Hop til indhold
Guest VarmePia

Årets største Gangbang i Viborg 4. Maj kl. 12 - 16

Recommended Posts

Guest VarmePia

Kom til årets største Gangbang i Mermaidhouse Holstebrovej 15 i Viborg lørdag den 4 Maj fra kl. 12 til 16

Vi er 4 frække tøser som er med på den værste indenfor det blide

Liva på 27

liva_21.jpg

Trine på 22

image.jpeg

Kylie på 38

akimie_2_350.jpg

Trunte/VarmePia på 35

pia3.jpg

For yderligere info om pigerne: http://www.mermaidhouse.dk

Pris for alle 4 timer 2500,- betales ved ankomst.

Der er selvfølgelig kolde øl og vand samt lidt godt til ganen.

Dørene åbnes kl. 1130, hvor der varmes op med super fræk Poledans.

Vi arrangere samkørsel fra Sjælland pris 500,- som skal forudbetales senest den 2. Maj.

Nærmere info og tilmelding [email protected] Tlf: 81788739

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er det muligt at købe 1 eller 2 timer ?

Har været i kontakt med varme pia :!:

Der vil være mulighed for 2 timer :!:

Hvis værktøjet k :?: an fungere :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ser sgu godt ud varmePia!! Det var hurtig udrykning :)

Jeg kan desværre ikke selv deltage da jeg skal til et andet andet gangbang d. 4. maj, men jeg ønsker dig alt muligt held i sprøjten!!! Håber der kommer mange!

MH Bonobo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VarmePia

Det er vist bedst du ringer derind, for de svare sikkert ikke på annoncen her.

Jamen selvfølgelig vil jeg da gerne svare på vegne af pigerne :)

2 timer koster 1250kr

og der er blandt andet mulighed for følgende ydelser:

Fransk

Dansk

Græsk (ikke alle)

Superfransk (kun Trine)

Sandwich

Sprøjt på babserne.

Vel mødt til alle :)

Husk at melde til på [email protected] eller 81788739

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hey VarmePia & Co,

Mon I kunne finde på at holde et lignende arrangement på Sjælland? Jeg er MEGET interesseret! :-P

Varme hilsener

Hedonisten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VarmePia

Hey VarmePia & Co,

Mon I kunne finde på at holde et lignende arrangement på Sjælland? Jeg er MEGET interesseret! :-P

Varme hilsener

Hedonisten

Jo, ved du hvad, det har vi faktisk talt lidt om. Da det er første gang for os allesammen med Gangbang, så er det jo vigtig vi får gensidige gode oplevelser og at der kommer rigtig mange friske frække fyre, som er med på noget lir.

Fra vores side er der hvert fald lagt kul i kakkelovnen til alle tiders kneppefest, så er resten op til husarene...... ;)

Så husk at melde til:

Nærmere info og tilmelding [email protected] eller Tlf: 81788739

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jo, ved du hvad, det har vi faktisk talt lidt om. Da det er første gang for os allesammen med Gangbang, så er det jo vigtig vi får gensidige gode oplevelser og at der kommer rigtig mange friske frække fyre, som er med på noget lir.

Fra vores side er der hvert fald lagt kul i kakkelovnen til alle tiders kneppefest, så er resten op til husarene...... ;)

Så husk at melde til:

Nærmere info og tilmelding [email protected] eller Tlf: 81788739

Hey Varme Pia & Co,

Det lyder super spændende at I har overvejet et event på Sjælland også. Giv ENDELIG lyd fra dig, når du ved mere!

Forventningsfulde hilsener,

Hedonisten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvor mange er minimum, henholdsvis maksimum mandlige deltagere?

Hvilket :?:

Det er et gangbang 8-)

Man sætter ikke tal på et gangbang :!:

Har været til gangbang hvor vi startet med 2 mand og endte op med 16 mand.

Tilmeld dig så vil du med egne øjne se det :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VarmePia

Hvilket :?:

Det er et gangbang 8-)

Man sætter ikke tal på et gangbang :!:

Har været til gangbang hvor vi startet med 2 mand og endte op med 16 mand.

