Hop til indhold
Den_glade_amatør

“You are very clean”

Recommended Posts

I min (måske naive?) optik er det en selvfølge, at man holder en respektabel hygiejne, når man besøger de søde piger. Ganske som vi mænd også selv ønsker, at pigerne er “lige til at spise”. Nu har jeg så efterhånden et par gange oplevet nogenlunde dette forløb:

Mig: “Thank you for great sex. You are very nice.”

Pigen. “You are also nice. And very clean.”

Hvad er det for en kompliment, er I andre også stødt på den? Er det virkelig fordi, der er langt flere urene mænd derude, end jeg lige forestiller mig, eller er det måske bare fordi pigen ikke synes, at hverken min frisure, min pik eller min charme er noget at noget at råbe hurra for, men så kan man da trøste sig med, jeg i det mindste er ren? ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
BBW Emma skrev, for 7 minutter siden:

Jeg har måtte tvinge mere end en mand i bad :blink:

Samme her. Jeg har desværre også oplevet mænd, der efter de har været i bad hos mig, stadig ikke var ordentligt rene og / eller lugtede grimt.... 
Og ham der påstod at han kom direkte fra svømmehallen. Da jeg alligevel bad ham vaske sig, kunne jeg tydeligt høre, at han bare tændte for vandet. Og kom ud med l.... i måsen :wacko:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 6 9

Ja jeg har mere end 1 gang hørt at jeg er meget ren, og også fået det indtryk at det vist ikke er så normalt som jeg troede.

@Liv er man så i stand til at sende manden på gaden når de opfører sig sådan?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmalie

Jeg ved ikke.. Måske er jeg heldig, eller ikke særlig sart, synes de fleste klarer det meget godt. Der er altså selvfølgelig nogen som har et lidt ringe kendskab til vand og sæbe, og dem som fra naturens side sveder mere end andre. 

Der er også nogen som er meget rene, på trods af at de ikke har lånt et bad på stedet. Især unge fyre der ligger vejen forbi på vej hjem fra flere timers bytur - det synes jeg er ret imponerende :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
6 9 skrev, for 15 minutter siden:

Liv er man så i stand til at sende manden på gaden når de opfører sig sådan?

Det er en af de ting jeg øver mig på. Lige ham der undlod jeg efterfølgende at svare, måske ikke den optimale måde at slippe af med folk på, men en konfrontation om så sårbart et emne kan være svær at tage. Tanken om hvad en vred kunde kan finde på huer mig heller ikke.....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg syntes det er uansvarligt at møde op hos en pige også lugte i skridtet og under armene, hun giver det mest intime af sig selv, også skal hun ikke udsættes for en klam stodder. Det er et meget ømt emne, husker engang jeg besøgte en pige i Hvam i Vesthimmerland, hun lugtede så meget i tismissen, at jeg kunne lufte hende i flere timer efter, også selv om jeg havde været i bad, jeg skrev om det her på siden, det faldt ikke i god jord at jeg påtalte det. Men når det er sagt, så skal det også gælde den anden vej. 

Redigeret af klinikfuckers

Del dette indlæg

Link til indlæg

min erfaring er at være ærlig overfor folk og sige det lige ud, det kan såre rigtig meget men samtidig hjælpe endnu mere,,, eks. :

jeg havde på et tidspunkt en kollega som lugtede ret kraftigt af sved, vi var flere som bemærkede dette, og en dag bad vi ham faktisk om at skifte sin t-shirt, efter under en time så lugtede han sku igen og vi undrede os rigtig meget og blev også ret overrasket,

Han valgte at opsøge læge og fandt ud af at han havde problemer med nogle (sved) kirtler under armene ved ikke hvad som dernæst skete, men på den lange bane kom han faktisk til at dufte helt normalt, og han takkede os for at gøre ham opmærksom på dette lidt tabu belagte emne, for som han sagde så vidste han jo godt inderst inde at han lugtede ret kraftigt, men bare ikke hvad løsningen var, ved ikke om han fik en form for operation igennem lægen men et eller andet skete der ihvertfald, og det til den posetive side.

min konklution :   FÅ DET SAGT, også selvom det måske sårer lige i starten så hjælper det ligeså ofte på den lange bane og man gør som i dette tilfælde folk en stor tjeneste.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu har jeg besøgt en del glædespiger igennem tiden og det jeg oftest støder på ved undervognsvask på badeværelset inden, er en billig Dove Extra Fresh Men Shower Gel - og det skriger langt væk af "IKKE PÅ MIN PIK" ... 

