Guest Nemtøs Skrevet 3. Juli, 2020 Jeg har endnu ikke gennemskuet hvordan jeg lettest får iført mig hofteholder og strømper. Tager strømperne på Tager hofteholder på Og til sidst fæstner jeg spænderne på strømpen, det er bøvlet med de spænder der skal fæstes bag på... Er der en nem måde eller er min røv blot for stor og korte arme?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 210 Skrevet 3. Juli, 2020 Nemtøs skrev, for 2 minutter siden: Jeg har endnu ikke gennemskuet hvordan jeg lettest får iført mig hofteholder og strømper. Tager strømperne på Tager hofteholder på Og til sidst fæstner jeg spænderne på strømpen, det er bøvlet med de spænder der skal fæstes bag på... Er der en nem måde eller er min røv blot for stor og korte arme?? din røv er ikke for stor den er god så dine arme må være for korte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Din Emma 787 Skrevet 3. Juli, 2020 Synes det kommer an på hvilken hofteholder og hvilke strømper Man må prøve sig frem. uanset hvad er det noget djævelskab 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 210 Skrevet 3. Juli, 2020 BBW Emma skrev, Lige nu: Synes det kommer an på hvilken hofteholder og hvilke strømper Man må prøve sig frem. uanset hvad er det noget djævelskab men frækt ser det ud knus jan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 3. Juli, 2020 jan j skrev, for 4 minutter siden: din røv er ikke for stor den er god så dine arme må være for korte Mine arme er lange.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 3. Juli, 2020 BBW Emma skrev, for 2 minutter siden: Synes det kommer an på hvilken hofteholder og hvilke strømper Man må prøve sig frem. uanset hvad er det noget djævelskab Godt det ikke kun er mig der synes det er en smule svært. Er dine rutine den samme som mln med hofteholder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 210 Skrevet 3. Juli, 2020 Nemtøs skrev, Lige nu: Mine arme er lange.. vil jeg sku glæde mig til knus jan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 210 Skrevet 3. Juli, 2020 Nemtøs skrev, for 2 minutter siden: Godt det ikke kun er mig der synes det er en smule svært. Er dine rutine den samme som mln med hofteholder? Nemtøs skrev, for 2 minutter siden: Godt det ikke kun er mig der synes det er en smule svært. Er dine rutine den samme som mln med hofteholder? er du på vej ud og bolle knus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LoveThaiMassage Skrevet 3. Juli, 2020 jan j skrev, for 1 minut siden: er du på vej ud og bolle knus hold nu k... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
autobahn 1437 Skrevet 3. Juli, 2020 Nemtøs skrev, for 11 minutter siden: Jeg har endnu ikke gennemskuet hvordan jeg lettest får iført mig hofteholder og strømper. Tager strømperne på Tager hofteholder på Og til sidst fæstner jeg spænderne på strømpen, det er bøvlet med de spænder der skal fæstes bag på... Er der en nem måde eller er min røv blot for stor og korte arme?? Metoden er: Den forventningsfulde person som står over for dig og allerede er ved at spise dig med øjnene har også pligt til at som minimum fæstne spænderne bagpå, gerne mere. Det er ren win/win, du slipper for forstrakte led, og det er totalt liderligt at hjælpe til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 3. Juli, 2020 (edited) Du sætter strømperne på hofteholderen og tager så hele moletjavsen på som et par strømpebukser.. Redigeret 3. Juli, 2020 af JenniferRomantica 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 210 Skrevet 3. Juli, 2020 LoveThaiMassage skrev, for 8 minutter siden: hold nu k... du ved ikke hvad du blander dig i Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 3. Juli, 2020 JenniferRomantica skrev, for 8 minutter siden: Du sætter strømperne på hofteholderen og tager så hele moletjavsen på som et par strømpebukser.. Tak for brugbart råd, den typer hofteholdere jeg har er den type der lukkes med ryggen med små hæftelåse, og jeg kan ikke lukke hofteholderen på forhånd, da den ikke vil kunne snige sig over mine hofter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 3. Juli, 2020 (edited) Nej men så bare have den åben.. Det gør jo ingen forskel.. Og så luk den når du har taget dem på.. Så det mere ligesom en par bukser.. Redigeret 3. Juli, 2020 af JenniferRomantica 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5386 Skrevet 3. Juli, 2020 Nemtøs skrev, for 1 time siden: Jeg har endnu ikke gennemskuet hvordan jeg lettest får iført mig hofteholder og strømper. Tager strømperne på Tager hofteholder på Og til sidst fæstner jeg spænderne på strømpen, det er bøvlet med de spænder der skal fæstes bag på... Er der en nem måde eller er min røv blot for stor og korte arme?? Jeg vil forslå dig at købe hofteholder med metal spænder / kan købes løse og udskiftes og ikke de små plastik dimser. De er meget nemmer at hæfte på strømperne som jeg tager på til sidst. Det er en trænings sag at vride kroppen så meget som det kræves. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 3. Juli, 2020 Frodige Ida skrev, for 1 minut siden: Jeg vil forslå dig at købe hofteholder med metal spænder / kan købes løse og udskiftes og ikke de små plastik dimser. De er meget nemmer at hæfte på strømperne som jeg tager på til sidst. Det er en trænings sag at vride kroppen så meget som det kræves. Tak Ida Har du evt et link til hvor de kan købes. Jeg kan godt lide hofteholdere i 50'er/60'er stil..synes de er frække Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sn57 759 Skrevet 3. Juli, 2020 Nemtøs skrev, for 4 timer siden: Mine arme er lange.. At dine arme er lange udelukker vel ikke at de er for korte? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miss A 2 Skrevet 3. Juli, 2020 Kære @Nemtøs måske man skulle indføre et tillæg for at bære hofteholder og strømper..... Hvis bare mændene kendte til bøvlet, tror jeg det ville blive godtaget 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5386 Skrevet 3. Juli, 2020 Nemtøs skrev, for 4 timer siden: Tak Ida Har du evt et link til hvor de kan købes. Jeg kan godt lide hofteholdere i 50'er/60'er stil..synes de er frække Det finder jeg ud af og sender en PM når jeg ved mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 3. Juli, 2020 sn57 skrev, for 2 timer siden: At dine arme er lange udelukker vel ikke at de er for korte? Det er lige før mine arme er længere end mine patter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Don T 340 Skrevet 3. Juli, 2020 Miss A skrev, 1 time siden: Kære @Nemtøs måske man skulle indføre et tillæg for at bære hofteholder og strømper..... Hvis bare mændene kendte til bøvlet, tror jeg det ville blive godtaget Tillæg? Nej så hellere hjælpe til, som foreslået længere oppe i tråden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miss A 2 Skrevet 3. Juli, 2020 (edited) Don T skrev, for 2 minutter siden: Tillæg? Nej så hellere hjælpe til, som foreslået længere oppe i tråden Er det ik meningen at legekammeraten skal klæde kvinden af ? Ellers er der sgu noget jeg har "mis"forstået gennem de sidste 3 år Redigeret 3. Juli, 2020 af Miss A Rettelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Don T 340 Skrevet 3. Juli, 2020 Nemtøs skrev, for 7 timer siden: Jeg har endnu ikke gennemskuet hvordan jeg lettest får iført mig hofteholder og strømper. Tager strømperne på Tager hofteholder på Og til sidst fæstner jeg spænderne på strømpen, det er bøvlet med de spænder der skal fæstes bag på... Er der en nem måde eller er min røv blot for stor og korte arme?? Måske dumt spørgsmål, men er stropperne så løse/lange som muligt når du starter? Den her kan måske hjælpe https://youtu.be/K4hNJeMIGTU Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Don T 340 Skrevet 3. Juli, 2020 Miss A skrev, for 9 minutter siden: Er det ik meningen at legekammeraten skal klæde kvinden af ? Ellers er der sgu noget jeg har "mis"forstået gennem de sidste 3 år Strømper/hofteholder må gerne blive på Stiletter også, hvis man tør Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miss A 2 Skrevet 3. Juli, 2020 Don T skrev, for 1 minut siden: Strømper/hofteholder må gerne blive på Stiletter også, hvis man tør Enig....men nu diskuterede vi jo emnet om at få dem på - ikke sandt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg