Hop til indhold
Guest Gaffer

Søger lille fræk sugarbabe

Recommended Posts

Guest Gaffer

Hej

Jeg kunne godt kneppe en lille fræk stram sugarbabe en aften - en af de unge, gerne med lyst hår og små bryster helst alle 3 huller

Er der nogen der kan anbefale og ved hvordan man får kontakt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gaffer skrev, for 15 minutter siden:

Hej

Jeg kunne godt kneppe en lille fræk stram sugarbabe en aften - en af de unge, gerne med lyst hår og små bryster helst alle 3 huller

Er der nogen der kan anbefale og ved hvordan man får kontakt

Prøv på https://sugardaters.dk/

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Gider jeg ikke bruge tid og penge på...at få kontakt til 37 umuligheder - så er det nemmere at høre om der ikke skulle være en der vil bytte sin sugarbabe, fordi man er kørt lidt træt...med min 

lille lækre røvfrække mulattøs der er fuld trænet i alle huller og hvordan man sutter... rent :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gaffer skrev, for 1 time siden:

Hej

Jeg kunne godt kneppe en lille fræk stram sugarbabe en aften - en af de unge, gerne med lyst hår og små bryster helst alle 3 huller

Er der nogen der kan anbefale og ved hvordan man får kontakt

"helst alle 3 huller" :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gaffer skrev, 1 time siden:

Gider jeg ikke bruge tid og penge på...at få kontakt til 37 umuligheder - så er det nemmere at høre om der ikke skulle være en der vil bytte sin sugarbabe, fordi man er kørt lidt træt...med min 

lille lækre røvfrække mulattøs der er fuld trænet i alle huller og hvordan man sutter... rent :shock:

Held og lykke med at få en ud af den blå luft når du ikke selv gider gøre noget for det :lol:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gaffer skrev, for 1 time siden:

Gider jeg ikke bruge tid og penge på...at få kontakt til 37 umuligheder - så er det nemmere at høre om der ikke skulle være en der vil bytte sin sugarbabe, fordi man er kørt lidt træt...med min 

lille lækre røvfrække mulattøs der er fuld trænet i alle huller og hvordan man sutter... rent :shock:

Hvad har du at bytte med ? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svpe1970
ivovera skrev, for 10 timer siden:

Undskyl

men, hvad er AL?

Www.Annoncelight.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer
The_Man skrev, for 18 timer siden:

Held og lykke med at få en ud af den blå luft når du ikke selv gider gøre noget for det :lol:

 

Tak Hr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ss22

Du kan altid tá i Kødbyen og finde en ung lyshåret pige med små bryster, hører hende om hun er stram, købe en apperol og håbe på det bedste. Men hvis du ikke gider og bruge tid og penge, så er det vel ikke en sugarbabe du leder efter. Det kræver tid og penge, sådan er det bare. Kunne godt gi dig navne til en del jeg ved der sugardater i det skjulte men når du ik gider at gøre en indsats så er der vel ingen grund til det.!! 
Hilsen en der har mødt 67 forskellige Unge smukke sb på 4 år

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ss22
EksilKøbenhavner skrev, for 3 timer siden:

Imponerende... at du tæller :D

Klart jeg gør

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ss22
Capitan skrev, for 2 timer siden:

Du sætter vel et hak i skæftet hver gang..? (av siger jeg bare!)

Har bare skrevet deres navne ned så jeg ved hvem jeg har været sammen med. Har to aftaler denne uge og målet er 100 forskellige sb’er inden 2021 er ovre

Del dette indlæg


Link til indlæg
RutineretSD skrev, for 12 timer siden:

Guest Ss22 - udveksler gerne med dig :-) Er selv over på over 100 babes :-P

Ss22 har jo slettet sin bruger herinde. Så med mindre han har oprettet en ny, er det nok ikke så sandsynligt, at du får svar. Men du kan finde en liste over nogle af hans erobringer her: 

Der er også en del lister fra nogle af brødrene herinde her:

Det kunne være spændende, hvis du lavede din egen liste. Så kunne folk jo også byde ind, hvis de har nogle erfaringer at dele.

Del dette indlæg


Link til indlæg
WomanCheck skrev, for 4 timer siden:

Jeg gad godt finde nogle til korte møder 3-4 timer. 1000-2000kr  

nogle forslag

3-4 timers møder er ikke "korte" møder, det er lange møder.
For lange møder skal du som regelt over 2000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...