Hop til indhold
MrLovaLova

Pigernes tricks?

Recommended Posts

Ja vil starte med at beklage den måske lidt misvisende overskrift, men kunne ikke hitte på noget bedre.

Gennem tiden har jeg hygget mig med en del piger, både af dem man betaler for, men bestemt også privat. Det slår mig alligevel at der for købepigerne er nogle småting både ved væremåde og handling jeg har undret mig lidt over, og som jeg har oplevet nogle gange.

Jeg håber folk vil bidrage med ting de også har oplevet blandt købepige segmentet, og så kunne det være fedt hvis der var en eller flere af de lyserøde der måske ville kaste lys over nogle af hemmelighederne ;)

Til dem der har nogle af de lign oplevelser kunne det også være fedt at høre hvad de har gjort for at undgå/omgå det.

 

Nå lad mig lægge ud.

- Har prøvet flere (mange) gange blandt GP´ere at de ved kondompåsætning strækker den godt ud og ned over, i stedet for at rulle den ned over, som jeg finder mest naturlig ( og lærte tilbage i folkeskolen) hvorfor?

- I en 69 bliver "forsiden" presset ned mod brystet så det bliver sværere at komme til? Det kan da umuligt være fedt for pigen?

- Pigen på ryggen, benene samlet og i vejret ( ca 90 graders vinkel ), mit hovede mellem underbenene. Det gør det lidt udfordrende at få kalorious ordentlig i bund?

- Doggy style hvor pigen svajer utrolig meget i ryggen så jeg nærmest står og banker pikken skråt opad, i stedet for ind? ( svært at forklare, men garanteret flere af jer der har prøvet det ) Jeg har da heller ikke fornemmelsen det må være det fedeste for pigen, eller?

- Klassikeren hvor der er hånd omkring roden af pikken hele tiden fordi man er åh så stor ( heldigvis lang tid siden jeg har prøvet det )

 

Der kommer helt sikkert flere til :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Kan  ikke  genkende de  punkter du  beskriver. 

Jeg  foretrækker  faktisk  at  manden  selv  tager  kondom  på,  min  finmotorik svigter  når jeg  er  godt liderlig, det  at åbne  kondommet  kan  være  en  større  opgave  for  mig  :-)

Doggystyle  hvor  det  er  råbolleri  kan  godt  gøre  ondt  på  mig  hvis  pikken rammer  min livmoder. Længere tid  i doggy  har jeg tendens til at  blive  tør  (åbenbart  sådan jeg er  indrettet)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Jeg kan relatere til et par, men ikke alle, så de første er mine forklaringer, resten gætværk. 

Strække kondomet gør jeg indimellem til det sidste stykke, hvis det er udfordrende at få rullet det langt nok ned over, simpelthen fordi det er lettere. 

At sveje i ryggen når man bliver taget i doggy, er da simpelthen fordi det ser godt ud/gør røven mere "perky". Nu er jeg ikke så fleksibel, at jeg tror det resulterer i det, du beskriver, når jeg gør det ;)

Den med 69'eren forstår jeg ikke helt hvad du mener med, men kunne det være, at det er den vinkel hun bare ender i, for bedst at kunne nå din pik samtidig? Jeg synes selv let 69'eren kan ende i et frustrerende valg mellem den ene eller den andens nydelse, og der har jeg det personligt med at prioritere min partners nydelse, medmindre det er tydeligt, at min partner foretrækker at give - hvis vinklerne ikke lige passer til, at det er ideelt til begge parter. 

Det med samlede ben... er det ikke bare én stilling ud af mange? Forandring fryder? Men jeg ved det ikke. De kan selvfølgelig også være ømme, men jeg synes nu bare, at den er rar ind imellem, så kan ens ben hvile der. Er der flere som synes, at det er svært at komme i bund der? Hvorfor ikke bare ændre stilling, hvis du ikke er fan? 

Hånden om roden: Der er vel ikke så meget at sige, er du åh så stor? 

Redigeret af Nannas Hjørne
ændrede "noget" til "åh"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 4 timer siden:

At sveje i ryggen når man bliver taget i doggy, er da simpelthen fordi det ser godt ud/gør røven mere "perky".

Hørt!!!

En svejende kvinderyg, er måske det smukkeste der findes i denne verden. Svejet må aldrig blive afskaffet!

Ja ok, måske er det bare kvinden i sig selv, der er det smukkeste i denne verden - men en svejende ryg, og dertil en naturlig forekomst af stritnumse... Det slår alt, hvad jeg ellers lige kan komme i tanke om. :)

 

Redigeret af MickeyM

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
MickeyM skrev, for 4 minutter siden:

Hørt!!!

En svejende kvinderyg, er måske det smukkeste der findes i denne verden. Svejet må aldrig blive afskaffet!

Ja ok, måske er det bare kvinden i sig selv, der er det smukkeste i denne verden - men en svejende ryg, og med dertil en naturlig forekomst af stritnumse... Det slår alt hvad jeg ellers lige kan komme i tanke om. :)

 

Stritnumse! det var det ord jeg havde glemt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 1 minut siden:

Stritnumse! det var det ord jeg havde glemt :D

"Stritnumse" er blot et ord - det går fint at glemme det fra tid til anden - det vigtige er, at du ikke glemmer hvordan man gør :D<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...