Hop til indhold
Frækkefyr43

Pigerne i vrå

Recommended Posts

1 time til 600. Døgn åben. Tror du, det er en kvinde, der selv har fundet en lille dansk by der hedder Vrå og beslutter at slå sig ned der, for at drive en lille forretning. 

Eller tror du, der er nogle der hjælper hende, og tager sig godt betalt for det?

For øvrigt. Dit opslag er en efterlysning og ikke en anmeldelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet stedet flere gange, = fake fake fake, på et tidspunkt var jeg i en anden by i nærheden Ø-brønderslev, hvor jeg besøgte en mørk pige og derefter lovede jeg mig selv at det aldrig kom til at ske, pigen ville ikke engang ha sin bh af da hun sagde hun at hun frøs der var over 30 grader på værelset, hun vendte sig om og helt ærligt så ved jeg ikke om jeg bollede hendes lår eller fisse...  

Jeg senere en ny annonce, Vrå Nygade fine lækre billeder, jeg mødte op og hvem åbner døren det gør pigen fra Ø-brønderslev OMG tænkte jeg, jeg gik ikke igen da jeg bare skulle bare ha lettet trykket, det viste sig at denne gang var betydelig bedre....

Men det er ikke et anbefalelsesværdig sted... er det bare for at lette trykket til billige penge ja så kan det gå, men forvent ingenting som i ingenting, og billeder er altid fake som i altid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
weber skrev, den 3.7.2020 at 11:59:

1 time til 600. Døgn åben. Tror du, det er en kvinde, der selv har fundet en lille dansk by der hedder Vrå og beslutter at slå sig ned der, for at drive en lille forretning. 

Eller tror du, der er nogle der hjælper hende, og tager sig godt betalt for det?

For øvrigt. Dit opslag er en efterlysning og ikke en anmeldelse. 

Nej nej. stedet ejes af en rigtig sjofler/pimp type man skal holde sig fra. er vokset op i byen der og har stadig nogle slægtninge der.

Stedet ejes af den samme der ejer 2 andre steder ved sindal og et par andre klamme steder i det vendsysselske. Derfor at mange af pigerne går igen de forskellige steder

Del dette indlæg


Link til indlæg
weber skrev, den 3/7/2020 at 11:59:

1 time til 600. Døgn åben. Tror du, det er en kvinde, der selv har fundet en lille dansk by der hedder Vrå og beslutter at slå sig ned der, for at drive en lille forretning. 

Eller tror du, der er nogle der hjælper hende, og tager sig godt betalt for det?

For øvrigt. Dit opslag er en efterlysning og ikke en anmeldelse. 

Jeg har været der for 4-5 år siden, og kommer ikke igen

knus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...