Hop til indhold

At kende sine begrænsninger

Featured Replies

Skrevet

I dag blev jeg nødt til at aflyse en tid med en stamgæst. Der har lige været en anden tråd om emnet så det er pudsigt, at jeg selv kommer ud for det lige efter. Men måske alligevel ikke så pudsigt, for jeg er ikke sikker på, at jeg havde haft viljestyrken til at aflyse, hvis jeg ikke lige havde læst den tråd. Jeg laver altså alligevel lige min egen tråd, da det bliver en hel historie det her, og nok mere handler om lille mig, end om aflysninger generelt.

I dag skulle vi ses for første gang i et stykke tid til en af vores eksperimenterende lege. Han er en af de få (og jeg mener utroligt få), som jeg aftaler med udenfor mine åbningstider. Vores lege er intense, udforskende og slet ikke nogen, som man kan passe ind i en dag med flere aftaler. Derfor har han også lidt under, at jeg har været ret presset af at skrive speciale her i foråret, så vi har haft alt for få aftaler.

Det er det samme pres som spiller ind her. Nu fik jeg afleveret og gået til eksamen for et par uger siden, og siden da har jeg sammenlagt haft 4 dage for mig selv, i dag inklusiv. Resten er gået med at indhente forsømte relationer, og med min første vagt i laaaaang tid. Jeg gik direkte fra 3 dage på vagt, til halvanden time for mig selv inden en veninde besøgte i 3 dage og tog hjem i går. Normalt ville jeg ikke have lavet en aftale i dag, men det var den eneste mulighed, jeg kunne se indenfor de næste par uger, og jeg ville så gerne gøre ham glad ved at finde tid til ham, og ville selvfølgelig også gerne selv se ham. Så vi aftalte i formiddag.

Det gik da også fint i morges. Op, en kop kaffe og så i gang med at forberede. Detaljerne vil jeg ikke komme ind på, men vores lege kræver 2 timers forberedelse, så jeg har rendt rundt den sidste halvanden time, og gjort mig og stedet klar. Så sker det, at jeg skal finde en bestemt ting, som vi skal bruge til vores leg, og den er bare væk. Jeg er ikke den mest organiserede person. Og jeg gennemroder hele lejligheden to gange og den er bare ikke til at finde. Jeg er lidt bange for, at jeg har efterladt den hos min mor, som jeg rykkede hjem til under specialeskrivningen (skal vi lige krydse fingre for, at hun ikke finder den, hvis jeg har). Det slog mig totalt ud af stemning, og jeg kunne slet ikke finde den igen, så selvom der kun var små 40 minutter til vores aftale, skrev jeg til ham og aflyste.

Det var så svært at aflyse. Hvorfor? Jeg tror det er fordi, jeg er sådan en pleaser. Jeg vil så gerne gøre dem jeg er sammen med glade, og det vejer ret tungt, når jeg ikke kan leve op til deres, men i større grad mine egne, forventninger. At vi så er i en relation, hvor det bogstaveligtalt er mit job at gøre folk glade, gør det bare endnu sværere. Jeg skammer mig også en del over ikke at kende mine egne begrænsninger bedre. Jeg var for ambitiøs og burde have vidst, at jeg havde brug for denne dag totalt for mig selv. På den anden side, hvis jeg ikke lige var blevet slået ud af kurs med det manglende udstyr, på en dag hvor mit kompas åbenbart tog en pause, er jeg overbevist om, at vi havde haft et fantastisk møde, som vi plejer. Jeg plejer lynhurtigt at komme i stemning, i det øjeblik jeg faktisk mødes med folk, så det der med at bedømme om man er i stemning på forhånd kan være virkelig svært. Måske var jeg kommet i stemning, og vi kunne sikkert have en skøn leg selv uden det udstyr, og i så fald har jeg jo nu skuffet ham grundløst. Det er bare ikke til at vide.  Hvis det ikke var fordi jeg vitterlig ikke havde samvittighed til at lade ham komme, når jeg ikke kunne samle mig, ville jeg have holdt tiden.

Hvis folk spekulerer over, hvordan jeg så taklede selve aflysningen, blev det til en mail med mine dybeste undskyldninger og et forslag til en alternativ dag, hvor han kan besøge kvit og frit, da det er den eneste måde, jeg rigtigt kan komme i tanke om at gøre det godt igen for ham. Han er en skøn og forstående mand og tog det så pænt. Hvis han læser med, vil jeg gerne sige tak for forståelsen (igen).

Skrevet

Det er absolut OK

hellere en 10 min før aftalt tid, end en uoplagt lege partner. Og særligt når jeres leg er mere end frem og tilbage sex. 

og virkelig flot med kompensationen, det er der ikke mange som gør!

