Hop til indhold
replyy

Kære piger,

Recommended Posts

Kære piger, hvad tænker i om kunder, som kommer hurtigt? 

Har flere gange oplevet at pigen fniser eller smiler, når jeg kommer efter kun 4-5 min... 

Kan man sammenligne det lidt med ordsproget "de griner hele vejen til banken" agtig?

 

Tænker i det var nemt tjent penge eller er i bare glad for det blev overstået. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
replyy skrev, for 15 minutter siden:

Kære piger, hvad tænker i om kunder, som kommer hurtigt? 

Har flere gange oplevet at pigen fniser eller smiler, når jeg kommer efter kun 4-5 min... 

Kan man sammenligne det lidt med ordsproget "de griner hele vejen til banken" agtig?

 

Tænker i det var nemt tjent penge eller er i bare glad for det blev overstået. 

Det er lidt blandede følelser.

Selvfølig er der tanken let tjente penge.men om igen det betyder jo ikke at det er over fordi manden er kommet. Man kan jo stadig forsætte evt fingere og legetøj. Stadig give blow eller lege lidt med hans p.. bagefter. Eller massere hinanden:)

 

Men ærligt jeg tager det som en kompliment hvis manden kommer hurtig. Så må jeg jo ha gjort noget rigtig:)   

Også er der jo masser af tid til at nusse og hygge og snakke bagefter. Hvis han selvfølig vælger at blive der tiden ud:)

Det vil da være trist hvis man kun tænker på at det skal overståes.

Redigeret af Indiske Devina

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Når  jeg  laver  en  aftale  har  jeg  også  forventning  om  at  blive  tilfredsstillet og  leget med. 

Jeg  glæder mig op  til  en  aftale,  de  mænd  kommer  meget  hurtigt  og  derefter  ikke  har  lyst til  mere,  har  spurgt  om  jeg  var  skuffet.  Jeg  har  svaret  nej,  men  jeg  føler  mig  nok  lidt  utilstrækkelig  ved at  de  ikke  har  lyst til  mere  eller i det  mindste  lyst til at  lege med mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Hvis man skal lade pigerne tvivlen komme til gode, så håber jeg de smiler/fniser for at holde stemningen glad og let så du ikke føler det er skuffende - men om det kunne være sådan, ved du nok bedre. 

Personligt, så tænker jeg det ikke som "let tjente penge". Som @Indiske Devina  skriver, er det jo helt muligt at blive tiden ud, og det er da bare super hyggeligt, hvis det er tilfældet.

Hvis du ved du kommer hurtigt er der jo to tilgange, du kan enten vælge bare at køre den ud, booke et kvarter og nyde dine 4-5 minutter til fulde, eller du kan spørge pigen om ikke hun vil trække den lidt - edge, holde igen, holde pauser, nusse ind imellem, tale om frøer, eller hvad der nu virker for dig for at gøre oplevelsen længere. 

Jeg oplever ofte at folk spørger eller ''advarer'' og siger, at de kommer hurtigt første gang, og så kan vi se, om det bliver til nummer to. Det gør det ofte ikke, men så kan vi ligge og putte, jeg kan hygge guffe lidt uden intentionen om, at det skal ende i en udløsning, give en skøn massage eller flette hans ryghår. Mulighederne er uendelige. 

Hvis nogen har bedt mig om at holde igen og trække den, så er det 100% det jeg går efter. Edgeplay for the win! De lettest tjente penge er dem man får fra en lykkelig stamgæst som nyder sin tid og kommer igen og igen og igen (nogle gange på ét besøg ;)).

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg


Link til indlæg
replyy skrev, for 32 minutter siden:

Kære piger, hvad tænker i om kunder, som kommer hurtigt? 

Har flere gange oplevet at pigen fniser eller smiler, når jeg kommer efter kun 4-5 min... 

Kan man sammenligne det lidt med ordsproget "de griner hele vejen til banken" agtig?

 

Tænker i det var nemt tjent penge eller er i bare glad for det blev overstået. 

Vi betaler jo for tiden og evt. ekstraydelser på forhånd. Hvis pigen virkelig har styr på det med at bolle, men synes det er vildt akavet at nusse og pillowtalke, så er det jo pludselig mere besværligt tjente penge for hende.

