Hop til indhold
Guest LoveThaiMassage

Forbrug på en afhænighed

Recommended Posts

Guest LoveThaiMassage

Jeg har valgt at holde en laaaang pause med at bruge penge på sex, massage etc ..

Det er ikke fordi jeg ikke har råd, har et godt job, god lejl og bil, men indimellem tænker jeg at jeg har en lille afhænnighed med købe sex og blir gal på mig selv da jeg syntes jeg ( indimellem ) er til grin for mine egne penge .

Andre som også tænker sådan indimellem ????

I piger må også byde ind, hvad er jeres mening om at bruge 4000 kr - 6.000  kr om måned på sex, er det ikke fjollet syntes i ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror ikke 4-6.000,- på sex er så ualmindeligt(Hvis man har råd). Men selvfølgelig skal det være på nogle gode oplevelser :rolleyes: 

Hvis alle pengene bliver brugt på piger som er ligeglade og bare vil tjene hurtige penge, er det måske lidt i overkanten ^_^

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LoveThaiMassage skrev, for 37 minutter siden:

Jeg har valgt at holde en laaaang pause med at bruge penge på sex, massage etc ..

Det er ikke fordi jeg ikke har råd, har et godt job, god lejl og bil, men indimellem tænker jeg at jeg har en lille afhænnighed med købe sex og blir gal på mig selv da jeg syntes jeg ( indimellem ) er til grin for mine egne penge .

Andre som også tænker sådan indimellem ????

I piger må også byde ind, hvad er jeres mening om at bruge 4000 kr - 6.000  kr om måned på sex, er det ikke fjollet syntes i ?

Tror de fleste der benytter sig af købesex, har tænkt de samme tanker som dig. specielt efter nogle mindre gode oplevelser.

så en pause, og lige teste sin rygrad/viljestyrke er et fornuftigt valg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, for 4 minutter siden:

Det er afhængighed at bruge ca 60.000 om året på sex. 

 

Ok. Går grænsen ved 60.000, eller? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, for 6 minutter siden:

Det er afhængighed at bruge ca 60.000 om året på sex. 

 

for nogen er det et greb i lommen, for andre er det beløbet huslejen skulle være betalt med.

så svært at sætte beløb på,hvad der betegner afhængighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, for 18 minutter siden:

Det er afhængighed at bruge ca 60.000 om året på sex. 

Alt er relativt!

Afhængighed er det ikke, hvis beløbet er et greb i lommen.

Det er ikke tilfældet for flertallet, men for mange er det små penge, og så skal man da endelig bare gøre det, hvis man både har lyst og råd til det.

Men hvis man har det som en ryger, hvor problemet ikke er økonomisk, men en trang man ikke kan modstå selvom man gerne vil.

Så kan man vel godt på sin vis være afhængig.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg havde en periode sidste sommer med en pige fra italien, jeg besøgte hende 8 gange på 14 dage, og havde jeg haft tid, havde jeg nok været der flere gange, hun var så sød og kærlig, hun fik ingen kunder hvor hun var så hun tog til slagelse :( (nok heldigt for mig) men jeg var den eneste kunde hun havde haft nogen af de gange jeg kom det var typisk sidst på aftenen, så hun var nem at få tændt op under og alt var bare fantastisk den første gp jeg var sammen med faktisk, men hun "kostede" mig næsten 10.000kr. de 14 dage. fik mere og mere rabat og den sidste gang var gratis der var vi sammen i snart 4 timer og var ude at spise sammen. så havde selvfølgelig en fantastisk tid med hende nærmest som et forhold.. men da hun rejste videre. var jeg nød til at prøve at finde en anden pige i som hende, selv om jeg nok aldrig vil gøre det igen, men jeg besøgte en ny 2-3 gange i ugen i over en måned og det blev en afhængighed for mig jeg brugte over 30000kr. på gp'er på 3 måneder og måtte simpelthen trække stikket fra dette univers. jeg var off i 4 måneder så faldt jeg i igen dog kunne jeg nøjes med et forbrug på 1500kr. i måneden der efter, jeg har så igen haft en pause på 5 måneder, og er startet op igen her for et par uger siden har besøgt 4 piger nu og det er igen ved at tage overhånd, sad i morges og kiggede på annoncelight og fandt en thai i kolding som virkede som den næste men lod egentlig vær da jeg allerede havde brugt rigeligt denne måned, men var simpelthen så trængene så tog af sted og er lige kommet hjem fra det bedste besøg siden pigen fra italien og det bedste første gangs besøg jeg nogensinde har haft, så hun bliver nok den næste afhængighed :D
jeg kan ikke undvære gp'er og om det er for meget at bruge, er nok som eksilkøbenhavner er inde på at det kommer an på om man har været tilfreds jeg har tit følt det var spildte penge og derfor jeg har haft et par pauser :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
LoveThaiMassage skrev, 1 time siden:

Jeg har valgt at holde en laaaang pause med at bruge penge på sex, massage etc ..

Det er ikke fordi jeg ikke har råd, har et godt job, god lejl og bil, men indimellem tænker jeg at jeg har en lille afhænnighed med købe sex og blir gal på mig selv da jeg syntes jeg ( indimellem ) er til grin for mine egne penge .

Andre som også tænker sådan indimellem ????

I piger må også byde ind, hvad er jeres mening om at bruge 4000 kr - 6.000  kr om måned på sex, er det ikke fjollet syntes i ?

Som en forklarede mig i et andet opslag så er afhængelighed når der er noget man gør/tænker og føler at man ikke kan leve uden. Noget man føler man er nødt til at gøre. Så det er mere op til dig om du føler det som en afhængelighed:)

Du skriver at du føler at du er til grin for dine egne penge? Hvad mener du med det? Til grin fordi du tænker at kvinderne gør nar af dig eller behandler dig dårligt?

Eller til grin fordi du mener at du skulle have brugt pengene på noget andet.

Eller hvordan?

Jeg har ingen mening om hvor meget du bruger på sex om måneden. Det er en vuderingssag fra din side. Syns du pengene er godt givet ud og har du råd er det jo fint. Hvis ikke er det jo ikke så godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså jeg griner ikke af nogen af mine gæster.. 

Jeg har dog tit tænkt tanken at det egentlig er skørt.. Der jo ikke noget, der varer en enkel time, som nogen person, kunne få en kvinde til at betale 2100 for sådan realistisk set.. I hvertfald ikke noget der ikke har en fysisk substans.. Jeg kan i hvertfald ikke komme på noget.. Så skulle det være en privat ridetime med Jason Mormoa måske for mit vedkommende:lol:.. 

Men jeg er ikke nogen Jason Mormoa eller et kvindeligt "synonym" for ham og en time i mit selskab koster 2100.. 

Men samtidig få jeg jo raskt væk brugt et par tusinde eller mere i Sephora, Victorias secret eller Matas.. Jeg kan ikke engang gå ind i en Normal uden at komme ud 1000 kr fattigere mindst.. Det ville mange mænd jo finde tosset eller skørt.. Så jeg tror bare at man må accepterer at begge køn har ting de ikke forstår ved det modsatte og sådan er det.. 

Et problem er først et problem når det føles som værende det, for dig selv, og/eller dem nærmest dig.. Jeg synes ikke det virker som voldsomt mange penge.. Jeg har da i hvertfald gæster der smider mere på tid med mig i løbet af en måned end det beløb du beskriver.. En enkel gæst kommer en gang i måneden og bruger nok på den aften i hvertfald 60.000 kr på stripbar og piger.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 6 9

Afhængighed har intet med penge at gøre, uanset hvad man er afhængig af er det først et problem hvis det tager overhånd og begynder at styre dit liv.

vi er alle afhængige af at få ilt, væske og føde, det er kun et problem hvis vi ikke har mulighed for at få det.

Nogle udvikler (Ofte ved overforbrug) en afhængighed af ting der ikke er sunde eller som er belastende for ens økonomi eller begge dele, og så har vi et problem der skal behandles.

Så afhængighed af sex eller massage eller glædespiger er kun et problem hvis det belaster din økonomi eller får dig til at undlade andre ting for at gøre det.

Hvis du føler det er godt givet ud, og har råd til det, er intet beløb et problem, men du føler nok du har mødt for mange af de piger der sælger dig en oplevelse og så ikke leverer den, så ville jeg også være skuffet og føle at jeg havde spildt mine penge.

men måske du i stedet skulle holde dig til det sikre, finde en der leverer det hun/han sælger så du ikke bliver skuffet, så vil du nok ikke føle det som afhængighed.

forbruget af penge er et andet spørgsmål og er kun et problem hvis man bruger flere end man har.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pops
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Altså jeg griner ikke af nogen af mine gæster.. 

Jeg har dog tit tænkt tanken at det egentlig er skørt.. Der jo ikke noget, der varer en enkel time, som nogen person, kunne få en kvinde til at betale 2100 for sådan realistisk set.. I hvertfald ikke noget der ikke har en fysisk substans.. Jeg kan i hvertfald ikke komme på noget.. Så skulle det være en privat ridetime med Jason Mormoa måske for mit vedkommende:lol:.. 

Men jeg er ikke nogen Jason Mormoa eller et kvindeligt "synonym" for ham og en time i mit selskab koster 2100.. 

Men samtidig få jeg jo raskt væk brugt et par tusinde eller mere i Sephora, Victorias secret eller Matas.. Jeg kan ikke engang gå ind i en Normal uden at komme ud 1000 kr fattigere mindst.. Det ville mange mænd jo finde tosset eller skørt.. Så jeg tror bare at man må accepterer at begge køn har ting de ikke forstår ved det modsatte og sådan er det.. 

Et problem er først et problem når det føles som værende det, for dig selv, og/eller dem nærmest dig.. Jeg synes ikke det virker som voldsomt mange penge.. Jeg har da i hvertfald gæster der smider mere på tid med mig i løbet af en måned end det beløb du beskriver.. En enkel gæst kommer en gang i måneden og bruger nok på den aften i hvertfald 60.000 kr på stripbar og piger.. 

Der er sgu for den sags skyld også folk, der uden at blinke betaler mig et par tusind for at fikse deres IT. Det er også hændt, at jeg har tænkt tanken, om der virkelig er nogen, som er så mange penge værd for en times arbejde. Men som en af mine venner engang sagde:"Hvis du tror, det er dyrt at hyre en professionel, så skal du bare prøve at hyre en amatør".

Det afspejler sig også i priserne på de ydelser, som vores Gudinder tilbyder. Når behovet melder sig, frekventerer jeg en lille skare af Gudinder, som jeg ved leverer varen - Og de ligger måske i den lidt højere ende af prisskalaen sammenlignet med nogle af de tilrejsende kvinder. 

Nå men det handler jo om afhængighed. Og jeg vil mene, at man er afhængig, hvis man lader trangen styre så hårdt, at man udsætter sig for dårlige oplevelser, bare fordi man skal have sit fix.

Redigeret af Pops
Stavepladen drillede

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden:

Ok. Går grænsen ved 60.000, eller? 

Nej, men det er det, efter eget udsagn  bruger, ca

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LoveThaiMassage
Pophair skrev, for 9 timer siden:

Det er afhængighed at bruge ca 60.000 om året på sex. 

 

vi er helt enig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LoveThaiMassage
Aarhuselsker skrev, for 9 timer siden:

Ok. Går grænsen ved 60.000, eller? 

det har han ikke sagt noget om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LoveThaiMassage

Tak for jeres indput, det jeg mente med at være til grin for mine egne penge har intet med pigerne at gøre, for hvis jeg skulle sælge min krop ville jeg bestemt ta det samme beløb, så er det slået fast.

Jeg tjener det samme i dag løn som jeg bruger 30 min på en pige, og det kan indimellem irretere mig lidt at jeg knokler 7 timer for så at bruge dem på 30 min efterfølgende.

Når man som mig ikke er direktør er 6.000 kr pr måned en sjat, men opslaget var ikke ment som negativt og tudefjæs fra mig, for altså haft nogle fantastiske oplevelser også, som jeg aldrig kunne få irl ...

Jeg vil aldrig stoppe med købe sex, da det for mig er dejlig uforpligtende og jeg kan udleve nogle af mine fetish, men tror det er sundt at stoppe op indimellem og ta en lille pause.

Jeg har det sådan at mere vil ha mere, det var det jeg mente med afhænighed ;-)

Mange af jer opdagde sikkert ligesom jeg under corona krisen at jo længere tid der gik uden sex, destro letere var det ikke bare at skulle ha noget ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 6 9
LoveThaiMassage skrev, for 42 minutter siden:

Mange af jer opdagde sikkert ligesom jeg under corona krisen at jo længere tid der gik uden sex, destro letere var det ikke bare at skulle ha noget ;-)

Næe omvendt, igennem et 30 årigt ægteskab blev det let. ;)

Lige inden corona havde jeg startet et nyt forhold og da vi ikke måtte arbejde havde vi hele dagen sammen og opførte os som teenagere, så nu jeg dybt afhængig og får nærmest abstinenser når jeg ikke har set hende en hel dag. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Det er sådan en underlig ting med købesex, for hvis du spurgte mig, om du var afhængig, fordi du gerne ville have sex 6 gange om måneden, ville jeg jo råbe et rungende nej, men fordi der er penge involveret bliver det en anden sag.

Der har været skrevet nogle kloge ord allerede forinden. Hvis det styrer dit liv, i stedet for at du styrer dét, hvis du bruger penge på det, som du egentlig, ved nærmere eftertanke havde brug for at lægge et andet sted, jamen så ville det nok være en god idé at arbejde med. Hvis det på den anden side virker som den bedste oplevelse du kan få for dine penge, og det ikke er fordi du dropper at betale din varmeregning, jamen så vælger du da helt selv dine fornøjelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kommer vel mere an på antallet af besøg ?

Hvis det er besøg til 500 kr, så er det jo altså 12 besøg om måneden = hver 2. eller 3. dag. :D 

Hvis det er selve beløbet, ja så er der mange ting her i livet som er dyre, som man kan føle sig til grin over.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alting i denne verden koster penge.

De penge som jeg har givet ud på GP’er har været godt anvendt og givet mig nogle af de bedste oplevelser overhovedet.

Så jeg har det absolut helt fint med det :-)

Jeg kunne også have rejst, købt en bil og så meget andet - men her har jeg fået nogle virkelig skønne stunder.

Jeg ville meget nødig undvære det - men jeg har dog haft nogle pauser i mit liv med det. Kan blot sige at det var knap så spændende perioder.

Bare giv den gas så længe man kan - det er min holdning !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...