Hop til indhold
theverybadwolf

Nogle der har erfaring med Katery på Amager

Recommended Posts

Hvis det er hende på billederne, man møder på adressen, og pigebarnet vil knalde i en halv time, for sølle 900 kr. er der vel ikke så meget at betænke sig på.....

Men tvivler stærkt. 

-kontant

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rvm17 skrev, den 8.7.2020 at 18:44:

For godt til at være sandt : (

Ved du eller gætter du?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har skrevet med hende....klart svindel !

”oh yes real pictures”

”If you had a picture with a danish newspaper you could double your income”

” will you book or not”

LOL 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Rvm17 skrev, for 11 timer siden:

Har skrevet med hende....klart svindel !

”oh yes real pictures”

”If you had a picture with a danish newspaper you could double your income”

” will you book or not”

LOL 

AH, det er jo ikke nødvendigvis svindel, bare fordi hun irriteres over at andre mennesker fortæller hende hvordan hun skal køre sin forretning

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har lige besøgt hende og er ret sikker på at det ikke er hende på billederne, selvom det godt kan være svært at se når rummet er mørkt og håret sat anderledes op. Det være sagt så var det en rigtig flot pige, så gik ikke igen.

Jeg nøjedes dog med 20 min, da det nu var første gang og det satte nok sine begrænsninger på besøget. Hendes engelske var ikke så godt, men fandt da ud af at hun var fra Cali og i min optik er der rigtigt mange flotte piger derfra.

Hun kyssede ikke og blow var med gummi og måtte heller ikke slikke hende, men det var nok et spørgsmål om flere penge/mere tid. Begrænsningerne tog lidt af oplevelsen og et par meget hårde og store silikonebryster var heller ikke optimalt i min optik. Brysterne havde dog meget følsomme brystvorter som jeg kunne fornøje mig med til den store guldmedalje, og kombineret med at hun fingerede sig selv er jeg ret sikker på at hun kom. Derefter mig indenfor og afsluttede i kondommet inde i hende og det sker ikke hver gang så samlet set en godkendt oplevelse med en sød pige.

Hun var sammen med to andre piger, formentlig Sara og Maria Mulat men så ikke nogen af dem. Prøvede at spørge hvor længe hun blev men det spørgsmål kunne hun ikke forstå.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...