Hop til indhold

Recommended Posts

Skulle lige have en hurtig i et solcenter og hun var til rådighed https://annoncelight.dk/showad/257637

Aldrig har jeg fået en så dårlig sutter, måtte  gøre mig selv færdig og da jeg så kom hende i munden begyndte hun at brokke sig over det og sagde der stod i annoncen at hun ikke tog i mod sæd i munden?? 
Nogen af jer andre der kan læse sig freM til det? Hold jer væk fra hende

//Latinerkvarteret 

 

Redigeret af latinerkvarteret

Del dette indlæg


Link til indlæg
sn57 skrev, for 1 minut siden:

Tja, hvis blow job hører med til sex, så står der faktisk i annoncen at sex er med gummi

Mine priser er:
15 min 500kr (blow med eller uden gummi)
15 min 700kr (Blow og sex)
30 min 1100kr (Blow og sex) 
45 min 1400kr (blow og sex)
1 time 1700kr (Blow og sex)

Del dette indlæg


Link til indlæg
latinerkvarteret skrev, for 1 minut siden:

Mine priser er:
15 min 500kr (blow med eller uden gummi)
15 min 700kr (Blow og sex)
30 min 1100kr (Blow og sex) 
45 min 1400kr (blow og sex)
1 time 1700kr (Blow og sex)

Sorry, jeg læste det jeg ville. 
undskyld

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderbukken skrev, for 17 minutter siden:

Hvis du kom hende i munden, må hun godt nok være lille... :shock:

Mon ikke de fleste gp'er brokker sig hvis man kommer dem i munden? :o

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 6 minutter siden:

Mon ikke de fleste gp'er brokker sig hvis man kommer dem i munden? :o

Har jeg aldrig været udsat for før, især ikke når intet andet er nævnt i annoncen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun lyder ikke som et besøg værd

Redigeret af Sødmand
Jeg har forvekslet hende med en anden kvinde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Blow med eller uden,. betyder som udgangs punkt, ikke man må komme i munden, men at hun sutter med eller uden gummi,   

så skal det aftales, hvis du vil komme i munden..  cim eller mega fransk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sydhavsmand skrev, for 6 timer siden:

Blow med eller uden,. betyder som udgangs punkt, ikke man må komme i munden, men at hun sutter med eller uden gummi,   

så skal det aftales, hvis du vil komme i munden..  cim eller mega fransk.

Hun sagde at det stod i hendes annonce, er der noget jeg har overset?

Del dette indlæg


Link til indlæg
latinerkvarteret skrev, for 54 minutter siden:

Hun sagde at det stod i hendes annonce, er der noget jeg har overset?

Der står blow uden gummi, men der står ikke at man må komme i munden på hende. Som @sydhavsmandskriver skal det normalt aftales (og betales) hvis man vil komme i munden. Det er vist meget få piger hvor det standard er med i prisen. Kan umiddelbart kun komme på en af dem jeg har besøgt hvor der ikke skal betales ekstra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

men trådstarter har ret, der står ingen steder han ikke må og hvis hun intet siger hvordan skal han så vide det? kan ikke se problemet, uanset hvordan det er normalt

Del dette indlæg


Link til indlæg
kloster skrev, for 17 timer siden:

men trådstarter har ret, der står ingen steder han ikke må og hvis hun intet siger hvordan skal han så vide det? kan ikke se problemet, uanset hvordan det er normalt

Ved nu ikke om jeg vil give ham ret - eller nej, det vil jeg ikke... Man må det man aftaler og betaler for og intet andet. Man kan jo ikke pensle ud alt det man ikke må. Der står heller ikke at man ikke man knalde hende i røven men det er der vel ingen der er i tvivl om koster ekstra. Hvis det i det hele taget tilbydes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 34 minutter siden:

Ved nu ikke om jeg vil give ham ret - eller nej, det vil jeg ikke... Man må det man aftaler og betaler for og intet andet. Man kan jo ikke pensle ud alt det man ikke må. Der står heller ikke at man ikke man knalde hende i røven men det er der vel ingen der er i tvivl om koster ekstra. Hvis det i det hele taget tilbydes.

hvis jeg bestiller udelukkende superfransk så plejer de fleste at sige man skal give besked inden man kommer så de netop kan trække sig lidt væk :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svpe1970
22 cm and thick skrev, den 4/7/2020 at 15:39:

Der står blow uden gummi, men der står ikke at man må komme i munden på hende. Som @sydhavsmandskriver skal det normalt aftales (og betales) hvis man vil komme i munden. Det er vist meget få piger hvor det standard er med i prisen. Kan umiddelbart kun komme på en af dem jeg har besøgt hvor der ikke skal betales ekstra.

Min erfaring er at såfremt de ikke specifikt har nævnt at det vil de ikke have, eller have extra for er det bare noget der sker hvis der afsluttes med blow, eller det simpelthen er for godt og jeg er mega liderlig. Så hænder det sandelig også at det sker inden selve sexen. Så er det en ‘puster’ og så se at blive klar igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der 

Enig med trådstarter. Ikke særlig god til BJ. Jeg kom dog i munden på hende og det havde hun intet imod. 

Men alt i alt en dårlig oplevelse. Pigen virkede forvirret. Som om hun ikke ønskede at være der. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
latinerkvarteret skrev, for 20 timer siden:

Slap af du må få nogen dårlige blowjobs 

slap da selv af. LOL

Jeg har en anden holdning til det end det og det har du åbenbart noget imod.

Tal da ordenligt til folk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg blev fortalt ikke at komme i munden på forhånd. 

Til en pik, der var godt slidt og øm i forvejen, var hun det rette valg. Ikke det vildeste blow, men tidens spektrum var da absolut pengene værd.

Dog som nævnt ovenfor, så virkede kvinden ikke helt tryg ved situationen - ellers også går hun bare en hård tid igennem, og det gik jeg ud fra. 

Latinerkvarteret - jeg syntes du mangler en forståelse for kvinden, du kunne aflæse det på hende. Det er vores pligt som mænd at aflæse disse udtryk, derefter opføre os efter dem. Ganske almindelig pli. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...