Nu kommer jeg altid ny vasket og ren, og finder sjældent behov for vask inden og der har aldrig været klager over min hygiejne. Men af respekt tager jeg altid et hurtigt bad. 

Der kan forresten købes ganske udemærket og billige intimsæbe. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 5 timer siden:

Samme her. Jeg har desværre også oplevet mænd, der efter de har været i bad hos mig, stadig ikke var ordentligt rene og / eller lugtede grimt.... 
Og ham der påstod at han kom direkte fra svømmehallen. Da jeg alligevel bad ham vaske sig, kunne jeg tydeligt høre, at han bare tændte for vandet. Og kom ud med l.... i måsen :wacko:

Mange står i svømmehallen bare under bruseren - ofte med badebukserne på og lader bare vandet løbe, mens de står med foldede arme - efter de måske lige har vasket håret. Nej man er sgu nødt til at gnubbe både for og bag for at komme i bund - og ihvertfald mere end en gang eller som nogen også gør - bare stikke hånden ned i badebukserne og rode lidt med kartoflerne, så alt skidtet og sæben bagefter sidder i badetøjet.

Jeg har et par enkelte gange oplevet en pige, der lugtede af lort, selvom hun kom direkte fra badet - og sjovt nok var jeg samme sted på badeværelse sammen med en pige og jeg så hun tog brusebad - men da jeg bagefter gik ned på hende, stank hun stadig af gammel tis.

Emmalie skrev, for 5 timer siden:

Der er også nogen som er meget rene, på trods af at de ikke har lånt et bad på stedet. Især unge fyre der ligger vejen forbi på vej hjem fra flere timers bytur - det synes jeg er ret imponerende

De har vel gjort sig klar til at score - og så er det jo nederen at få en pige med hjem og blive nødt til gå i bad, før der kommer gang i lagnerne - men jeg har nu altid lige sneget mig til at vaske pikken i håndvasken - det er da det mindste man kan gøre ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Jeg har for nogen år siden besøgt en rigtig dejlig lille rødhåret dansk pige. Da jeg skulle til at gå gav hun mig et kram og et lille kys og takkede mig for at jeg duftede af sæbe. Det var der ikke så mange der gjorde sagde hun. Troede sgu egentlig lidt det var en selvfølge man var ren og fin når man skal hygge sig med en pige.....
Omvendt har jeg også før gået min vej fra en pige fordi hun ikke ligefrem duftede af sæbe...

God dag folkens.... Og husk badet. ^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LoveThaiMassage

Jeg tænker, føj det må være klamt at have noget intimt med mænd som ikke er rene og velduftende hvad der er en selvfølge i min verden.

Gør man det alligevel og man ikke bryder sig om det ( alle piger siger måske ikke fra ) er det et overgrab på en selv og kan give traume i sjælen på den lange bane.

Vi mænd har så travlt med at sige det er dyrt, hun er små tyk, har taget 5 kilo på siden billede og bla bla ....

Men vi tænker ikke over hav pigerne egenligt syntes om os, .

Så tak kære piger fordi i er her, både de skønne danske men også de få skønne ikke handlende udenlandske .

Del dette indlæg

Link til indlæg
udinaturen skrev, for 6 timer siden:

Men af respekt tager jeg altid et hurtigt bad. 

Jeg hører tit noget a'la denne formulering. mange siger også: " en hurtig skyller, før jeg hopper på pigen ".

Jeg har fået noget OCD noget. Når jeg er på offentlige toiletter kan jeg ikke lade være med at lægge mærke til, hvor mange der ikke vasker hænder efter toiletbesøg. Det er næsten halvdelen.

Generelt er mænds hygiejne ringe.

Jeg hørte en gang en thailandsk kvinde, der sagde at europæiske mænd var nogle svin, der ikke engang vaskede deres bagdel, når de havde været på toilet men blot tørrede lorten af med papir.

