Hop til indhold
Guest Kim Petersen

Fuld pakke med Pat, Tina Thais nye kollega

Recommended Posts

Guest Kim Petersen

En af mine absolutte favoritter, nemlig Tina Thai har fået en meget sød ny kollega nemlig Pat som lige er startet hos Tina, og som jeg besøgte i dag i en time.

Jeg ved ikke hvornår billederne af Pat til annoncen er taget. Jeg synes dog at Pat ser lidt ældre ud i virkeligheden end hun gør på billederne, hvilket efter min opfattelse er en fordel. Hendes udseende passer fint med de 21 år som hun er ifølge annoncen.

Pat spurgte først om jeg ville starte med massage, men jeg ville hellere gå lige til sagen. Vi startede med at ligge og tungekysse, hvilket jeg nød meget med Pat. Hun er en virkelig dejlig pige, hendes krop er fast, hendes hud er perfekt, hendes bryster er faste, hun dufter dejligt, hun er smuk og sød, what's not to like :D

Efter tungekysseriet fik jeg et dejligt øko-blow. Jeg lagde mig så ned med hovedet mellem hendes lår og slikkede hende et stykke tid, hvorefter vi vendte om i en lækker 69'er. Hun smager bare så godt over det hele. Da hun også giver sex skulle hun selvfølgelig også spiddes. Der er bare ikke noget at klage over, når man nyder tilværelsen sammen med så lækker en pige...

Nå, men efter afslutningen skulle jeg lige samle kræfterne igen, og i mellemtiden fik jeg en lækker massage på ryggen, på ballerne, og mine boller blev kildet. Not bad...

Jeg lagde mig om på ryggen igen, og Pat begyndte så at massere en anden del af min krop for at få mig på toppen igen. Lidt flere tungekys som Pat altså er rigtig god til, men hun er ikke lige så gavmild med dem som Tina er. Det er dog en uretfærdig sammenligning, man må ikke sammenligne en meget ny pige på 21 med den absolutte champion i denne disciplin. Og der er ikke noget at udsætte på Pats tungekys, de er så gode at det er umuligt at få for mange af dem. Herefter igen om i en 69'er, hvor jeg igen nød den dejlige smag af hende. Det blev dog mere et handjob end et blowjob til mig, så denne gang kom jeg ikke i munden på hende hvilket jeg ellers sætter stor pris på. Det må blive næste gang jeg besøger Pat, som gav mig de 2 orgasmer som der skal til for at jeg får fuld nydelse og for at jeg føler mig tilpas udbollet.

En time efter gik jeg derfra med et smil på læben. Pat er bestemt en gentagelse værd :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
legio skrev, 1 time siden:

Det lyder som en god oplevelse, du har haft. Er pat glat på missen? Og ved du om hun er til cim?

Hvis du åbner linket til annoncen, vil du i hvert fald finde svar på dit spørgsmål vedr cim. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
legio skrev, den 6.7.2020 at 18:11:

 Og ved du om hun er til cim?

Det er hun jo nok, hvis du prøver at læse om TS´s skriv om "runde 2"

"Det blev dog mere et handjob end et blowjob til mig, så denne gang kom jeg ikke i munden på hende"

Det burde være svar nok, sammenholdt med at hun tilbyder Megafransk i annoncen, som @Pophair også er inde på

Redigeret af Gløden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi i dag, og havde en supergod oplevelse. Meget ung pige, med lækker fast krop. Sød og smilende hele vejen. Fantastisk blowjob, uden hænder og med øjenkontakt nærmest hele tiden. Dejlige kys, og god sex. Jeg kommer helt sikkert igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke finde noget i annoncen om at Pat også har (tunge)kys på menuen. Kan det bekræftes at hun tilbyder det? (Jeg ved godt det står i anmeldelsen, men spørger alligevel om en direkte bekræftelse)

Del dette indlæg


Link til indlæg
eye2eye2 skrev, 1 time siden:

Jeg kan ikke finde noget i annoncen om at Pat også har (tunge)kys på menuen. Kan det bekræftes at hun tilbyder det? (Jeg ved godt det står i anmeldelsen, men spørger alligevel om en direkte bekræftelse)

Det kunne vel meget vel være, at det afhænger af kunden. Stranger things have happened at Thai shops.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er hende der også hed minnie ude i Bagsværd i starten var hendes service god hun er lidt metal træt var forbi det nye sted det var spild af penge .. hun havede putte noget om så der var helt hvidt og det så ulækkert ud hun siger det var noget der renser men det slukkede fuldstendigt lysten for stik piller er mod en sygdom og det tager man bare ikke og så en kunde lige efter .... det viser noget om umoden hed og jeg tanker også hvorfor hun flyttede fra Bagsværd der hvor den frække og søde cherry også er ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Clean1 skrev, for 15 timer siden:

Det er hende der også hed minnie ude i Bagsværd i starten var hendes service god hun er lidt metal træt var forbi det nye sted det var spild af penge .. hun havede putte noget om så der var helt hvidt og det så ulækkert ud hun siger det var noget der renser men det slukkede fuldstendigt lysten for stik piller er mod en sygdom og det tager man bare ikke og så en kunde lige efter .... det viser noget om umoden hed og jeg tanker også hvorfor hun flyttede fra Bagsværd der hvor den frække og søde cherry også er ..

Jeg føler mig nødt til at kommentere her, da Pat arbejder samme sted som mig, og ikke selv har mulighed for at forsvare sig.

Angående det med pillen. Hun fejler altså ikke noget. Det er en pille som mere eller mindre alle piger i branchen tager 2-3 gange om måneden, for at forebygge smitte. Jeg tog det selv den gang jeg tilbød fuld pakke. Jeg synes da at det er en god ting at hun tager den, både for at passe på sig selv og for at gøre jer kunder tryggere. Det var selvfølgelig en fejl at hun ikke havde fået vasket resterne ordentligt væk den dag.

Jeg vil ikke blande mig i hendes service. Men jeg ved at Pat er en sød og nem pige, og at det går begge veje om oplevelsen er god eller ej. Nu har jeg selv været i branchen i et godt stykke tid, og nogle mænd går bare efter sin egen tilfredsstillelse uden at tænke på pigens grænser og velbefindende. Man bliver nødt til at respektere pigens grænser for at det skal blive en god oplevelse. Tænk på det.

 

--

Dette er i øvrigt mit første indlæg herinde nogensinde. Hej allesammen! :smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tina Thai skrev, for 14 timer siden:

Dette er i øvrigt mit første indlæg herinde nogensinde. Hej allesammen! :smile:

Super godt at du kommer ind og skriver. jeg tror jeg må være den person der har booket flest tider UDEN at komme forbi, og har måtte aflyse hver gang (Sorry Tina) 6 eller 7 gange har jeg aflyst grundet en kunde ringede og skulle have assistance, men jeg håber, at jeg en dag kan komme ud til jer UDEN at aflyse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tina Thai skrev, den 10.8.2020 at 17:13:

Jeg føler mig nødt til at kommentere her, da Pat arbejder samme sted som mig, og ikke selv har mulighed for at forsvare sig.

Angående det med pillen. Hun fejler altså ikke noget. Det er en pille som mere eller mindre alle piger i branchen tager 2-3 gange om måneden, for at forebygge smitte. Jeg tog det selv den gang jeg tilbød fuld pakke. Jeg synes da at det er en god ting at hun tager den, både for at passe på sig selv og for at gøre jer kunder tryggere. Det var selvfølgelig en fejl at hun ikke havde fået vasket resterne ordentligt væk den dag.

Jeg vil ikke blande mig i hendes service. Men jeg ved at Pat er en sød og nem pige, og at det går begge veje om oplevelsen er god eller ej. Nu har jeg selv været i branchen i et godt stykke tid, og nogle mænd går bare efter sin egen tilfredsstillelse uden at tænke på pigens grænser og velbefindende. Man bliver nødt til at respektere pigens grænser for at det skal blive en god oplevelse. Tænk på det.