Tilmeld dig så vil du med egne øjne se det :roll:

Nemlig :!::):)

Glæder mig helt vildt, har aldrig prøvet Gangbang før, men har længe har super meget lyst til det.... Spændende!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hejsa 8-)

Ses vi til gangbang i morgen :!:

Der skulle blive sol over Viborg denne dag .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VarmePia

Hejsa 8-)

Ses vi til gangbang i morgen :!:

Der skulle blive sol over Viborg denne dag .

Yeaahhh, og jeg har lige hørt i min høresnegl at der er rigtig rigtig mange tilmeldte, så det skal nok blive sjovt..... og frækt!!!!!!

Knussss

Del dette indlæg


Link til indlæg

Yeaahhh, og jeg har lige hørt i min høresnegl at der er rigtig rigtig mange tilmeldte, så det skal nok blive sjovt..... og frækt!!!!!!

Knussss

Mange tilmeldte, få deltager på dagen. Sådan er det jo, fyre melder sig til og udebliver på dagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VarmePia

Mange tilmeldte, få deltager på dagen. Sådan er det jo, fyre melder sig til og udebliver på dagen.

Ej, hvor må det da være træls for dig at have så negativt et menneskesyn. Din stakkel.

Knuss

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Rigtigt mange gange held og lykke med foretagenet i aften Pia!!!! Håber der kommer mange og at i får en god oplevelse alle sammen!!!

MH fra Shugo aben

Del dette indlæg


Link til indlæg

Venter spændt på en anmeldelse - det må åbenbart have været så godt at ingen af deltagerne har orket at skrive noget endnu :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Venter spændt på en anmeldelse - det må åbenbart have været så godt at ingen af deltagerne har orket at skrive noget endnu :D

Venter også spændt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej

Jernsvinet, Pillefinger og Pmikelsen, skal vi ikke se om der er flere som har lyst til at høre om sexeventen i Viborg igår 8-)

Vi må se om der kommer en beretning :?:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hello folks

En lile beretning fra gangbang i Viborg.

Jeg ankom på adressen blev budt velkomne af smilene Varmepia som glæde sig helt vildt til gangbang, trods hun har været i branchen en del år var det hendes første gangbang.

Der blev betalt, fik udleveret en bigbag til mit tøj.

De var fri øl, sodavand og snacks, når man føltet trang for det .

Der var vel omkring 10 - 12 mænd da vi starte op.

De 3 søde piger var Liva en fræk sag med en flot krop, lækker D-skålsbryster og en super numse :lol:

Trine en lille fræk ung sag, med store kramme lystende E-skålsbryster. Sidst men ikke minds :roll: Varmepia en fræk dansk pige på ultimo :!: altid smilende.

Varmepia lå på den store dobbelt seng og sagde er der ikke nogen som har lyst til at lege med mig.

Så var vi igang, Trine var allerede igen med et par fyre i sofaen. Den anden sofa var Liva i fuld gang med at gøre 2-3 mænd kamp klar.

Der var rigtig gang i gb, pigerne var rigtig frække og man kunne høre en masse lyde fra pigerne. Om de nød det kan man spørge dem om :!: Der var en fyr som gav Liva flere orgasmer, det så ud som hun nød. Liva var ved at tage livet af en mand, han fik en kæmpe orgasme som kunne høres.

Det var ikke tid til pauser, når man var kamp klar igen var varmepia klar med en gang fransk eller en ridetur. Unge Trine nød det også og det var kø ved hende, hun kunne tage pikken til roden.

Liva som kunne en masse, ja mon hvad :?: hun var frisk med flotte bryster, hendes numse var super, da jeg gik lå hun i dobbelt sengen omgivet af 3-4 mænd.

Oplevelsen af gangbanget var 3 søde piger som gav en superoplevelse til de fremmødte mænd.

Det var en succes.

Til Varmepia, Trine og Liva, jeg er klar, hvis I aflolder flere gangbang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...