TheVoice 9518 Skrevet 9. Juli, 2020 Harran skrev, for 16 timer siden: Jeg tror at mange er af den overbevisning om, at de har en bedre hygiejne end de rent faktisk har. Du har nok en pointe der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kloster 18 Skrevet 9. Juli, 2020 (edited) jeg var forbi en gp sidste uge, da jeg kom ud der fra gik en anden ind han stank langt væk og lignede ikke en der vidste hvad vand og sæbe var tøjet lignede noget fra en hjemløs, jeg tænkte bare stakkels gp, jeg sad lidt i bilen og svarede på et par ubesvarede opkald og sms'er og 5min senere kom manden ud igen så lidt sur ud. tænker han var blevet afvist.. jeg selv aftaler et tidspunkt med pigerne og går i bad og børster tænder lige inden jeg tager afsted, jeg forventer også hun er ny vasket når jeg kommer Redigeret 9. Juli, 2020 af kloster 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14126 Skrevet 10. Juli, 2020 kloster skrev, for 17 timer siden: jeg var forbi en gp sidste uge, da jeg kom ud der fra gik en anden ind han stank langt væk og lignede ikke en der vidste hvad vand og sæbe var tøjet lignede noget fra en hjemløs, jeg tænkte bare stakkels gp, jeg sad lidt i bilen og svarede på et par ubesvarede opkald og sms'er og 5min senere kom manden ud igen så lidt sur ud. tænker han var blevet afvist.. jeg selv aftaler et tidspunkt med pigerne og går i bad og børster tænder lige inden jeg tager afsted, jeg forventer også hun er ny vasket når jeg kommer Jeg bilder mig ind at man får lidt bedre service, hvis man ankommer ren, nyvasket, velklædt og velduftende - om ikke andet, så kan det ihvertfald ikke være pga. dårlig hygiejne at man får en slet behandling 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
La Capra 103 Skrevet 10. Juli, 2020 Jernsvinet skrev, for 58 minutter siden: Jeg bilder mig ind at man får lidt bedre service, hvis man ankommer ren, nyvasket, velklædt og velduftende - om ikke andet, så kan det ihvertfald ikke være pga. dårlig hygiejne at man får en slet behandling Det kan der ikke herske tvivl om, jeg kunne ikke finde på at møde op, hvis ikke jeg kom direkte fra badet og med rent tøj, barberet og hvide tænder, tænker altid det gør ikke noget hvis hun tænder lidt på mig selv om jeg har grå stænk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg