Hop til indhold
Forqard

Massage med fransk afslutning fra ikke-thai

Recommended Posts

Hej

Efter at have kigget grundigt rundt herinde, kan jeg konstatere, at det er svært at finde steder, hvor man kan få massage og happy ending fra ikke-asiatiske kvinder. Jeg elsker asiatiske kvinder, men lige pt. er det bare ikke lige det jeg har lyst til. Er der nogen der har nogle anbefalinger i hovedstadsområdet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LoveThaiMassage
JenniferRomantica skrev, for 10 timer siden:

Tror altså de fleste piger ville være friske på det du nævner.. Man skal jo så bare ikke forvente at pigen er professionel massør men de fleste af os kan da give en nogenlunde massage.. 

bare ikke med øko fransk eller ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LoveThaiMassage
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

Nogle vil nok med øko og andre (nok flest danske) vil ikke give økofransk.. Men nu blev der jo intet nævnt om øko eller ej.. 

tror det var det tråd starter efterspurgte, som 95 procent af af alle os andre som nyder fransk, men respekter de piger som ikke giver øko fransk, så er det bare ikke et sted for mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
LoveThaiMassage skrev, Lige nu:

tror det var det tråd starter efterspurgte, som 95 procent af af alle os andre som nyder fransk, men respekter de piger som ikke giver øko fransk, så er det bare ikke et sted for mig.

Jaja.. Men det ændre jo stadig ikke på at det ikke var det ts søgte:P.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thai-fan72
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

Jaja.. Men det ændre jo stadig ikke på at det ikke var det ts søgte:P.. 

Ved du det ud fra ts’s indlæg? ;)
Jeg har alligevel aldrig set nogen specifikt søge et blæs med potensdræber på. B)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thai-fan72 skrev, 1 time siden:

Ved du det ud fra ts’s indlæg? ;)
Jeg har alligevel aldrig set nogen specifikt søge et blæs med potensdræber på. B)

Det har jeg godt nok set mange gange.. Og mange nævne at de ikke ønsker at besøge piger der overhoved tilbyder det til andre også.. Så det sker.. 

Men som jeg skrev i tidligere indlæg så var det ikke specifikt nævnt og så det vel reelt nok at nævne at man vel kan få det de fleste steder.. Dog uden en prof massage.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...