Julius 1101 Skrevet 6. Juli, 2020 Man undres. Ikke bare over at hun bruger udtrykket "Nem Tøs", men hvordan kan man gøre comeback, når man aldrig er set før? https://annoncelight.dk/showad/294313 Udklip fra annoncen: ❤️Tysk ❤️ Nem Tøs Heidi ❤️ Gør comeback i Hadsten LuXsus tøs Privat diskretE ❤️ Aldrig set før ! 100% Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 6. Juli, 2020 Jeg er da voldsom beæret over en navnesøster, men trådstarter hvorfor undres du? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1101 Skrevet 6. Juli, 2020 Nemtøs skrev, for 30 minutter siden: Jeg er da voldsom beæret over en navnesøster, men trådstarter hvorfor undres du? Jeg synes bare, det er lidt "underligt", at hun bruger et udtryk, som ligger så tæt på dit nick. Det kan næsten ikke være noget, hun selv har fundet på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1111 Skrevet 6. Juli, 2020 Selvfølgelig er det ikke tilfældigt, det er heller ikke så længe siden der er én der kaldte sig noget med "Brandvarm" efter en anden kendt pige, og da hende den enormt populære Mia var i Århus, dukkede der pludselig også en del profiler op der kaldte sig Mia. Der er garanteret nogle der kan komme med endnu flere eksempler. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2539 Skrevet 7. Juli, 2020 Nemtøs™️ burde være et registret varemærke! Men det er som med alle andre gode vine, så er der nogen som der prøver at kopiere dem..... I min verden er der KUN en Nemtøs™️, the one and only 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gaffer Skrevet 7. Juli, 2020 Julius skrev, for 14 timer siden: Man undres. Ikke bare over at hun bruger udtrykket "Nem Tøs", men hvordan kan man gøre comeback, når man aldrig er set før? https://annoncelight.dk/showad/294313 Udklip fra annoncen: ❤️Tysk ❤️ Nem Tøs Heidi ❤️ Gør comeback i Hadsten LuXsus tøs Privat diskretE ❤️ Aldrig set før ! 100% Det kunne jo være et personligt comeback til branchen Ja, har tit undret mig over hvor nemme disse nem tøser er. Hvad er det de er nemme at få til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skandb.M. 120 Skrevet 7. Juli, 2020 (edited) Gaffer skrev, for 2 timer siden: Ja, har tit undret mig over hvor nemme disse nem tøser er. Hvad er det de er nemme at få til Her berører du noget væsentligt - for tøserne er muligvis frække og liderlige, men nemme, nej, det er de sgu ikke. Så langt hen ad vejen er der tale om falsk varebetegnelse Redigeret 7. Juli, 2020 af Skandb.M. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 7. Juli, 2020 (edited) Skandb.M. skrev, 1 time siden: Her berører du noget væsentligt - for tøserne er muligvis frække og liderlige, men nemme, nej, det er de sgu ikke. Så langt hen ad vejen er der tale om falsk varebetegnelse Tak for den etiket, hvis falsk varebetegnelse var møntet på mig. Redigeret 7. Juli, 2020 af Nemtøs . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skandb.M. 120 Skrevet 7. Juli, 2020 Nemtøs skrev, for 15 minutter siden: Tak for den etiket Som blev givet med et glimt i øjet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kwassi2 148 Skrevet 7. Juli, 2020 Er der nogen som ved hvor i landet hun er? For i annoncen står der både noget om Hadsten og Køge. Nu er det godt nok længe siden jeg gik i skole, men husker ikke lige de 2 byer som værende naboer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den Krøllede Skrevet 7. Juli, 2020 Kwassi2 skrev, 1 time siden: Er der nogen som ved hvor i landet hun er? For i annoncen står der både noget om Hadsten og Køge. Nu er det godt nok længe siden jeg gik i skole, men husker ikke lige de 2 byer som værende naboer. Ikke letteste annonce at hitte rundt i, men jeg hæfter mig ved dette: Men hvis jeg var kåd, så ville jeg i hvert fald spørge, for man bliver forvirret af den noget i sammenhængende annonce. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg