Hop til indhold

Et par anmeldelser og andet.

Featured Replies

Skrevet

Nåh, nu har jeg vist kommenteret og kigget med nok uden at komme med rigtige anmeldelser, så det er vist på tide jeg skriver noget selv. Jeg skriver lidt i generelle vendinger, for hvad der foregår på boreplatformene kan jeg simpelt hen ikke få mig til at skrive om. Måske fordi jeg er ny i det her, hvem ved.

Efter forskellige anbefalinger fra guider her på eroguide (bl.a. på chatten) er der åbenbart nogle pige man bare SKAL unde sig selv at prøve. Disse lader til at være Gina Faith, Trine Teasse og Olivia no. 1.

For mig er GFE og kemi det vigtigste ved et besøg. Hvis jeg ikke kan tale ordenligt med pigen, er det hele spildt, så intelligens (eller det der ligner) er vigtigt også, for mig ihvertfald. Faktisk lige så vigtigt som alt det andet. Jeg er så IKKE til PSE, anal, urin, avanceret etc., og nok lige så meget en giver som en nyder. Vi er alle forskellige - længe leve mangfoldigheden !!

Olivia: jeg skrev til Olivia, vi fik en aftale i stand. Jeg dukkede op på adressen i Hellerup (som hun vist nok er flyttet fra nu). Og WOW. Hun er simpelt hen det smukkeste pigebarn man kan tænke sig. Og så er hun sød, kysser fantastisk. Jeg tror hun nød det næsten lige så meget som jeg, men hvis hun faker (og al sandsynlighed siger jo at det gør hun nok), så gør hun også DET fantastisk. Man kan nemt blive forelsket i Olivia, og jeg kan kun sige at jeg kommer igen. 10 point af 10 mulige. :D:D

Gina Faith: Ikke så meget at sige. Jeg skrev en mail til hende for over en uge siden, og den er der aldrig blevet svaret på. Så det er jo ikke fantastisk, og her kommer sikket aldrig kemi efter det, så hun er ihvertfald strøget af listen. :x

Trine Tease: Hmmm. Lavede en aftale med hende i søndags til i dag. Jeg skulle bare bekræfte her til mogen, så ville hun sende adressen. Jeg bekræftede, men fik ingen adresse retur. Skrev både sms, mail og ringede - men uden held. Håber ikke der er sket hende noget, men her opstår nok heller ikke kemi, så her er jeg vist også strøget af listen over potentielle stam kunder :(

Jeg er helt enig i at vi kunder skal ringe afbud i stedet for bare at blive væk, men den gælder BEGGE veje. Pigerne skal da ikke brændes af, men det skal kundene heller ikke. Mener godt hun kunne have skrevet en mail og sagt fra, men det er jo for sent nu. Ufint !! :evil:

Og så min egen favorit:

Naya: http://cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=635

Helt exceptionel sød, smuk og intelligent pige. Noget af det ypperste kvindekønnet kan præstere. Simpelt hen verdensklasse GFE.... så meget så man næsten tror på det ;) Har besøgt hende MANGE gange, men det er lidt for længe siden, faktisk.

For mig er Naya no. 1. Har kigget mig omkring efter en "nummer 2" og "nummer 3". Og det er jo nok Olivia. Havde troet Trine og Gina ville komme lidt hen i samme henretning, og det gør de uden tvivl for nogen. Bare ikke mig.

Nåh, jeg ville egentlig skrive om et par piger mere men tiden løb fra mig, så det må blive senere.

MVH,

TVR.

Skrevet

Ja det må jeg sige, DET havde jeg ikke forventet af Gina Faith og Trine Tease, ;) sidste nævnte var ellers meget oppe at køre i en tråd tidligere, :( men man skal nok feje for egen dør først. Ovenstående skuffer mig meget.

Efter visse debattøres opfattelse er det jo så åbenbart kun kunderne der skal sende afbud, ellers er de jo useriøse, men det er åbenbart helt i orden at pigerne brænder os af, uden at give besked, men det er jo da også dejligt at blive holdt for nar. Så meget mere grund er der til at besøge piger, hvor vi kan lægge vores penge, som er imødekommende og hvor vi får en god oplevelse.

Venligst

Skrevet

Du har ret i at Olivia er virkelig smuk, jeg blev også meget postitvt overrasket første gang hun trådte ind af døren. Og så er der bare noget med den århusianske accent der går lige i bukserne på mig...

Synd du ikke fik fat i Gina. Nogen gange kan det tage et par forsøg før hun reagere. Det er en af hendes små særheder, men hun er så pokkers sød at det ikke påvirker mig overhovedet. Virker ofte bedre at sms hende.

Skrevet

Big Dick: enig, far var også skuffet :!: Og det klinger jo lidt hult når man brokker sig over useriøse kunder, og selv behandler dem useriøst. Anyway, det er jo ingen katastrofe, blot en konstatering.

Plasker: Muligvis bedre at sms'e Gina. Men det gjorde jeg ikke, jeg brugte den mail hun har på sin hjemmeside. Hvis hun ikke svarer den, bør hun ikke have den nævnt. Men det kan jo være hun har kunder nok, og ikke behøve flere; og det er vel så fair nok.

Jeg kan ihvertfald konstatere at jeg IKKE blive kunde hos de 2 piger, uagtet at de ellers har et godt rygte (og dermed som sagt sikkert kunder nok).

tvr

Skrevet

Hej tvr,

Gina Faith: Ikke så meget at sige. Jeg skrev en mail til hende for over en uge siden, og den er der aldrig blevet svaret på. Så det er jo ikke fantastisk, og her kommer sikket aldrig kemi efter det, så hun er ihvertfald strøget af listen. :x
Jeg har haft samme oplevelse som dig, intet svar, så jeg skrev en sms til hende.

Hun fortalte, at hun havde svaret kort efter at have modtaget min mail, men svaret var så ikke nået frem, noget som hun nu er blevet gjort opmærksom på også er sket for andre, åbenbart bl.a. dig.

Det er selvfølgelig et seriøst problem for hende, så hun overvejer at oprette en ny mail, da det andet helt oplagt er uholdbart.

Så jeg synes at du skal give hende en ny chance, det er dig selv, du snyder. :lol:

Ja det må jeg sige, DET havde jeg ikke forventet af Gina Faith og Trine Tease,... Efter visse debattøres opfattelse er det jo så åbenbart kun kunderne der skal sende afbud, ellers er de jo useriøse, men det er åbenbart helt i orden at pigerne brænder os af, uden at give besked, men det er jo da også dejligt at blive holdt for nar. Så meget mere grund er der til at besøge piger, hvor vi kan lægge vores penge, som er imødekommende og hvor vi får en god oplevelse.
I forlængelse af dette kan jeg da fortælle, at da jeg havde en tidsbestilling hos Gina juleaftensdag, skrev hun til mig aftenen før og meldte afbud, da hun var blevet syg. Og hun bad også om, at jeg bekræftede modtagelsen af sms'en, så hun var sikker på, at jeg ikke gik forgæves.

Jeg ved også at hun ved sygdom har prøvet at finde frem til gæster på bl.a. på EG for at sende en pb, så de ikke gik forgæves, så selvfølgelig går det begge veje, i det omfang det er praktisk muligt. ;)

Mvh

smo

Skrevet

Umiddelbart lyder det sært at Gina ikke svarer, eller Trine for den sags skyld.

De kommer jo nok begge med en forklaring her på siden inden længe.

Vil dog sige at de drevne professionelle piger er rigtig gode til at sortere. Hvis sproget i mailen ikke er sobert, så svarer de ikke. Husk at disse piger er udsat for utroligt meget fakemail. Mænd der spørger efter dette og hind, eller blot får deres kick af at skrive dirty.

Har man været mange år i branchen, bliver man sikker meget selektiv.

Piger der har et godt ry behøver ikke at tage kunder ind som bruger rå ord som møjsæk, fælles dåse osv. Den type kunder er jo bare lig problemer.

Jeg siger IKKE at tvr henvendte sig på den måde. Mine ord er bare sådan lidt generelle.

Bigdicks forudsigelige reaktion forbi går jeg i hovedrystende tavshed.

Skrevet

Jeg skrev til Gina Faith for et par dage siden og ikke fået noget svar(kan jo være de mail problemer der bliver skrevet om), derfor sendte jeg en sms i stedet for, der kom svar retur lidt efter, så nu glæder jeg mig til at møde hende.

Skrevet

Man kommer til at gå glip af mange dejlige piger, hvis man giver op første gang. Gør dig selv en tjeneste og giv den et forsøg til. :)

Skrevet

Jeg har her til morgen fået et svar fra Trine, og jeg kan kun sige at hun er 100pct tilgivet. Hendes svar og forklaring er helt i orden, og bærer præg af præcis det der gjorde at jeg gerne ville besøge hende in the first place: intelligens og varme (ja, og anbefalinger) :)

Ang Gina, kan det da godt være jeg skal prøve igen, så.

Århuselsker: Jeg var hverken uhøflig eller ubehagelig eller noget som helst andet, hvis jeg selv skal sige det, og min pointe er jo heller ikke at der blev sagt "nej", men at der ikke blev sagt noget..... Selvfølgelig kan der siges "nej", hvis jeg ikke behager kvinden.... alt andet ville da være forfærdeligt.

Og så er den vist ikke længere...... Trine tilgivet, og Gina sikkert også.

TVR.

Skrevet

Gina Faith: Ikke så meget at sige. Jeg skrev en mail til hende for over en uge siden, og den er der aldrig blevet svaret på.

Og du har tjekket spamfilteret?

Skrevet

Og du har tjekket spamfilteret?

Ja.

Skrevet

Jeg har selv, over sms måtte rykke Gina for svar på en mail.

Hun svarer altid tilbage med kort varsel, så jeg kan ikke forestille mig andet, end der må være noget galt med teknikken, når hendes mails ikke når frem... ;)

VH Ludvig.

Skrevet

Der skrives ret tit om useriøse henvendelser, spammere og stalkere på de forskellige fora for os sexkøbere og det lader til at være et seriøst problem i branchen.

Jeg har efterhånden nogle år og nogle sexkøb bag mig - det nærmer sig et hundrede stykker. Jeg har altid været nærmest panisk angst for at blive kategoriseret som besværlig gæst eller ligefrem stalker. Hvis en pige ikke svarer på min første forespørgsel om besøg, skal jeg være meget opsat på at se hende før jeg prøver igen, evt. via en anden kanal i forståelse for at der kan være gået noget tabt i div. filtre, jeg lader hellere være at forsøge en anden kontakt.

Ligeså, og her er jeg nok lidt gammeldags, men i mine øjne er det et udtryk for almindelig høflighed fra min side at sende en kort 'tak for sidst' til den pige jeg har haft en intim time eller halvanden med, hvis hun ikke kvitterer, evt. bare med en smiley, henvender jeg mig ikke igen.

Venligst

Spunsen/bundstokken :geek:

Skrevet

Ja, Bundstok, her er vi nok ikke så forskellige - omend du vist er noget mere erfaren end jeg ;)

Jeg kan heller ikke få mig selv til at blive ved med at kontakte, hvis svar udebliver, men går i stedet videre på min vej - og har måske så lige et mindre surt opstød herinde undervejs :)

tvr

Skrevet

Jeg har altid været nærmest panisk angst for at blive kategoriseret som besværlig gæst eller ligefrem stalker. Hvis en pige ikke svarer på min første forespørgsel om besøg, skal jeg være meget opsat på at se hende før jeg prøver igen, evt. via en anden kanal i forståelse for at der kan være gået noget tabt i div. filtre, jeg lader hellere være at forsøge en anden kontakt.

Ligeså, og her er jeg nok lidt gammeldags, men i mine øjne er det et udtryk for almindelig høflighed fra min side at sende en kort 'tak for sidst'

Det er som skrevet af min hånd.
Skrevet

Hej tvr. :)

Jeg er blevet gjort opmærksom på denne tråd, og jeg beklager naturligvis, at du mangler svar fra mig.

Jeg har haft lidt tekniske problemer med min mail, som jeg desværre ikke har været opmærksom på, før end jeg i løbet af i går og i dag er blevet rykket for svar fra forskellige kanter, til trods for, at jeg har besvaret alle indkomne mails.

Du (og andre, som mangler svar) er meget velkommen til at gensende og jeg vil så sende svar retur via en anden mailadresse.

Jeg har i øvrigt sendt dig en PM. :)

Mvh,

/Gina.

Skrevet

Tak Gina,

Jeg har modtaget din PM og også en "rigtig" mail. Så forklaringen var simpelt hen, som en af de andre guider her på Eroguide mente, at der var mailproblemer på din server.

Nu viser det sig jo så at intet af det jeg brokkede mig over i virkeligheden ikke var Trine's eller Gina's skyld, så hvem ligner nu en idiot ?? :oops::oops:

Men hvorom alting er, så kan der vist ikke koges mere suppe på mit lille skriv, som jeg i forvejen mener fik noget mere opmærksomhed, end det fortjente.

MVH,

TVR.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.