 

--

Dette er i øvrigt mit første indlæg herinde nogensinde. Hej allesammen! :smile:

Godt at høre, men jeg bliver da helt nysgerrig på, hvad det er for en pille? Jeg har aldrig hørt om en forebyggende pille før, men det glæder mig, at de åbenbart findes. Godt for alle!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er unægteligt et meget sympatisk indlæg/forsvar fra @Tina Thai, det kan man jo også se på de "likes" som opslaget får.

Men er, måske udover ordvalget af Clean1s indlæg, er budskabet så ikke, hvad mange mænd herinde, kunne have skrevet efter en tilsvarende oplevelse.?

  1.  at kvinden virkede noget "metaltræt" i det, måske pga. for mange besøg, uoplagt den dag eller bare dårlig kemi eller hvad ved jeg.
  2. At det hvide udflod fra hendes skede fandt han i øjeblikket "ulækkert", måske så pga. af hans egen uvidenhed, at det er normalt at piger i branchen bruger det, men som han også skriver, måske kan hænge sammen med hendes alder, at hun ikke lige får vasket sig ordentligt, inden han møder op.

Jeg tror, de fleste mænd der skriver herinde udemærket er bekendt med, at der findes mænd der ikke behandler glædespigerne ordentligt og med den respekt de fortjener, men jeg tror også der er mange af os "ordentlige" mænd herinde der har oplevet at blive behandlet dårligt gennem tiden af nogle glædespiger.

Det er nok umuligt at komme helt til livs, når man har med mennesker at gøre og hvor der indgår økonomi og ydelser som måske tolkes forskelligt.

Man kan jo håbe, at vi alle er blevet lidt klogere af tråden her og så vil jeg ellers opfordre alle til at fortsætte med anmeldelser, både de positive som de negative, for hvis der ikke er plads til de negative, om de så opleves hos @Tina Thai eller ej, så kan man efter min mening ligeså godt lukke EG ned.

 

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BUC2610

Besøgte pigebarnet idag. Besynderligt sted i Sluseholmen. Lejlighedhedskompleks hvor naboer mm. må undre sig over de mange gæster i gården og på trappen. 
Op i lejligheden tog Pat imod. Hun virkede sød og indbydende. Mindst to andre piger var at se. Pat ser ud som på billederne og jeg tror hendes alder er ramt godt med 21-23 år. 
Havde bestilt 1/2 time med B2b og en lækker afslutning. Må sige at Selve massagen var meget skuffende. Der var heller ikke meget pirring før den store finale, som indtraf sig da hun sagde det magiske “turn”. En ung pige med en decideret gudekrop viste sig nu frem. Virkelig flot pige. En udemærket blowjob hvor hun simpelthen ikke viger før sidste dråbe er ude. Topkarakter. Men massage-delen og det manglede forspil gør nok at jeg ikke kommer igen. At jeg heller ikke fik mere end 18-20 min samlet tæller heller ikke op. 
 

Men virkelig en flot og charmerende ung pige. 
 

BUC

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Tak for anmeldelsen. Her kom du så på bordel, i stedet for klinik. Men godt at pigen var lækker.

Lejligheden er nok kort-tidslejet privat, f.eks. gennem AirB&B, og ejeren kan være uvidende om hvad der foregår.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Petersen

Altså i må meget undskylde, men jeg kan ikke lade være med at kommentere de seneste indlæg, da jeg har været mange gange på den pågældende adresse, både for at besøge Tina, Mali og Pat.

For det første kan jeg ikke se at det er et besynderligt sted. Det er tværtimod et flot nyt ejendomskompleks i Sydhavn med masser af parkeringsmuligheder tæt på. Hvis det er besynderligt, så kan man altså sige at alt er besynderligt.

