Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

At møde en GP privat

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

For en del år siden besøgte jeg med jævne mellemrum en thaipige. Hun er et produkt af den sædvanlige konstellation. Thai kvinde, dansk mand. 
Hun havde afløser jobs på 3 forskellige klinikker som supplement til SU. Vi  havde en aftale om at hun skulle sende en SMS når hun vidste hvornår hun var på vagt næste gang. Det blev til mange dejlige møder, med en smuk pige der har meget mellem ørene, og holder meget af elskovens små hemmelige lege. 
Hun blev færdig med studiet, fik job og stoppede på klinikkerne. 
Vi SMSede lidt sammen, med det gled ud. 

Så, til en familiemiddag for nogle dage siden, kommer min glade nevø ind ad døren, med en dårende smuk thaipige under armen, og præsenterer hende glædesstrålende som sin kæreste. 
Efter et par minutter opdager hun mig, og ser lidt bange ud. Jeg får diskret lavet "lynlås på læber" bevægelsen, og hendes dejlige smil kommer atter frem. 
Vi får senere nogle minutter alene under samleappetitgåturen og får beseglet vores tavsheds pagt, og jeg får sagt at jeg har savnet hende. Hun savnerogså af og til livet på klinikkerne, men havde bestemt sig for at der var helt slut. Nevøen var faktisk ved at være ret god, efter lidt tilrettevisninger, som hun udtrykte det. 

Og jeg kan så sidde og glæde mig over minderne hver gang jeg ser hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dette er fandme uhyggeligt. Så er vi jo i famile.

Tænker at din nevøs kone måske har spist mine børn. Puha verden er lille. :lol:

8000

ps Er sku nysgerrig på hvem hun er.  Men vi parkere den her for pigens skyld. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
8000 skrev, for 3 minutter siden:

Dette er fandme uhyggeligt. Så er vi jo i famile.

Tænker at din nevøs kone måske har spist mine børn. Puha verden er lille. :lol:

8000

ps Er sku nysgerrig på hvem hun er.  Men vi parkere den her for pigens skyld. 

Ja det kan fint være, hun er ikke sippet med hvad hun putter i munden :) 
Du har ret, hun skal have sin anonymitet når hun nu har valgt en anden sti i livet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...