Hop til indhold
JJOH

GP uden kondom på Fyn

Recommended Posts

TheDude69 skrev, den 7.7.2020 at 12:49:

Jeg har ikke besøgt hende, men kom i kontakt med hende, hun var meget respektløs og svarede på ens sprøgsmål surt...

Ville fraråde kontakt med hende, med mindre man godt kan lide besværtlig kontakt med GP

Fik også et surt og vrissent svar på en høflig sms. Og trussel om at blive blokeret. Det er jo hendes valg at hun kun svarer telefon.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter1000 skrev, den 7.7.2020 at 09:58:

Har sendt dig "Svpe1970" info om Emma

Med hensyn til:

https://annoncelight.dk/showad/178408

Har jeg ikke prøvet hende på Fyn, men andre steder i landet, som regel har hun ligget blindfold på sengen, givet hende pengene i hånden, derefter kunne man tage hende som man har lyst, med eller uden kondom. Men kan være hun er stoppet med det. Havde bare indtryk at hun tændte helt vildt af på det scenarie. Hun skriver da i annoncen man skal komme og tømme sig, samt elsker når "det bedste er når spermen rammer klitten" hun nævner ikke kondom en eneste gang. Mener også hun været i gang i fem år, så hun er kommenteret i eroguide flere steder mener jeg.

Hun har været med i rigtig mange år. Jeg besøgte hende i KBH for nok 20 år siden. Samme set-up, og dengang kunne man stikke den ind i alle åbninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...