Skrevet
sn57 skrev, for 23 minutter siden:

Det er absolut OK

hellere en 10 min før aftalt tid, end en uoplagt lege partner. Og særligt når jeres leg er mere end frem og tilbage sex. 

og virkelig flot med kompensationen, det er der ikke mange som gør!

Jeg må hellere sige, at jeg nok ikke havde kompenseret på den måde til en som ikke var en stamgæst, eller hvis det ikke havde været fordi dette var fuldstændig min fejl. Hvis jeg fx havde været på vagt og været nødt til at aflyse af en eller anden grund, så ville jeg have sagt undskyld og beklaget men ikke kompenseret økonomisk. Men der ville ting som kom i vejen også være af en anden natur - det er fx sket en gang, da jeg blev skræmt af en truende person, og lukkede hele biksen ned som reaktion. Der måtte jeg jo aflyse, og kompenserede ikke. Dette var derimod en længe ventet aftale, og min eneste grund til at aflyse var min egen stemning. Det kunne jeg ikke forlige mig med at gøre uden at forsøge at kompensere. 

Redigeret af Nannas Hjørne

Skrevet

@sn57 men tak, jeg er glad for at høre, at jeg gjorde det rigtige. 

Skrevet

Hele denne debat har helt ændret mit syn på “dårlige møder” - det er bare at fokusere på de gode og glemme de mindre gode. Synes det er det mest respektfulde signal man kan få som kunde, hvis hun aflyser - viser I mine øjne at hun ønsker een som kunde - “kvit og frit næste møde“ .... burde få dobbelt betalt for den respekt og altruisme du viser 

love 

V

Skrevet

Man skulle næsten tro du er forelsket i ham... -måske i kunne finde sammen. Pleaser er vi mange der er -Vi har stor brug for at passe på os selv i at please andre... Man kan nogen gange føle sig helt tom og brugt -når det ikke er nogen der pleaser os tilbage (min oplevelse) Pleaser vil jeg kalde en egenskab -men den kommer ikke af ingen ting...

Skrevet
VeriDK skrev, for 7 minutter siden:

Hele denne debat har helt ændret mit syn på “dårlige møder” - det er bare at fokusere på de gode og glemme de mindre gode. Synes det er det mest respektfulde signal man kan få som kunde, hvis hun aflyser - viser I mine øjne at hun ønsker een som kunde - “kvit og frit næste møde“ .... burde få dobbelt betalt for den respekt og altruisme du viser 

love 

V

Jamen jeg er da virkelig glad for at det har givet dig et mere positivt syn på "dårlige møder" - både dette, og din egen tråd, tænker jeg. Det er også bare så forskelligt fra person til person hvad der ligger i beslutningen om enten at tage eller aflyse et møde. 

Tusind tak for de pæne ord. 

Skrevet
Møffe skrev, for 4 minutter siden:

Man skulle næsten tro du er forelsket i ham... -måske i kunne finde sammen. Pleaser er vi mange der er -Vi har stor brug for at passe på os selv i at please andre... Man kan nogen gange føle sig helt tom og brugt -når det ikke er nogen der pleaser os tilbage (min oplevelse) Pleaser vil jeg kalde en egenskab -men den kommer ikke af ingen ting...

Det skulle man næsten tro, men det er jeg ikke. Jeg er vældig glad for ham, og jeg har det vældig sjovt med ham, men jeg er vældig glad for, og har det vældig sjovt med alle mine stamgæster - og langt de fleste gange med mine nye gæster - omend på vidt forskellige måder. Nogen bringer én stemning frem i mig, nogle andre en anden stemning, men fælles for dem alle er mit pleaser gen. Om det så er blidt og intimt eller vildt og voldsomt, handler det hele om at gøre noget godt for nogen. Og langt oftest, heldigvis, er det en gensidig oplevelse. 

Skrevet
Nannas Hjørne skrev, for 53 minutter siden:

Det skulle man næsten tro, men det er jeg ikke. Jeg er vældig glad for ham, og jeg har det vældig sjovt med ham, men jeg er vældig glad for, og har det vældig sjovt med alle mine stamgæster - og langt de fleste gange med mine nye gæster - omend på vidt forskellige måder. Nogen bringer én stemning frem i mig, nogle andre en anden stemning, men fælles for dem alle er mit pleaser gen. Om det så er blidt og intimt eller vildt og voldsomt, handler det hele om at gøre noget godt for nogen. Og langt oftest, heldigvis, er det en gensidig oplevelse. 

