når vi snakker om hunde-så er det ejerne som skaber problemerne for hundene,fordi de ikke tager ansvar for opdragelse og stimulation af hunden (70 % af næsen er hundens liv til en tilfreds hund ) og stort set alle hunde ville forsvare deres ejer uanset om de er gode/dårlig ejer -fordi hunden er loyal over for alfa og flokken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 10. Juli, 2020 DoctorLove skrev, 1 time siden: Ville nu gerne se dig tvære mit ansigt i en hundelort... Tror min Rottweiler ville protestere voldsomt men når nu vi er i gang med løfte fingere af hinanden i denne tråd over skrald og diverser ..... Så burde vi alle havde skyld følelser over vores forbrugs og udsmidnings mentalitet vi har givet os selv -så vi kan fremstå perfekt i forhold til vores sidemand/Dame. Men for lige at hoppe tilbage til hundelorten-så bruger vi jo en plastik pose ? Og Ja vi skal samle op såfremt det er på gaden -men hvis min hund skider i en busk,så bliver den liggende der ! Og til sidst er lort jo gødning og gødning er godt for planter og planter giver liv og ilt ja ja bassemand: Husk lige at hunde snuser til og spiser hundelorte, og de risikrrer dermed at få nogle grimme sygdomme med hjem ! Når jeg passer hund, sørger jeg altdig for at samle op efter kræene og ikke mindst: smide de 'lune' poser i en skraldespand og ikke bare i nærmeste busk. En anden ting er, at jeg ofte (desværre ikke altid) har en stor plastik pose og et par handsker med når jeg ude i naturen og fotografere eller fiske. Det er især fiskesnører, dåser og flasker jeg tager med hjem og smider ud, da det er ekstremt farligt affald for vilde dyr. Cigaretskod, lokums papir og kondomer lader jeg ligge, selvom det også er farlig affald - jeg skal den onde lynme ikke håndtere det ulækre stads. 'Hunting for Beaver' skal have stor ros for denne tråd. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DoctorLove Skrevet 10. Juli, 2020 Gh0st skrev, for 45 minutter siden: ja ja bassemand: Husk lige at hunde snuser til og spiser hundelorte, og de risikrrer dermed at få nogle grimme sygdomme med hjem ! Når jeg passer hund, sørger jeg altdig for at samle op efter kræene og ikke mindst: smide de 'lune' poser i en skraldespand og ikke bare i nærmeste busk. En anden ting er, at jeg ofte (desværre ikke altid) har en stor plastik pose og et par handsker med når jeg ude i naturen og fotografere eller fiske. Det er især fiskesnører, dåser og flasker jeg tager med hjem og smider ud, da det er ekstremt farligt affald for vilde dyr. Cigaretskod, lokums papir og kondomer lader jeg ligge, selvom det også er farlig affald - jeg skal den onde lynme ikke håndtere det ulækre stads. 'Hunting for Beaver' skal have stor ros for denne tråd. Med alt det plastik du har med ud for at samle skrald i naturen - stor plastik pose -plastik hansker -hunde plastik pose ... Så kan j godt se du hjælper naturen Bassemand og hvilken sygdomme samler hunde med deres næser ?? Og hvor tit høre/læser du om overførte sygdomme fra hund til mennesker ?? Dit forbrug såvel som mit eget i forhold til køb af biler-tøj -madvare (plastik) ovs ovs er jo der vi nok ligeså meget burde overveje vores forbrug-så vores natur kan overleve i fremtiden .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 10. Juli, 2020 DoctorLove skrev, for 6 timer siden: Med alt det plastik du har med ud for at samle skrald i naturen - stor plastik pose -plastik hansker -hunde plastik pose ... Så kan j godt se du hjælper naturen Bassemand og hvilken sygdomme samler hunde med deres næser ?? Og hvor tit høre/læser du om overførte sygdomme fra hund til mennesker ?? Dit forbrug såvel som mit eget i forhold til køb af biler-tøj -madvare (plastik) ovs ovs er jo der vi nok ligeså meget burde overveje vores forbrug-så vores natur kan overleve i fremtiden .... 1. jeg bruger genbrugs handsker 2. Jeg har en genbrugs pose foret med en affaldspose, og det er primært farligt affald såsom snører glasskår og flasker etc. og det ryger til forbrændingen. 