Hop til indhold

Tysk Nem Tøs

Featured Replies

Skrevet

Man undres.

Ikke bare over at hun bruger udtrykket "Nem Tøs", men hvordan kan man gøre comeback, når man aldrig er set før?

https://annoncelight.dk/showad/294313

Udklip fra annoncen:

❤️Tysk ❤️ Nem Tøs Heidi ❤️ Gør comeback i Hadsten LuXsus tøs Privat diskretE ❤️ Aldrig set før ! 100%

Skrevet

Jeg  er  da  voldsom  beæret  over  en  navnesøster, men  trådstarter  hvorfor  undres  du? 

Skrevet
  • Author
Nemtøs skrev, for 30 minutter siden:

Jeg  er  da  voldsom  beæret  over  en  navnesøster, men  trådstarter  hvorfor  undres  du? 

Jeg synes bare, det er lidt "underligt", at hun bruger et udtryk, som ligger så tæt på dit nick. Det kan næsten ikke være noget, hun selv har fundet på.

Skrevet

Selvfølgelig er det ikke tilfældigt, det er heller ikke så længe siden der er én der kaldte sig noget med "Brandvarm" efter en anden kendt pige, og da hende den enormt populære Mia var i Århus, dukkede der pludselig også en del profiler op der kaldte sig Mia.

Der er garanteret nogle der kan komme med endnu flere eksempler.

Skrevet

Nemtøs™️ burde være et registret varemærke! 

Men det er som med alle andre gode vine, så er der nogen som der prøver at kopiere dem.....

I min verden er der KUN en Nemtøs™️, the one and only :)

Skrevet
Julius skrev, for 14 timer siden:

Man undres.

Ikke bare over at hun bruger udtrykket "Nem Tøs", men hvordan kan man gøre comeback, når man aldrig er set før?

https://annoncelight.dk/showad/294313

Udklip fra annoncen:

❤️Tysk ❤️ Nem Tøs Heidi ❤️ Gør comeback i Hadsten LuXsus tøs Privat diskretE ❤️ Aldrig set før ! 100%

Det kunne jo være et personligt comeback til branchen

Ja, har tit undret mig over hvor nemme disse nem tøser er. Hvad er det de er nemme at få til

Skrevet
Gaffer skrev, for 2 timer siden:

Ja, har tit undret mig over hvor nemme disse nem tøser er. Hvad er det de er nemme at få til

Her berører du noget væsentligt - for tøserne er muligvis frække og liderlige, men nemme, nej, det er de sgu ikke. Så langt hen ad vejen er der tale om falsk varebetegnelse:wink:

Redigeret af Skandb.M.

Skrevet
Skandb.M. skrev, 1 time siden:

Her berører du noget væsentligt - for tøserne er muligvis frække og liderlige, men nemme, nej, det er de sgu ikke. Så langt hen ad vejen er der tale om falsk varebetegnelse:wink:

Tak  for  den  etiket, hvis  falsk  varebetegnelse var  møntet  på  mig.

Redigeret af Nemtøs
.

Skrevet
Nemtøs skrev, for 15 minutter siden:

Tak  for  den  etiket 

Som blev givet med et glimt i øjet

Skrevet

Er der nogen som ved hvor i landet hun er?

For i annoncen står der både noget om Hadsten og Køge. Nu er det godt nok længe siden jeg gik i skole, men husker ikke lige de 2 byer som værende naboer.

Skrevet
Kwassi2 skrev, 1 time siden:

Er der nogen som ved hvor i landet hun er?

For i annoncen står der både noget om Hadsten og Køge. Nu er det godt nok længe siden jeg gik i skole, men husker ikke lige de 2 byer som værende naboer.

Ikke letteste annonce at hitte rundt i, men jeg hæfter mig ved dette:

image.png.5424485f52ff2b0f59aca6c0fb4705c8.png

Men hvis jeg var kåd, så ville jeg i hvert fald spørge, for man bliver forvirret af den noget i sammenhængende annonce.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.