Hop til indhold

Nogle der har erfaring med Katery på Amager

Featured Replies

Skrevet

Hvis det er hende på billederne, man møder på adressen, og pigebarnet vil knalde i en halv time, for sølle 900 kr. er der vel ikke så meget at betænke sig på.....

Men tvivler stærkt. 

-kontant

Skrevet

Annoncen minder meget om Maria Mulats, og hun er 100% ægte -> Tror Katery er ægte.

Skrevet
Rvm17 skrev, den 8.7.2020 at 18:44:

For godt til at være sandt : (

Ved du eller gætter du?

Skrevet

Har skrevet med hende....klart svindel !

”oh yes real pictures”

”If you had a picture with a danish newspaper you could double your income”

” will you book or not”

LOL 

Skrevet
Rvm17 skrev, for 11 timer siden:

Har skrevet med hende....klart svindel !

”oh yes real pictures”

”If you had a picture with a danish newspaper you could double your income”

” will you book or not”

LOL 

AH, det er jo ikke nødvendigvis svindel, bare fordi hun irriteres over at andre mennesker fortæller hende hvordan hun skal køre sin forretning

Skrevet
  • Author

Har lige besøgt hende og er ret sikker på at det ikke er hende på billederne, selvom det godt kan være svært at se når rummet er mørkt og håret sat anderledes op. Det være sagt så var det en rigtig flot pige, så gik ikke igen.

Jeg nøjedes dog med 20 min, da det nu var første gang og det satte nok sine begrænsninger på besøget. Hendes engelske var ikke så godt, men fandt da ud af at hun var fra Cali og i min optik er der rigtigt mange flotte piger derfra.

Hun kyssede ikke og blow var med gummi og måtte heller ikke slikke hende, men det var nok et spørgsmål om flere penge/mere tid. Begrænsningerne tog lidt af oplevelsen og et par meget hårde og store silikonebryster var heller ikke optimalt i min optik. Brysterne havde dog meget følsomme brystvorter som jeg kunne fornøje mig med til den store guldmedalje, og kombineret med at hun fingerede sig selv er jeg ret sikker på at hun kom. Derefter mig indenfor og afsluttede i kondommet inde i hende og det sker ikke hver gang så samlet set en godkendt oplevelse med en sød pige.

Hun var sammen med to andre piger, formentlig Sara og Maria Mulat men så ikke nogen af dem. Prøvede at spørge hvor længe hun blev men det spørgsmål kunne hun ikke forstå.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.