Hop til indhold
Gulfeber

Tilbud

Recommended Posts

Hvorfor er det at når diverse thaishopper har tilbud  bliver man bare snydt så olien driver !??? og hvorfor bliver jeg ved med at hoppe på

Men alligevel synes jeg standarden trænger ti et gevaldigt løft... faktisk så meget at jeg snart ikke gider at besøge dem mere... 

Hva siger I ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LoveThaiMassage
Gulfeber skrev, for 1 minut siden:

Hvorfor er det at når diverse thaishopper har tilbud  bliver man bare snydt så olien driver !??? og hvorfor bliver jeg ved med at hoppe på

Men alligevel synes jeg standarden trænger ti et gevaldigt løft... faktisk så meget at jeg snart ikke gider at besøge dem mere... 

Hva siger I ??

fortæl, forklarer, hvor er du blevet snydt og hvordan ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
LoveThaiMassage skrev, for 2 minutter siden:

fortæl, forklarer, hvor er du blevet snydt og hvordan ?

Feks thai thip Herlev  total inkompetent massage og latterligt HJ igår   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LoveThaiMassage
Gulfeber skrev, for 1 minut siden:

Feks thai thip Herlev  total inkompetent massage og latterligt HJ igår   

ja desværre er der mange nitterer blandt thai stederne ..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lidt samme tanke. At opgive thai steder lidt for meget dårlig kunde pleje. Stiller du spørgsmål om pris tid tager de det som en fornærmelse. Så kikker nok i anden retning næste gang jeg sniger mig ud 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lagaffe

De snyder fordi vi kunder er dumme nok til at komme tilbage igen. Desværre.

Måske opfatter de et tilbud som noget andet end vi gør.

Vi forventer samme service og kvalitet selv om vi betaler mindre.

De betragter det måske blot som en mulighed for at lokke kunder ind.

Pigerne er måske mindre motiverede fordi de vil tjene mindre pr. kunde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 6 9

@Gulfeber der havde en god oplevelse der i februar og i Marts skriver du om samme sted at du ikke kommer igen, med mere end 200 thai steder i københansområdet burde du nok kunne finde et par steder hvor du ku blive tilfreds.

Min erfaring er at 300 for en time er så lidt at det er der ingen der gider gøre ordenligt, jeg vælger derfor altid massage til 500 og tager kun ekstra efterfølgende hvis der er godt med humør i pigen. Ellers vælger jeg hånden senere den er også røvsyg men gratis.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er vist et stigende antal thaiklinkker, som kører en eller anden form for tilbud i øjeblikket. Måske fordi sommerperioden er stille, og man derfor lokker med tilbud for at få folk ind og så dernæst gå efter mersalget.

Jeg har de seneste dage kigget en del på mulighederne, og det er vist nogenlunde fifty-fifty, om stedet med tilbud har overvejende gode eller dårlige anmeldelser herinde. Det er min erfaring indtil nu, at man med fordel kan lytte til andre EG-brugeres erfaringer, så forummet virker altså ret godt på det punkt, synes jeg. Har retfærdigvis ikke haft modet/lysten til at efterprøve dem med overvejende dårlige anmeldelser, så måske er der nogen, som bliver valgt fra på et lidt tyndt grundlag, men man kan jo ikke komme hele vejen rundt.

Blandt de nuværende tilbudssteder, som jeg umiddelbart kunne finde på at besøge finder man Mali på Godthåbsvej (30 min 4 hands for 400kr), Kinnarree på Hvidovrevej (30 min Nuru for 500kr), Mona Lisa på Puggaardsgade (60min massage i dagtimerne for 300kr), Apex Siam på Mariendalsvej (60 min 4 hands for 500kr)  og Rung Raueng på Pile Alle (45 min for 30 min). Så vidt jeg kan vurdere, får alle disse steder primært plusser i anmeldelserne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
6 9 skrev, den 7.7.2020 at 23:09:

@Gulfeber der havde en god oplevelse der i februar og i Marts skriver du om samme sted at du ikke kommer igen, med mere end 200 thai steder i københansområdet burde du nok kunne finde et par steder hvor du ku blive tilfreds.

Min erfaring er at 300 for en time er så lidt at det er der ingen der gider gøre ordenligt, jeg vælger derfor altid massage til 500 og tager kun ekstra efterfølgende hvis der er godt med humør i pigen. Ellers vælger jeg hånden senere den er også røvsyg men gratis.

Den er jeg helt med på og giver også gerne mere hvis massagen er iorden men der er godt nok LAAAANGT imellem snapsene  Jeg forstår ikke hvorfor de ikke leverer en ordentlig service så man har lyst til at komme tilbage...?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gulfeber skrev, for 17 timer siden:

Den er jeg helt med på og giver også gerne mere hvis massagen er iorden men der er godt nok LAAAANGT imellem snapsene  Jeg forstår ikke hvorfor de ikke leverer en ordentlig service så man har lyst til at komme tilbage...?? 

Hmm der skal jo 2 til Tango, og uden at kende sted/pigen vil jeg mene at hvis hun føler sig tiltrukket/i godt selskab vil hun nok gerne yde en god indsats for at du kommer igen.

Jeg gør meget for at skabe god kemi når jeg kommer et nyt sted, så får jeg også en god oplevelse. Ekstra vælger jeg kun hvis vi kan kommunikere godt, og jeg føler mig tiltrukket og hun har forstået at spille op undervejs. Ellers gider jeg ikke ekstra.

Jeg fik for et års tid siden et u-inspireret gang massage, jeg havde frekventeret pigen et par gange før med fuld pakke, men denne dag havde jeg ikke lyst til andet end massage hvilket jeg fortalte fra start, hun var tydeligvis skuffet og fedtede rundt i massagen og spurgte flere gange til ekstra, efter et kvarter rejste jeg mig og fortalte hende at hun skulle se at oppe sig med arbejdet hvis hun ønskede boom boom med mig en anden gang, det hjalp og resten af timen var ok.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...