For det andet har jeg aldrig set "mange gæster i gården og på trappen", faktisk har jeg aldrig set en eneste anden end mig selv. Jeg plejer at sende Tina en sms når jeg er ankommet, hvorefter hun hurtigt svarer tilbage at jeg bare kan komme op. Først derefter går jeg i rask tempo ind i gården, hen til hoveddøren, ind i opgangen og op på 1. sal, hvor jeg altid bliver lukket ind uden så meget som et sekunds ventetid. Så det med at der er mange gæster i gården og på trappen, den køber jeg altså ikke.

Jeg tror gerne at BUC2610 har været så heldig at se to andre piger på stedet. Som annoncen viser er der jo 3 piger, nemlig Tina, Mali og Pat. Første gang jeg mødte Mali var, da jeg tilfældigt så hende i forbindelse med et besøg hos Tina. Jeg hilste selvfølgelig pænt på Mali, og siden besøgte jeg også hende. Det ser jeg intet galt i, tværtimod finder jeg det positivt, at jeg på denne måde kom til at hilse på Mali og se hvor sød og høflig hun er.

Som det fremgår af det første skriv i denne tråd sprang jeg selv massagen over med Pat, så jeg kan ikke kommentere på Pats evner til at massere. Men det som jeg selv ville lægge vægt på hvis jeg var BUC2610, det ville da være det som han selv skriver: "Virkelig flot pige. En udemærket blowjob hvor hun simpelthen ikke viger før sidste dråbe er ude. Topkarakter." Det er selvfølgelig forskelligt hvad man lægger vægt på som kunde, men personligt lægger jeg vildt meget mere vægt på at få et lækkert blowjob end på at få massage på ryggen.

Og til Default User vil jeg gerne have lov til at sige, at der overhovedet ikke er tale om et bordel i stedet for en klinik. Du kan næppe have været på lokationen, hvis du har fået denne opfattelse.

Det er bestemt ikke min intention at støde nogen ved at have en anden mening end de har, men jeg mener at der må være en balance i det der bliver skrevet her på EG. Især når der skrives noget som står i skærende kontrast til, hvad jeg selv har oplevet på stedet talrige gange.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest A. Senna

Det da ok du kommenterer dem, men vi skal huske på at oplevelserne af pigerne beror på de øjne der ser / de mænd der oplever dem.

Jeg har ikke selv været på denne lokation, men har da haft mindre gode oplevelser andre steder hvor jeg har læst positivt om inden og omvendt haft fantastiske oplevelser hvor andre har haft jævne oplevelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BUC2610
Kim Petersen skrev, for 5 timer siden:

Altså i må meget undskylde, men jeg kan ikke lade være med at kommentere de seneste indlæg, da jeg har været mange gange på den pågældende adresse, både for at besøge Tina, Mali og Pat.

For det første kan jeg ikke se at det er et besynderligt sted. Det er tværtimod et flot nyt ejendomskompleks i Sydhavn med masser af parkeringsmuligheder tæt på. Hvis det er besynderligt, så kan man altså sige at alt er besynderligt.

For det andet har jeg aldrig set "mange gæster i gården og på trappen", faktisk har jeg aldrig set en eneste anden end mig selv. Jeg plejer at sende Tina en sms når jeg er ankommet, hvorefter hun hurtigt svarer tilbage at jeg bare kan komme op. Først derefter går jeg i rask tempo ind i gården, hen til hoveddøren, ind i opgangen og op på 1. sal, hvor jeg altid bliver lukket ind uden så meget som et sekunds ventetid. Så det med at der er mange gæster i gården og på trappen, den køber jeg altså ikke.

Jeg tror gerne at BUC2610 har været så heldig at se to andre piger på stedet. Som annoncen viser er der jo 3 piger, nemlig Tina, Mali og Pat. Første gang jeg mødte Mali var, da jeg tilfældigt så hende i forbindelse med et besøg hos Tina. Jeg hilste selvfølgelig pænt på Mali, og siden besøgte jeg også hende. Det ser jeg intet galt i, tværtimod finder jeg det positivt, at jeg på denne måde kom til at hilse på Mali og se hvor sød og høflig hun er.