Jeg tror at mange er af den overbevisning om, at de har en bedre hygiejne end de rent faktisk har.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Harran skrev, for 6 minutter siden:

Jeg hørte en gang en thailandsk kvinde, der sagde at europæiske mænd var nogle svin, der ikke engang vaskede deres bagdel, når de havde været på toilet men blot tørrede lorten af med papir.

Jeg tror at mange er af den overbevisning om, at de har en bedre hygiejne end de rent faktisk har.

Den har jeg også hørt fra thai bekendtskaber. Faktisk også kolleger af andre nationaliteter. Vi har de fineste toiletter med konstant rengøring på arbejde. Men de er chokerede over hvor ulækre toilet forhold vi holder os her i danmark/vesten.... det er faktisk lidt pudsigt.

ja det er den med at bare vi har lidt støv på fingrene vasker vi dem. Men lort på kroppen det er vi ligeglade med.???

Anyway, er altid nyvasket, eller beder selv om et bad. Men har tit bedt pigen tage et bad, sorry

Og vil gerne bede om ganske neutral duft sæbe. Det der super kemi noget skal heller ikke på min pik.

Skal jeg køre langt, har jeg selv shampoo med hjemmefra nu

Del dette indlæg

Link til indlæg
Harran skrev, 1 time siden:

Jeg hører tit noget a'la denne formulering. mange siger også: " en hurtig skyller, før jeg hopper på pigen ".

Jeg har fået noget OCD noget. Når jeg er på offentlige toiletter kan jeg ikke lade være med at lægge mærke til, hvor mange der ikke vasker hænder efter toiletbesøg. Det er næsten halvdelen.

Generelt er mænds hygiejne ringe.

Hmmm

Der er ikke noget er forhindrer en i at fugte noget toilet papir og give 'nummeren' en ekstra tur efter at man har 'tømt ryggen'.

Sådan gør jeg altid hvis der ikke er et bidet på stedet, og der er godt nok langt i mellem sådanne 'installationer' i Danmark!

Ellers er jeg enig i, at man skal da komme så renskuret som overhovedet muligt, når man er på dame besøg :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
Gh0st skrev, for 14 minutter siden:

Hmmm

Der er ikke noget er forhindrer en i at fugte noget toilet papir og give 'nummeren' en ekstra tur efter at man har 'tømt ryggen'.

Sådan gør jeg altid hvis der ikke er et bidet på stedet, og der er godt nok langt i mellem sådanne 'installationer' i Danmark!

Ellers er jeg enig i, at man skal da komme så renskuret som overhovedet muligt, når man er på dame besøg :-)

Også mig, har det bedst med en nyvasket nummer, er jeg ikke hjemme har jeg altid en par vådservietter med mig til det formål

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
Hunting for beaver skrev, for 7 timer siden:

min erfaring er at være ærlig overfor folk og sige det lige ud, det kan såre rigtig meget men samtidig hjælpe endnu mere,,, eks. :

jeg havde på et tidspunkt en kollega som lugtede ret kraftigt af sved, vi var flere som bemærkede dette, og en dag bad vi ham faktisk om at skifte sin t-shirt, efter under en time så lugtede han sku igen og vi undrede os rigtig meget og blev også ret overrasket,

Han valgte at opsøge læge og fandt ud af at han havde problemer med nogle (sved) kirtler under armene ved ikke hvad som dernæst skete, men på den lange bane kom han faktisk til at dufte helt normalt, og han takkede os for at gøre ham opmærksom på dette lidt tabu belagte emne, for som han sagde så vidste han jo godt inderst inde at han lugtede ret kraftigt, men bare ikke hvad løsningen var, ved ikke om han fik en form for operation igennem lægen men et eller andet skete der ihvertfald, og det til den posetive side.

min konklution :   FÅ DET SAGT, også selvom det måske sårer lige i starten så hjælper det ligeså ofte på den lange bane og man gør som i dette tilfælde folk en stor tjeneste.

Så chef gennem mange år, er jeg stødt på den problematik mange gange, ofte er det kollegaer der komme og klager om en person de arbejder med,og de ville som oftest ikke selv sige det til vedkommende, hvilket altid har undret mig, det må da være bedre at få det af vide af en nær kollega, end af chefen?, nå men jeg har ingen problemer med at få det sagt, som ofte ved disse personer det godt selv, og jeg synes godt man kan påpege det uden at støde folk.

Start med lidt ros, og drej den hen på emmenet, feks; wow du har pæne øjne, men ved hvad, du har nok arbejdet meget idag for du lugter lidt vel meget af sved, kan du ikke lige snuppe et varmt bad... osv.

Det er ikke så svært.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Misjo1 skrev, for 5 minutter siden:

Start med lidt ros, og drej den hen på emmenet, feks; wow du har pæne øjne, men ved hvad, du har nok arbejdet meget idag for du lugter lidt vel meget af sved, kan du ikke lige snuppe et varmt bad... osv.

Det er ikke så svært.

Helt  enig  i  at  det  kan  siges  ordentlig,  men  at  man  som  chef/overordnet  nævner  at  ens  medarbejder har  pæne  øjne  er  helt  ude  i  hampen.  Det  er  upassende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
Nemtøs skrev, for 9 minutter siden:

Helt  enig  i  at  det  kan  siges  ordentlig,  men  at  man  som  chef/overordnet  nævner  at  ens  medarbejder har  pæne  øjne  er  helt  ude  i  hampen.  Det  er  upassende. 

Ha ha , nej det sagde jeg heller ikke, for det meste noget jobrelateret, eksemplet var mere ment på jeres branche, undskyld at det kunne misforståes.:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Langt de fleste gange er gæsterne heldigvis rene, så jeg oplever det ikke som sådan som et problem. Men må indrømme at det ikke er et kompliment jeg plejer at give ud, netop fordi det er forventet, medmindre de dufter særlig godt <3 

Enkelte gange er der dog dem, som netop ikke lige opfatter, at en skyller inden også omfatter den bagerste region, og at en ren pik også involverer at trække forhuden tilbage og vaske dér... puh. Jeg tror, at det mest akavede der er, at man jo først opdager det, når man er ret nær. Man har også allerede spurgt manden, om han vil have et bad og han har svaret at han kommer lige fra det, eller at han faktisk vasker sig, men åbenbart ikke ordentligt. 
Det er der, hvor jeg virkelig må tage mig sammen, udvise lidt rygrad og forsøge på pæneste vis at sende folk tilbage i bad. Nogle snakke er bare mindre akavede inden man sidder med munden åben og klar. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 9 minutter siden:

Nogle snakke er bare mindre akavede inden man sidder med munden åben og klar.

Kanongodt formuleret, jeg kan lige se situationen for mig... :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tager ALTID det obligatoriske bad inden der kommer til at ske noget som helst.. Og jeg kommer også gerne ud imens jeg ikke er helt tør så pigerne kan se at jeg rent faktisk HAR været i bad.. Plus jeg spørger rigtig mange gange om de ikke har noget sæbe med duft.. Og så starter smalltalken som regel også der ved at stå og dufte til div sæber/shampooer.. :lol:

Så et lille fif herfra.. Brug det eller lad være.. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Den_glade_amatør skrev, for 4 minutter siden:

Kanongodt formuleret, jeg kan lige se situationen for mig... :-)

Særligt fordi det med at skære ansigt, det øjeblik man lugter pikken, sjældent er den ønskede respons ;) 

cat stinky face.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tråden her får mig til at tænke tilbage på et besøg hos en meget fast massøse, vi havde et ret intens forhold i lang tid og en aften Efter vi havde nydt en middag sammen indfandt vi os i elskovsreden og gik i bad, jeg var først under bruseren og fik vasket 3 timers sved af kroppen og spulet bagdelen og renset glansen, da jeg trak forhænget fra sad pigen på tønden og blokerede for jeg kunne komme ud fra det smalle badeværelse, hun sagde hun lige skulle tjekke om den var ren og inspicerede den med tunge og læber, det tog nok et minut inden hun grinende sagde den skulle vaskes mere og hun skubbede mig tilbage i brusekabinen, inden jeg fik set mig om lå hun på knæ og gnaskede løs, jeg blev nød til at tænde bruseren og vaske hende for ikke at komme. Aftenen var jo først lige startet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...