Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har i længere tid fulgt med på Nannas annonce, og I går fik endelig mulighed for at besøge hende.

Nanna er en super dejlig frisk pige som ved hvordan hun skal tilfredsstille en mand .

Hun er utrolig selvsikker, dejlig og forstående, fantastisk pige, dejlig kysseglad og nærværende samt 100% seriøs med hvad hun laver.

Jeg var hos hende i en time med fuld pakke. Blev mødt i døren med et dejligt dybt kys. Efter en hurtig tur under bruseren forsatte legen i soveværelset.

Hvad der skete bliver mellem Nanna og mig, men hun gav mig en fantastisk behandling og udvidede mit sexuelle univers med nye oplevelser.

Jeg kommer helt sikker igen.

Nanna, hvis du læser denne anmeldelse vil jeg sige 1000 tak.

Nannas Hjørne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor er det godt at høre i havde en god tid sammen. Var det dig der havde givet hende blomster og orgasme?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 6 9
Jyden fra nord skrev, for 2 timer siden:

 

Hvad der skete bliver mellem Nanna og mig,

Tak, Fordi du har respekt for pigen.

Lauersen skrev, for 2 timer siden:

Hvor er det godt at høre i havde en god tid sammen. Var det dig der havde givet hende blomster og orgasme?

Lauersen er det dig der ringer til pigerne og tikker om ting de har skrevet i annoncen at de ikke tilbyder?

:)

Redigeret af 6 9

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

@Jyden fra nord Det er mig som siger tak, både for de pæne ord, og et skønt første møde. 

Jeg er virkelig glad for at høre, at det var en dejlig oplevelse. Du kan tro, at følelsen er gengældt ❤ 

Og tak for tilliden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jyden fra nord skrev, for 8 timer siden:

Jeg har i længere tid fulgt med på Nannas annonce, og I går fik endelig mulighed for at besøge hende.

Nanna er en super dejlig frisk pige som ved hvordan hun skal tilfredsstille en mand .

Hun er utrolig selvsikker, dejlig og forstående, fantastisk pige, dejlig kysseglad og nærværende samt 100% seriøs med hvad hun laver.

Jeg var hos hende i en time med fuld pakke. Blev mødt i døren med et dejligt dybt kys. Efter en hurtig tur under bruseren forsatte legen i soveværelset.

Hvad der skete bliver mellem Nanna og mig, men hun gav mig en fantastisk behandling og udvidede mit sexuelle univers med nye oplevelser.

Jeg kommer helt sikker igen.

Nanna, hvis du læser denne anmeldelse vil jeg sige 1000 tak.

Nannas Hjørne

Fin anmeldelse.

Hun ser også super dejlig ud, hun frister helt sikkert mig også

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, den 7/4/2020 at 12:05 AM:

@Jyden from the north It is me who says thank you, both for the nice words, and a wonderful first meeting. 

I'm really glad to hear it was a wonderful experience. You might think the feeling is reciprocated ❤ 

And thank you for the trust. 

Hı Nanna, seems like you are in Copenhagen. Any plans to come to Jutland in near future?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
6 9 skrev, den 3.7.2020 at 19:11:
Jyden fra nord skrev, den 3.7.2020 at 16:35:

 

Hvad der skete bliver mellem Nanna og mig,

Tak, Fordi du har respekt for pigen.

Af ren nysgerrighed er man så respektløs, hvis man skriver hvad der er sket mellem en GP og kunde? 
 

Nogle gange giver det måske mening, men hvis det er generelt, at det er respektløs så bliver anmeldelserne lidt tynde og egentlig ikke rigtig brugbare for læserne, vel? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Jok7r skrev, for 9 timer siden:

Hı Nanna, seems like you are in Copenhagen. Any plans to come to Jutland in near future?

Hi, yes, I'm visiting the captial at the moment but I'll be back in Aalborg in week 33. I haven't quite settled on the precise dates yet but I'll update the schedule on my add when I do :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
The Dark Knight skrev, for 54 minutter siden:

Af ren nysgerrighed er man så respektløs, hvis man skriver hvad der er sket mellem en GP og kunde? 
 

Nogle gange giver det måske mening, men hvis det er generelt, at det er respektløs så bliver anmeldelserne lidt tynde og egentlig ikke rigtig brugbare for læserne, vel? 

Nogle gange er det jo ikke kun for pigens skyld at detaljerne udebliver, men fordi gæsten også gerne selv vil holde sin oplevelse privat, men alligevel gerne vil anmelde sin oplevelse enten for at advare eller fortælle andre at den pågældende pige er et besøg værd. Personligt har jeg intet imod hvis akten bliver beskrevet, de detaljer jeg synes man skal holde for sig selv er eventuelle ekstraordinære ydelser som ikke er noget alle kan regne med at få og personlige oplysninger. Men en videre diskussion skulle nok rykkes ind i generel debat hvor jeg også tror, at den har været taget før :)

Jeg var selv meget glad for denne anmeldelse, og håber da at andre kan bruge den selvom den ikke gik i detaljer om det vi delte. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Nannas Hjørne skrev, 1 time siden:

Nogle gange er det jo ikke kun for pigens skyld at detaljerne udebliver, men fordi gæsten også gerne selv vil holde sin oplevelse privat, men alligevel gerne vil anmelde sin oplevelse enten for at advare eller fortælle andre at den pågældende pige er et besøg værd. Personligt har jeg intet imod hvis akten bliver beskrevet, de detaljer jeg synes man skal holde for sig selv er eventuelle ekstraordinære ydelser som ikke er noget alle kan regne med at få og personlige oplysninger. Men en videre diskussion skulle nok rykkes ind i generel debat hvor jeg også tror, at den har været taget før :)

Jeg var selv meget glad for denne anmeldelse, og håber da at andre kan bruge den selvom den ikke gik i detaljer om det vi delte. 

Det er også helt fint. Jeg mener blot at man sagtens kan have respekt for en pige, selvom man er lidt mere beskrivende i sin anmeldelse :-) 

Men dejligt I begge to havde et godt møde! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 3 timer siden:

Hi, yes, I'm visiting the captial at the moment but I'll be back in Aalborg in week 33. I haven't quite settled on the precise dates yet but I'll update the schedule on my add when I do :)

Hej Nanna 

måske jeg også skulle være så heldig at du er i Ålborg i uge 36  ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svpe1970
Nannas Hjørne skrev, den 30/7/2020 at 09:35:

Nogle gange er det jo ikke kun for pigens skyld at detaljerne udebliver, men fordi gæsten også gerne selv vil holde sin oplevelse privat, men alligevel gerne vil anmelde sin oplevelse enten for at advare eller fortælle andre at den pågældende pige er et besøg værd. Personligt har jeg intet imod hvis akten bliver beskrevet, de detaljer jeg synes man skal holde for sig selv er eventuelle ekstraordinære ydelser som ikke er noget alle kan regne med at få og personlige oplysninger. 

@Nannas Hjørne Har præcis samme holdning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, den 30.7.2020 at 09:35:

Nogle gange er det jo ikke kun for pigens skyld at detaljerne udebliver, men fordi gæsten også gerne selv vil holde sin oplevelse privat, men alligevel gerne vil anmelde sin oplevelse enten for at advare eller fortælle andre at den pågældende pige er et besøg værd. Personligt har jeg intet imod hvis akten bliver beskrevet, de detaljer jeg synes man skal holde for sig selv er eventuelle ekstraordinære ydelser som ikke er noget alle kan regne med at få og personlige oplysninger. Men en videre diskussion skulle nok rykkes ind i generel debat hvor jeg også tror, at den har været taget før :)

Jeg var selv meget glad for denne anmeldelse, og håber da at andre kan bruge den selvom den ikke gik i detaljer om det vi delte. 

Anmeldelsen har i hvertfald givet mig endnu mere lyst til at besøge dig når du en gang efter ferien gæster Østjylland igen.
- Hvis du vil have besøg af en med en PA piercing :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
hooot skrev, den 30.7.2020 at 12:41:

Hej Nanna 

måske jeg også skulle være så heldig at du er i Ålborg i uge 36  ;-) 

Desværre ikke, jeg er på et par dage i næste uge som står på min vagtplan, og så er jeg ikke nået længere i min planlægning derefter, men det bliver nok efter uge 36 :/  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 2 timer siden:

Desværre ikke, jeg er på et par dage i næste uge som står på min vagtplan, og så er jeg ikke nået længere i min planlægning derefter, men det bliver nok efter uge 36 :/  

Det var ærgerligt håbede lige der var mulighed for at besøge dig , når jeg var på de kanter , håber det måske lykkedes en anden gang , så smukke billeder du har på din profil :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...