Som det fremgår af det første skriv i denne tråd sprang jeg selv massagen over med Pat, så jeg kan ikke kommentere på Pats evner til at massere. Men det som jeg selv ville lægge vægt på hvis jeg var BUC2610, det ville da være det som han selv skriver: "Virkelig flot pige. En udemærket blowjob hvor hun simpelthen ikke viger før sidste dråbe er ude. Topkarakter." Det er selvfølgelig forskelligt hvad man lægger vægt på som kunde, men personligt lægger jeg vildt meget mere vægt på at få et lækkert blowjob end på at få massage på ryggen.

Og til Default User vil jeg gerne have lov til at sige, at der overhovedet ikke er tale om et bordel i stedet for en klinik. Du kan næppe have været på lokationen, hvis du har fået denne opfattelse.

Det er bestemt ikke min intention at støde nogen ved at have en anden mening end de har, men jeg mener at der må være en balance i det der bliver skrevet her på EG. Især når der skrives noget som står i skærende kontrast til, hvad jeg selv har oplevet på stedet talrige gange.

Hej Kim

Jeg kan forstå på dit reaktion at du er blevet lidt stødt over mit subjektive skriv efter besøg hos Pat. 
Jeg synes personligt at det er lidt specielt at stå nede i en lille lukket gård med 100 lejligheder omkring alle med altaner vendt mod hinanden. Der var mange som solede sig på dem og en del børn og forældre på den lille legeplads 20 meter fra opgangen. Man skal være ganske naiv hvis man forestiller sig at de ikke ved besked. Jeg har ingen gisning om hvor mange mænd der besøger de tre damer i løbet af en dag. 10-20-30?!?

Pat var som det også fremgår af mit skriv særdeles lækker og ikke mindst ung. BJ også ret godt. En pakke jeg gerne betaler for. Men ikke en gang brugte hun sin skønne krop ifm B2b. Hun kunne med fordel joine et massageskole næste gang hun er i hjemlandet. Tror bestemt hun har potentiale. 

BUC

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der flere gange. Det er en helt almindelig moderne lejlighed, som så mange andre piger også huserer i. Umiddelbart foretrækker jeg det fremfor en klinik. Går man ind på en klinik er det klart for enhver hvad man skal derinde, i en lejlighed kan det lige så godt være at jeg skal besøge en ven der tilfældigvis bor i samme opgang. Og jeg tvivler altså på at særlig mange af naboerne ved hvad der foregår.

Jeg har været sammen med Pat to gange, og har haft rigtig gode oplevelser begge gange. Dejlig ung pige, smuk og sød, smilende, rigtigt godt blow og god indlevelse under sexen. Herlig krop. Hendes massage har jeg dog ikke prøvet, så det kan jeg ikke udtale mig om. Hvis det er massage jeg er ude efter besøger jeg altid Tina selv, hun er uovertruffen på det punkt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, den 7.8.2020 at 15:44:

Er der nogen af jer der har haft problemer med at hun var for snæver? Hun er jo ikke så stor.....

Jeg bouncer lige denne igen. Jeg var forbi Pat igen forleden, første gang det nye sted. Jeg har adskillige gange besøgt hende i Bagsværd, og i en periode var hun bestemt min foretrukne veninde. Vi forsøgte kun sex én gang, og det var ikke så godt. Jeg var simpelthen for stor til at det var nogen nydelse for nogen af os. Men det gjorde ikk enoget, vi havde altid rigtig dejlig intimitet og masser af lækre berøringer på alle mulige måder. :-) 

Jeg troede egentlig at jeg havde hende "lidt for mig selv", der var jo ingen annoncer eller lignende med hende, og jeg kom altid til når jeg kom forbi uanmeldt, som jeg ynder at gøre. Men efter hun kom til Sydhavnen, kan jeg jo se af bl.a. denne streng, at hun er bekendt af flere, og faktisk giver den en del mere gas end jeg oplevede i Bagsværd. Og så kommer spørgsmålet, er der nogen af jer der sådan rigtig har kneppet hende igennem, og hvordan har det været?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...