Nannas Hjørne skrev, for 2 minutter siden:

jeg kan hygge guffe lidt, uden intentionen om at der skal ende i en udløsning,

Mmm, hyggeguf. Det er bare super meget lækrere end målrettet blow.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Lauersen skrev, for 3 minutter siden:

Mmm, hyggeguf. Det er bare super meget lækrere end målrettet blow.

Der er intet som en god guffer. Og ærlig talt, jeg kan kun ligge og putte så og så længe, før jeg bliver lækkersulten..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Køber du cocktail eller halv time, anbefaler jeg du nyder pigen først og evt noget dildo show. Pirringsbondage er også godt til dig. Flere penis kan ikke stå for der bliver de her antal hurtig ryg frem og tilbage. 
Pirringsbondage er også et god mulighed hvor du giver dig hen til nydelse i en pige kontrol uden smerter. 
Løsning kan også været gat få erotik intim massage hvor du ikke skal præerstere men kun nyde.
Både intim massagen og Pirringsbondage giver en naturlig og intens opbygget orgasme, som bliver af pigen styrtet til at, ske ca ved den afslutte tid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
replyy skrev, 1 time siden:

Kære piger, hvad tænker i om kunder, som kommer hurtigt? 

Jeg synes faktisk det er lidt frækt ;) Når det er sagt, så har jeg af og til nogle, hvor vi “træner” i at holde længere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sex er noget mærkeligt noget. Nogle gange tager det to minutter, andre gange går det vildt stærk.

Credit: Ingemann

Men jeg er egentlig meget enig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svpe1970
Lauersen skrev, for 8 timer siden:

Mmm, hyggeguf. Det er bare super meget lækrere end målrettet blow.

@Lauersen Enig, ikke noget bedre, men har desværre ikke oplevet nogen GP’ere jeg har besøgt det har gjort det. Hverken til en start, hvilket jeg nyder mega meget meget, eller bagefter. Kun oplevet det med hende jeg ser fast som jeg mødte for ca 2 år siden på SD. Ellers kun kærester der har gjort det. Oplever at  de fleste GP’ere (besøger næsten udelukkende danske) mener at det er slut når jeg er kommet selvom jeg for det meste lægger op til lidt nus og ‘måske’ gensidig ‘hygge’ oral. Men nok bare mig der er ude for det og tænker ikke over det mere. Betragter den købte tid som max tid...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg plejer altid at bestille 1/2 time, evt. mere.  Så er der tid til 2 halvlege - min/mine favorit piger er altid friske på en tur til.

Hvis jeg møder en ny, sørger jeg altid for at det kan lade sig gøre med mere end 1 gang, så betyder det ikke så meget om det går lidt stærkt 1. gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Gamle Greve skrev, for 3 timer siden:

Jeg plejer altid at bestille 1/2 time, evt. mere.  Så er der tid til 2 halvlege - min/mine favorit piger er altid friske på en tur til.

Hvis jeg møder en ny, sørger jeg altid for at det kan lade sig gøre med mere end 1 gang, så betyder det ikke så meget om det går lidt stærkt 1. gang.

Enig med Greven, bestil evrntuelt lidt mere tid, alternativt og jeg ved godt det ikke altid er så spændende, men besøg en pige du kan lide og som passer dig - flere gange, så slapper i mere af samnen og kan samnen finde ud af hvordan i bruger tiden bedst.

Da jeg var ung kom jeg med det samme, ikke 4-5 nu minutter, snarere 2-3 minutter, men var klar 10-15 minutter senere og så kunne jeg bare blive ved og de 10-15 minutter blev ikke brugt til at læse Anders And.. - lav en plan, slap af, får trykket overstået og få den lækre sex til sidst, og glem ikke pigen, som nemtøs skriver, hun skal også have noget ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 2.7.2020 at 22:28:

Når  jeg  laver  en  aftale  har  jeg  også  forventning  om  at  blive  tilfredsstillet og  leget med. 

Jeg  glæder mig op  til  en  aftale,  de  mænd  kommer  meget  hurtigt  og  derefter  ikke  har  lyst til  mere,  har  spurgt  om  jeg  var  skuffet.  Jeg  har  svaret  nej,  men  jeg  føler  mig  nok  lidt  utilstrækkelig  ved at  de  ikke  har  lyst til  mere  eller i det  mindste  lyst til at  lege med mig. 

Kunne ikke være mere enig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 2.7.2020 at 22:28:

Når  jeg  laver  en  aftale  har  jeg  også  forventning  om  at  blive  tilfredsstillet og  leget med. 

Jeg  glæder mig op  til  en  aftale,  de  mænd  kommer  meget  hurtigt  og  derefter  ikke  har  lyst til  mere,  har  spurgt  om  jeg  var  skuffet.  Jeg  har  svaret  nej,  men  jeg  føler  mig  nok  lidt  utilstrækkelig  ved at  de  ikke  har  lyst til  mere  eller i det  mindste  lyst til at  lege med mig. 

Jeg ville personligt aldrig tilbyde at lege med kvinden, da det er mit indtryk, at piger generelt egentlig ikke er interesseret i det. 

Måske tager jeg fejl. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Coco Darling skrev, den 2.7.2020 at 23:13:

Køber du cocktail eller halv time, anbefaler jeg du nyder pigen først og evt noget dildo show. Pirringsbondage er også godt til dig. Flere penis kan ikke stå for der bliver de her antal hurtig ryg frem og tilbage. 
Pirringsbondage er også et god mulighed hvor du giver dig hen til nydelse i en pige kontrol uden smerter. 
Løsning kan også været gat få erotik intim massage hvor du ikke skal præerstere men kun nyde.
Både intim massagen og Pirringsbondage giver en naturlig og intens opbygget orgasme, som bliver af pigen styrtet til at, ske ca ved den afslutte tid. 

Hmmmm, er det ik kun dem der reklamere med det i deres annonce som tilbyder dildo show 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
replyy skrev, for 10 minutter siden:

Jeg ville personligt aldrig tilbyde at lege med kvinden, da det er mit indtryk, at piger generelt egentlig ikke er interesseret i det. 

Måske tager jeg fejl. 

Jeg  ved  ikke  hvordan  andre  har  det, men  jeg  ønsker  maks  nydelse  i sådan  en  grad  at  jeg  ikke  selv  ved  hvad  jeg  hedder 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svpe1970
Nemtøs skrev, for 3 minutter siden:

Jeg  ved  ikke  hvordan  andre  har  det, men  jeg  ønsker  maks  nydelse  i sådan  en  grad  at  jeg  ikke  selv  ved  hvad  jeg  hedder 

Du lyder pisse fræk... Det er mega ærgerligt der er så langt over til dig. Der er nemlig ikke noget bedre end at lege, pirre og tirre en vidunderlig Q, og helst både før og efter:-)

Redigeret af Svpe1970
Stavefejl - måske flere:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 time siden:

Jeg  ved  ikke  hvordan  andre  har  det, men  jeg  ønsker  maks  nydelse  i sådan  en  grad  at  jeg  ikke  selv  ved  hvad  jeg  hedder 

Og derfor er du skøn, dejlig, vild og autentisk.

Undskyld afsporing af tråden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 time siden:

Jeg  ved  ikke  hvordan  andre  har  det, men  jeg  ønsker  maks  nydelse  i sådan  en  grad  at  jeg  ikke  selv  ved  hvad  jeg  hedder 

Håber virkligt det kan lade sig gøre og lave en aftale en dag :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Skandb.M. skrev, 1 time siden:

Og derfor er du skøn, dejlig, vild og autentisk.

Undskyld afsporing af tråden.

Du er  i stand  til  at  få  det  bedste  af  det  værste  frem  i mig.  Fuck  jeg  nyder  vores  sex  uden  hæmninger og  begrænsninger  <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Liver100 skrev, 1 time siden:

Håber virkligt det kan lade sig gøre og lave en aftale en dag :)

Det er  jeg  sikker  på 

Del dette indlæg


Link til indlæg
replyy skrev, for 4 timer siden:

Hmmmm, er det ik kun dem der reklamere med det i deres annonce som tilbyder dildo show 

Det håber jeg da ikke, spøger den pige du synes ser spænde ud om hun vil dette, hvis du gerne vil dildo show :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
replyy skrev, for 4 timer siden:

Jeg ville personligt aldrig tilbyde at lege med kvinden, da det er mit indtryk, at piger generelt egentlig ikke er interesseret i det. 

Måske tager jeg fejl. 

Hvis du ønsker at lege med en af os piger, så spørg gerne om dette er mulig i forbindelse med du laver en aftale. 
Hvis du køber en enkel ydelse som sutter eller samleje er det tit et nej, men køber du god tid som cocktail eller kæresteoplevelse er vi mange piger der elsker gensidig fræk hygge. 
 

Jo mere åben du er om dine ønsker er det menere at pigen kan opfylde dem :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...