Sådan en som dig, ku jeg godt tænke mig boede i kbh, du virker så real, sød og oprigtig :wub:

Skrevet

Interessante overvejelser, du gør dig.

Men hvad var det for en ting, der var blevet væk?

Skrevet
Skandb.M. skrev, for 16 minutter siden:

Interessante overvejelser, du gør dig.

Men hvad var det for en ting, der var blevet væk?

Jeg bearbejder bedst på skrift, så det var en god måde lige at få vendt det. Man kunne sikkert filosofere endnu mere om det. 

Jeg tænker, at jeg holder den del for mig selv for diskretionens skyld, men det var et ikke helt standard stykke legetøj. 

Skrevet
LoveThaiMassage skrev, for 46 minutter siden:

Sådan en som dig, ku jeg godt tænke mig boede i kbh, du virker så real, sød og oprigtig :wub:

Hvem ved måske en dag ^_^ Jeg går i hvert fald og pønser om et besøg i August, men planerne skal lige gå op i en højere enhed. 
Og tusind tak. Det håber jeg også jeg er for det meste, jeg prøver i hvert fald. 

Skrevet
Nannas Hjørne skrev, for 7 minutter siden:

Jeg tænker, at jeg holder den del for mig selv for diskretionens skyld, men det var et ikke helt standard stykke legetøj. 

Fint nok, men da min nysgerrighed var vakt, tænkte jeg, om det var noget, som kunne indgå i leg med min meget uartige gp -  vi kommer i øvrigt vidt omkring, når vi leger;-)

Skrevet
Nannas Hjørne skrev, for 13 minutter siden:

Hvem ved måske en dag ^_^ Jeg går i hvert fald og pønser om et besøg i August, men planerne skal lige gå op i en højere enhed. 
Og tusind tak. Det håber jeg også jeg er for det meste, jeg prøver i hvert fald. 

Så har du ihvertfadl en sikker gæst i mig ;-)

Skrevet
LoveThaiMassage skrev, 1 time siden:

Ja og ser pisse fræk ud...;-) Kunne sgu godt tænke mig hun også var i Kbh....

Skrevet

Det er OK at aflyse, hvis det gøres i god tid før. Der kan altid være forhold som gør dette er nødvendigt.

Skrevet
migmanden skrev, for 7 minutter siden:

Det er OK at aflyse, hvis det gøres i god tid før. Der kan altid være forhold som gør dette er nødvendigt.

Det var også den dårlige tid, blandt andet, som generede mig. Selv vil jeg gerne at folk aflyser mindst en time, gerne to timer før, så det samme bør vel gælde mig selv. Dét, og så at jeg ikke kunne en af de følgende dage i stedet. 

Skrevet

Kan ikke se at det kan være et problem. Det er træls, ja, men det ville være mere træls at besøge dig uden at du var på toppen.

Skrevet
AalborgLook skrev, for 10 minutter siden:

Kan ikke se at det kan være et problem. Det er træls, ja, men det ville være mere træls at besøge dig uden at du var på toppen.

Jeg tror måske også aller mest, at det var et problem for mig ;) Jeg er ikke glad for at være til ulejlighed 

Skrevet
Nannas Hjørne skrev, for 35 minutter siden:

Jeg tror måske også aller mest, at det var et problem for mig ;) Jeg er ikke glad for at være til ulejlighed 

Ja sikker en forskel. 
du føler du er til ulejlighed fordi du aflyse en enkelt gang

hvis det jeg hører, fra de forskellige piger er sandt, og det ved jeg ikke, hvorfor det ikke skulle være det. Så er mange mænd slemme til at blive væk uden at melde det, faktisk 50% eller mere  

det er respektløst!!

Ved godt den diskussion hører til i en anden tråd, men vil bare vise kontrasten og håber nogle vil vise lidt mere respekt

Redigeret af sn57

Skrevet
sn57 skrev, 1 time siden:

Ja sikker en forskel. 
du føler du er til ulejlighed fordi du aflyse en enkelt gang

hvis det jeg hører, fra de forskellige piger er sandt, og det ved jeg ikke, hvorfor det ikke skulle være det. Så er mange mænd slemme til at blive væk uden at melde det, faktisk 50% eller mere  

det er respektløst!!

Ved godt den diskussion hører til i en anden tråd, men vil bare vise kontrasten og håber nogle vil vise lidt mere respekt

Ja, det sker, og ja, det er respektløst. Man skal have respekt for hinandens tid. 
For mig personligt, sker det mest med nye mennesker. De som har mødt mig før har 90% af tiden pli nok til at aflyse, når de ved, at de ikke kan. Der var lige en enkelt som ikke gjorde i sidste uge, det fandt jeg også skuffende. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.