Hop til indhold
Julius

Tysk Nem Tøs

Recommended Posts

Man undres.

Ikke bare over at hun bruger udtrykket "Nem Tøs", men hvordan kan man gøre comeback, når man aldrig er set før?

https://annoncelight.dk/showad/294313

Udklip fra annoncen:

❤️Tysk ❤️ Nem Tøs Heidi ❤️ Gør comeback i Hadsten LuXsus tøs Privat diskretE ❤️ Aldrig set før ! 100%

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  er  da  voldsom  beæret  over  en  navnesøster, men  trådstarter  hvorfor  undres  du? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 30 minutter siden:

Jeg  er  da  voldsom  beæret  over  en  navnesøster, men  trådstarter  hvorfor  undres  du? 

 

Jeg synes bare, det er lidt "underligt", at hun bruger et udtryk, som ligger så tæt på dit nick. Det kan næsten ikke være noget, hun selv har fundet på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvfølgelig er det ikke tilfældigt, det er heller ikke så længe siden der er én der kaldte sig noget med "Brandvarm" efter en anden kendt pige, og da hende den enormt populære Mia var i Århus, dukkede der pludselig også en del profiler op der kaldte sig Mia.

Der er garanteret nogle der kan komme med endnu flere eksempler.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nemtøs™️ burde være et registret varemærke! 

Men det er som med alle andre gode vine, så er der nogen som der prøver at kopiere dem.....

I min verden er der KUN en Nemtøs™️, the one and only :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer
Julius skrev, for 14 timer siden:

Man undres.

Ikke bare over at hun bruger udtrykket "Nem Tøs", men hvordan kan man gøre comeback, når man aldrig er set før?

https://annoncelight.dk/showad/294313

Udklip fra annoncen:

❤️Tysk ❤️ Nem Tøs Heidi ❤️ Gør comeback i Hadsten LuXsus tøs Privat diskretE ❤️ Aldrig set før ! 100%

Det kunne jo være et personligt comeback til branchen

Ja, har tit undret mig over hvor nemme disse nem tøser er. Hvad er det de er nemme at få til

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gaffer skrev, for 2 timer siden:

Ja, har tit undret mig over hvor nemme disse nem tøser er. Hvad er det de er nemme at få til

Her berører du noget væsentligt - for tøserne er muligvis frække og liderlige, men nemme, nej, det er de sgu ikke. Så langt hen ad vejen er der tale om falsk varebetegnelse:wink:

Redigeret af Skandb.M.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Skandb.M. skrev, 1 time siden:

Her berører du noget væsentligt - for tøserne er muligvis frække og liderlige, men nemme, nej, det er de sgu ikke. Så langt hen ad vejen er der tale om falsk varebetegnelse:wink:

Tak  for  den  etiket, hvis  falsk  varebetegnelse var  møntet  på  mig.

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen som ved hvor i landet hun er?

For i annoncen står der både noget om Hadsten og Køge. Nu er det godt nok længe siden jeg gik i skole, men husker ikke lige de 2 byer som værende naboer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den Krøllede
Kwassi2 skrev, 1 time siden:

Er der nogen som ved hvor i landet hun er?

For i annoncen står der både noget om Hadsten og Køge. Nu er det godt nok længe siden jeg gik i skole, men husker ikke lige de 2 byer som værende naboer.

Ikke letteste annonce at hitte rundt i, men jeg hæfter mig ved dette:

image.png.5424485f52ff2b0f59aca6c0fb4705c8.png

Men hvis jeg var kåd, så ville jeg i hvert fald spørge, for man bliver forvirret af den noget i sammenhængende annonce.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...