3. Tjek https://www.avisen.dk/ad-derfor-skal-du-ikke-spise-en-hundelort_275852.aspx "Hundelorte indeholder ofte mange forskellige slags orme - blandt andet hjerteorm og lungeorm. Men også koli-bakterier og salmonella er gæster i hundens brune afføring. Det skriver upworthy.com. Ligeledes kan der være parvovirus, som giver lussingesyge, og giardia, som giver diarre, i hundelortene." Hundene oplever verden igennem deres utrolige næser, og dem stikker de hjertens gerne i alt Og du har så inderligt ret: Vi skal overveje vores forbrug aht. naturen, men den måde vores samfund er indrettet på gør det ikke specielt let. Eksempelvis reducerer jeg pr for år mit el- og vand-forbrug, og alligevel bliver det dyrerer og dyrerer. Men alle hunde-ejere: Tag nu jeres husdyrs høm hømmere med hjem og smid dem i skraldespanden, fremfor at lade dem eller poserne ligge i naturen. Af hjertet tak (jeg elsker hunde, de er det mest loyal og uselviske man overhovedet kan møde) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DoctorLove Skrevet 10. Juli, 2020 Gh0st skrev, for 2 timer siden: 1. jeg bruger genbrugs handsker 2. Jeg har en genbrugs pose foret med en affaldspose, og det er primært farligt affald såsom snører glasskår og flasker etc. og det ryger til forbrændingen. 3. Tjek https://www.avisen.dk/ad-derfor-skal-du-ikke-spise-en-hundelort_275852.aspx "Hundelorte indeholder ofte mange forskellige slags orme - blandt andet hjerteorm og lungeorm. Men også koli-bakterier og salmonella er gæster i hundens brune afføring. Det skriver upworthy.com. Ligeledes kan der være parvovirus, som giver lussingesyge, og giardia, som giver diarre, i hundelortene." Hundene oplever verden igennem deres utrolige næser, og dem stikker de hjertens gerne i alt Og du har så inderligt ret: Vi skal overveje vores forbrug aht. naturen, men den måde vores samfund er indrettet på gør det ikke specielt let. Eksempelvis reducerer jeg pr for år mit el- og vand-forbrug, og alligevel bliver det dyrerer og dyrerer. Men alle hunde-ejere: Tag nu jeres husdyrs høm hømmere med hjem og smid dem i skraldespanden, fremfor at lade dem eller poserne ligge i naturen. Af hjertet tak (jeg elsker hunde, de er det mest loyal og uselviske man overhovedet kan møde) Hjerte/lungeorm forekommer ikke i mennesker gennem hunde/katte... Parvo kan heller ikke smitte os mennesker ! Alt det kommer i gennem oralt(græs- hundelorte) indførelse ikke snuden . Og hvor mange er blevet smittet eller døde ? Det svarede du aldrig på ! Ps. Hunde er mit liv og jeg er ikke død af alle de slik i skærmen jeg har fået og skulle det ske at jeg døde -ville jeg dø lykkelig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 11. Juli, 2020 DoctorLove skrev, for 12 timer siden: Hjerte/lungeorm forekommer ikke i mennesker gennem hunde/katte... Parvo kan heller ikke smitte os mennesker ! Alt det kommer i gennem oralt(græs- hundelorte) indførelse ikke snuden . Og hvor mange er blevet smittet eller døde ? Det svarede du aldrig på ! Ps. Hunde er mit liv og jeg er ikke død af alle de slik i skærmen jeg har fået og skulle det ske at jeg døde -ville jeg dø lykkelig Du misforstår mig: Jeg tænker OGSÅ på at hunde kan smitte hunde igennem deres afføring, og ja: hunde kan finde på at slikke/spise afføring lige et link til https://www.agria.dk/hund/artikel/om-hunden/lader-du-lorten-ligge/ Citat: "Blot fordi hundelorten ikke ligger i ”gangbanen” mindsker det ikke smitterisikoen det mindste. Det er mindst lige så ulækkert at hunden træder i en hundelort, som hvis du gør det. Den tager smitten med sig hjem, i bilen, i sofaen og på dig, hvis den hopper op." Men jeg tror ikke, at vi to bliver enige desværre Men hvis blot alle hundeejere og hundeluftere ryddede op efter sig, ville der måske ikke være så mange hundehadere ! Just my 5 cents Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 11. Juli, 2020 Offentlige toiletter... toiletbrættet synligt overpisset og papir over det hele.. det er et kvinde toilet Læring til mig selv: kvinder kan også være nogen svin. Hvorfor er man ligeglad når det ikke er ens eget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 11. Juli, 2020 Hunting for beaver skrev, den 10.7.2020 at 05:47: hundeluftere er heller ikke alt for fine og nogle åbenbart for fine til at samle lorten op efter deres egen hund. Tja jeg så en med en stor hund der log kræet skide på mit fortov - heldigvis var jeg i haven og tog en spade med og bad stodderen om at tage sit lort med, og han meddelte at det måtte jeg som grundejer selv fjerne, så gik han, med spaden samlede jeg hundelorten op og smed den på ham, den drev ned af hans fine trenchcoat coat frakke og han tænkte på at pudse køteren på mig men lod være, måske han var bekymret for om hunden ikke kunne tåle spaden. Folk skal fandme rydde op efter sig selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9651 Skrevet 11. Juli, 2020 Alkoholikeren skrev, for 6 minutter siden: Tja jeg så en med en stor hund der log kræet skide på mit fortov - heldigvis var jeg i haven og tog en spade med og bad stodderen om at tage sit lort med, og han meddelte at det måtte jeg som grundejer selv fjerne, så gik han, med spaden samlede jeg hundelorten op og smed den på ham, den drev ned af hans fine trenchcoat coat frakke og han tænkte på at pudse køteren på mig men lod være, måske han var bekymret for om hunden ikke kunne tåle spaden. Folk skal fandme rydde op efter sig selv. Bare til din egen overvejelse, så vil det kunne takseres som vold, at du smider en lort på ham, hvorimod hans hunds lort på dit fortov kun tæller som efterladelse af affald. Så hvis han pudsede politiet på dig, ville det falde dårligere ud for dig end for ham. Din handling er en optrapning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 11. Juli, 2020 Alkoholikeren skrev, for 10 minutter siden: Tja jeg så en med en stor hund der log kræet skide på mit fortov - heldigvis var jeg i haven og tog en spade med og bad stodderen om at tage sit lort med, og han meddelte at det måtte jeg som grundejer selv fjerne, så gik han, med spaden samlede jeg hundelorten op og smed den på ham, den drev ned af hans fine trenchcoat coat frakke og han tænkte på at pudse køteren på mig men lod være, måske han var bekymret for om hunden ikke kunne tåle spaden. Folk skal fandme rydde op efter sig selv. Jeg synes umiddelbart at du gjorde det helt rigtige, gad godt at have set det egentlig Godt at du IKKE havde en le ved hånden den dag så Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 11. Juli, 2020 (edited) Bebop skrev, for 6 minutter siden: Bare til din egen overvejelse, så vil det kunne takseres som vold, at du smider en lort på ham, hvorimod hans hunds lort på dit fortov kun tæller som efterladelse af affald. Så hvis han pudsede politiet på dig, ville det falde dårligere ud for dig end for ham. Din handling er en optrapning. Ja det er temmelig sikkert korrekt, men det er jo ligesom folks holdninger vi omtaler her, så at agere selvtægt eller ej ville IKKE være det primære jeg lagde vægt på Men ellers ret enig at det ikke er til egen fordel og en væsentlig optrapning i sagen, som ville falde endog meget uheldigt ud til mod egen person Men ok så,, Et spørgsmål @Bebop hvad ville så ske hvis han nu pudsede hunden løs,, og den fx ødelagde tøj og eller skambidte ind til benet, forudsat resten af hændelsen skete som ovenfor / før beskrevet af Alko,,? Redigeret 11. Juli, 2020 af Hunting for beaver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 11. Juli, 2020 Bebop skrev, for 2 timer siden: Bare til din egen overvejelse, så vil det kunne takseres som vold, at du smider en lort på ham, hvorimod hans hunds lort på dit fortov kun tæller som efterladelse af affald. Så hvis han pudsede politiet på dig, ville det falde dårligere ud for dig end for ham. Din handling er en optrapning. Helt enig men så må jeg jo tage konsekvensen og tage den sanktion der så kommer, er sikker på at vedkommende fremover husker pose og handsker og smider det i affaldsspanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tilmodenQ 232 Skrevet 12. Juli, 2020 Jernsvinet skrev, den 10.7.2020 at 00:10: Jeg kan anbefale denne gruppe på facebook: https://www.facebook.com/groups/2532232907015352/?ref=group_header https://skridtogskrald.wnb.dk/stats/ Ikke at jeg går ind for selvtægt, men han var måske glad for at slippe for en større bøde, hvis I selv havde tilkaldt politiet selvtægt.??????? hvordan kommer du da frem til det.. ?? vi hjalp ham bare med at samle hans lort op i bilen igen.. dog gik alle poser i stykker.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg