Hop til indhold
Sexy Saga

Udeblivelse! Man fristes til at tage depositum ;)

Recommended Posts

Gentlemand-Finn skrev, den 2.7.2020 at 20:52:

Jeg kan sagtens forstå irritationen. I har vel blokeret deres numre? 

Jeg er begyndt at blokere dem der booker og ikke møder op...og skriver det også til dem.. er deres tid vigtigere end min:eek:  nogle syntes åbentbart det er sjovt at booke og ikke møde op, men det må være dem der ikke har råd til ekstra nydelse i deres liv eller ikke tør...  i min verden lidt taber agtigt.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Saga29 skrev, for 4 minutter siden:

Jeg er begyndt at blokere dem der booker og ikke møder op...og skriver det også til dem.. er deres tid vigtigere end min:eek:  nogle syntes åbentbart det er sjovt at booke og ikke møde op, men det må være dem der ikke har råd til ekstra nydelse i deres liv eller ikke tør...  i min verden lidt taber agtigt.. 

Det er slet og ret: Ynkeligt..! Du er i øvrigt piv-hamrende lækker, hvilket gør det pænt uforståeligt. Men sådan er det så meget. 

Redigeret af Gentlemand-Finn

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ret simpel, når en kunde booker en tid så bed dem om at bekræfte aftalen ½ time - 3 timer før aftalte tid og bekræfter de ikke / møder ikke op / melder afbud så bloker deres nr(første gang de er useriøse) ikke så meget pis der..

Jeg synes ikke at Depositum er nogen go ide, så er det et krav bliver det et nej tak fra min side og jeg springer videre til næste levende billede.

Del dette indlæg

Link til indlæg
VeriDK skrev, den 3.7.2020 at 10:35:

Kommer også til at tænke på værdien af faste kunder, som overholder tider, ikke diskutere lavere pris, og hvor begge nyder - har været glad for at møde en del GP som værdsætter faster kunder,

Tilbagevendende kunder burde værdsættes i form en rabat på 10%  næste gang - og derefter 20 % - det ville give mange faste kunder i butikken, da mange i forvejen har svært ved at finde overskud til lidt sjov i tilværelsen.

Ligeledes kunne pigerne tilbyde rabat på lidt ukurante tider/dage, hvor kunderne ikke lige står i kø.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VeriDK
Jernsvinet skrev, for 5 timer siden:

Tilbagevendende kunder burde værdsættes i form en rabat på 10%  næste gang - og derefter 20 % - det ville give mange faste kunder i butikken, da mange i forvejen har svært ved at finde overskud til lidt sjov i tilværelsen.

Ligeledes kunne pigerne tilbyde rabat på lidt ukurante tider/dage, hvor kunderne ikke lige står i kø.

Kunne være en mulighed - jeg er nok mere fokuseret på kvaliteten af besøgene ikke prisen - bare et forsøg på at give god kvalitet hver havde været ok, behøver ikke være top hver gang vi har alle dårlige dage (også som kunde) og fantastisk hvis man kunne tale om at det var ikke så godt sidst, det gør vi bedre næste gang :) En pige sagde til mig - forvent ingen fordele som fast kunde vs. andre kunder - faktisk ret befriende at høre og gjorde tingene bedre. Men klart hende der giver mig de fordele jeg værdsætter (ikke pris) kommer jeg hellere tilbage til. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
VeriDK skrev, 1 time siden:

Kunne være en mulighed - jeg er nok mere fokuseret på kvaliteten af besøgene ikke prisen - bare et forsøg på at give god kvalitet hver havde været ok, behøver ikke være top hver gang vi har alle dårlige dage (også som kunde) og fantastisk hvis man kunne tale om at det var ikke så godt sidst, det gør vi bedre næste gang :) En pige sagde til mig - forvent ingen fordele som fast kunde vs. andre kunder - faktisk ret befriende at høre og gjorde tingene bedre. Men klart hende der giver mig de fordele jeg værdsætter (ikke pris) kommer jeg hellere tilbage til. 

Hvis min yndlingspige tilbød lidt rabat og længere tid - så vil jeg da hellere besøge hende, end styrte byen rundt med risiko for at støde ind i en fuser, som jeg ikke kunne tænke mig at besøge igen, selvom hun både tilbød: bedre tid, better sex og lavere pris næste gang - da jeg ved at hun så bare vil tage mig i røveren endnu engang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair

Har før betalt despositum til en aftale, også ved første besøg. Problemet har været hos andre, at så skal de bruge mobilpay og det er tit Deres privatnr der er knyttet dertil. Det er de ikke glade for. 

En redistreret gp, kan, hvis hun vil modtage mobilpay på forskud og til almindelig afregning, købe et erhversnr til mobilpay. Mener det koster 1000 kr i oprettelse og ved hver transaktion, betales der 0,50 kr til bankgebyr. 

Selvfølgelig er betalingen så registreret på erhverskontoen, som hun sikkert har i forvejen og der skal afregnes med Skat, når det er firmasmæssigt. 

Mange pylrer så over at det er deres privatnr de så skal bruge til overførslen og ikke bollofonen. 

Har faktisk engang betalt forud på stedet. Jeg var mødt op og lige efter afregning, blev jeg ringet op om at et familiemedlem var død. Hun sagde det var helt ok, hvis jeg ikke kunne og bare ville afsted. Hun ville give mig penge tilbage, men jeg sagde nej. Bad hende beholde dem til næste gang, minus 300 for hendes besvær. 

Næste gang jeg kom, gav jeg hende de 300 der manglede, men hun sagde pyt, du stolede på mig sidst, betragt dem som en returgave :)

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg

Link til indlæg

En erhvervs aftale med mobilepay koster 995,- i oprettelse.

og kr. 49,- i månedligt gebyr

samt kr. 0,75 pr. transaktion.

Meeeen man må ikke modtage forudbetalinger, som depositum, eller modtage penge for varer der skal sendes. 
såååeeeee ikke godt, og jo de banditter holder øje, har haft flere diskutioner med MP om mit brug af både privat og erhvervs konti.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er IKKE i orden bare at blive væk fra en aftale. Jeg har altid sat en ære i at overholde en aftale. MEN - det er der så nok mange andre der åbenbart ikke sætter en ære i. Desværre kan den kyniske forklaring være at man gerne vil "helgardere". Lad os sige man har 2-3 piger i kikkerten. Og har dårlige erfaringen med at pigerne til tider ikke overholder deres del af aftalen. F.eks pga at de dobbeltbooker som en helgardering - eller at kunden der allerede er på besøg godt vil købe mere tid end først aftalt - og så vælger man "den sikre indtægt" i stedet for at sige at man om 10 minutter har den næste aftale - med risiko for at kunden udebliver. Og så får mange af kunderne hurtigt "de her gode ideer" til at "forebygge" at blive brændt af. Lad mig lige understrege at det ikke er ok - men samtidig er pigerne vel desværre også selv medvirkende til at tingene er endt på den her måde. Det oprindelige indlæg går nemlig meget på det er pigerne der bliver brændt af - men mon ikke mange af kunderne kan fortælle den samme historie - med "omvendt fortegn". Og så kører klatten.

Del dette indlæg

Link til indlæg
La Capra skrev, den 14.7.2020 at 01:18:

En erhvervs aftale med mobilepay koster 995,- i oprettelse.

og kr. 49,- i månedligt gebyr

samt kr. 0,75 pr. transaktion.

Meeeen man må ikke modtage forudbetalinger, som depositum, eller modtage penge for varer der skal sendes. 
såååeeeee ikke godt, og jo de banditter holder øje, har haft flere diskutioner med MP om mit brug af både privat og erhvervs konti.

Man kan nemt få afvist at oprette en erhvervs aftale med  MobilePay hvis man har en annonce på sider med frækt indhold

Del dette indlæg

Link til indlæg
The Duke skrev, for 43 minutter siden:

Man kan nemt få afvist at oprette en erhvervs aftale med  MobilePay hvis man har en annonce på sider med frækt indhold

Ja utroligt de har lov til at blande sig i det, det er sg da fuldt lovligt.

Mon ikke der er en sagkyndig (advokat eller lign.) herinde der kunne fortælle om ikke der kunne rejses en sag på den baggrund.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sexy Saga skrev, den 2.7.2020 at 20:41:

Hejsa herinde! 

Jeg ved at dette emne har været oppe mange gange før, men skal simpelthen lige ud med nogle frustrationer! 

Min veninde og jeg holder åbent sammen, privat diskret. Og vi tager i forvejen ikke mere end maks 3 hver på en hel dag. Og i dag var vi booket op, både med nogle hver for sig og nogle fælles aftaler. Troede vi :|

Fordi de har alle sammen (4 mænd i alt) brændt os af. Det er simpelthen så irriterende! Både fordi vi havde glædet os, og fordi vi har sagt nej til andre pga det. Og det er desværre sket meget på det seneste. 

Hvorfor er det at man laver en aftale, for så ikke engang at melde afbud men bare blive væk? 

Nøj hvor ville jeg ønske at det var nemmere/mindre rodet at tage depositum :wacko:

Hele din attitude i dit skriv ville gøre jeg holdt mig langt væk. 

Dig og veninden har travlt, hver og for sig. Imellem kniber i fællesskabet sammen. Dig og din veninde tager 3 kunder alene, men den dag fik i fællesskabet i trekanten op i en højere enhed. 

Jeg kan fortælle dig, at dit skriv giver stress og anledning til ufølsom og manglende intimitet. Som betalende gæst var jeg også forduftet. 

Hav lidt forretningsstrategi og glæde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sexy Saga skrev, den 2.7.2020 at 20:41:

Hejsa herinde! 

Jeg ved at dette emne har været oppe mange gange før, men skal simpelthen lige ud med nogle frustrationer! 

Min veninde og jeg holder åbent sammen, privat diskret. Og vi tager i forvejen ikke mere end maks 3 hver på en hel dag. Og i dag var vi booket op, både med nogle hver for sig og nogle fælles aftaler. Troede vi :|

Fordi de har alle sammen (4 mænd i alt) brændt os af. Det er simpelthen så irriterende! Både fordi vi havde glædet os, og fordi vi har sagt nej til andre pga det. Og det er desværre sket meget på det seneste. 

Hvorfor er det at man laver en aftale, for så ikke engang at melde afbud men bare blive væk? 

Nøj hvor ville jeg ønske at det var nemmere/mindre rodet at tage depositum :wacko:

Klart et problem og hvem der betaler for de idioter er jer... hvad I kunne gøre fremadrettet -speicelt når det er privat diskret i stedet for depositum, hvilket mange vil vægre sig for - da mange er blevet snydt... 

en ide kunne være....

lav aftalen men lav kun aftale på reg. Tlf. Nr. 

når dagen oprinder sender du sms på tlf. nr. og får bekræftet at han vil komme.... minimum 4 timer før..... når han så bekræfter...ja så får han adressen - ikke før.... 

du risikere noget ved at det er privat, så må kunden også byde ind og være seriøs... med et reg. Tlf. Nr. - det vil gøre aftalerne mere seriøse...

blot et forslag. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest ViborgMand

Det helt store problem ved depositum er jo at man risikerer at blive snydt.

Jeg prøvede det på sugardaters.dk. Sendte 500 kr til en pige jeg godt vidste hvem var og hendes navn fremgik også af mobilepay. Men hvad skulle jeg gøre, gider da ikek anmelde det og bagefter viste det sig iøvrigt at hun var kæreste med en rocker lignende type der tvang hende til at snyde.

Så selv om man har en vis sikkerhed for hvem personen er, kan man aldrig vide sig sikker.

Men tror da at dem som udebliver fra aftaler, tit er fyre der ikke har økonomien. Så opnår de en lille tilfredsstillelse ved at have kontakt med pigen og lavet en aftale. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest The Dark Knight

Såfremt jeg havde mødt pigen tidligere eller vidste pigen havde/har et godt ry herinde fra,  så ville jeg sådan set ikke havde noget problem med at betale et disposition, eller betale hele beløbet forud. 

Men såfremt det bliver standart ved et hvert besøg, så ved vi jo godt, at nogle fuskere vel udnytte dette, og kræve forudbetaling for et møde de ingen intentioner har om, at være vært for eller tage ud til for den sags skyld. Og så er vi jo lige vidt.

Men, piger med styr på tingene og deres aftaler vil jeg ikke havde noget imod at betale et depositum til. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
The Dark Knight skrev, for 10 minutter siden:

Såfremt jeg havde mødt pigen tidligere eller vidste pigen havde/har et godt ry herinde fra,  så ville jeg sådan set ikke havde noget problem med at betale et disposition, eller betale hele beløbet forud. 

Men såfremt det bliver standart ved et hvert besøg, så ved vi jo godt, at nogle fuskere vel udnytte dette, og kræve forudbetaling for et møde de ingen intentioner har om, at være vært for eller tage ud til for den sags skyld. Og så er vi jo lige vidt.

Men, piger med styr på tingene og deres aftaler vil jeg ikke havde noget imod at betale et depositum til. 

Det  er  det  der  er så surt,  der  er  rådne  kar  både  mænd  og  kvinder  som  forsøger at  snyde  eller  er  ligeglade  med  en  aftale. 

Gid det  ikke  var  nødvendigt  med  alt den  mistro 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Nemtøs skrev, for 9 minutter siden:

Det  er  det  der  er så surt,  der  er  rådne  kar  både  mænd  og  kvinder  som  forsøger at  snyde  eller  er  ligeglade  med  en  aftale. 

Gid det  ikke  var  nødvendigt  med  alt den  mistro 

Jeg vil til en hver tid være tryg ved, at betale dig forud, Nemtøs. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
The Dark Knight skrev, for 2 minutter siden:

Jeg vil til en hver tid være tryg ved, at betale dig forud, Nemtøs. 

Tak  for  din  tillid til  mig.  Har  intet  ønske  om  forudbetaling. 

Jeg  beder  heller  ikke  om  betaling  inden  sex  eller  tæller  guldmønterne.  Er  blevet  taget  ved  næsen  2 gange på  den  bekostning, ét  par  mænd har  glemt  og  betale,  de  er  kommet  i tanke  om  det  inden  jeg.  Én  enkelt  har  aldrig  betalt,  at  man  kan  være  så  nedren  fatter  jeg ikke. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Nemtøs skrev, for 9 timer siden:

Tak  for  din  tillid til  mig.  Har  intet  ønske  om  forudbetaling. 

Jeg  beder  heller  ikke  om  betaling  inden  sex  eller  tæller  guldmønterne.  Er  blevet  taget  ved  næsen  2 gange på  den  bekostning, ét  par  mænd har  glemt  og  betale,  de  er  kommet  i tanke  om  det  inden  jeg.  Én  enkelt  har  aldrig  betalt,  at  man  kan  være  så  nedren  fatter  jeg ikke. 

Ja, det er sgu da utroligt! 

Lidt nysgerrig, hvorfor får du ikke betalingen inden? Der behøves ikke været noget akavet i det, som jeg har set andre skrive. Personligt, så afleverer jeg altid pengene ved ankomst, som det helt naturligste. Så er der styr på det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
The Dark Knight skrev, for 3 minutter siden:

Ja, det er sgu da utroligt! 

Lidt nysgerrig, hvorfor får du ikke betalingen inden? Der behøves ikke været noget akavet i det, som jeg har set andre skrive. Personligt, så afleverer jeg altid pengene ved ankomst, som det helt naturligste. Så er der styr på det. 

Jeg  lader  det  være  op  til  manden,  om  han  vil  betale  før  eller  efter.  Det  er  ikke  vigtigt  for  mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 25 minutter siden:

Jeg  lader  det  være  op  til  manden,  om  han  vil  betale  før  eller  efter.  Det  er  ikke  vigtigt  for  mig. 

Jeg skulle HURTIGT få overstået det økonomiske med dig lækre @Nemtøs, men så skulle din krop samt alle åbninger også være til min frie disposition og afbenyttelse..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Forudbetaling tror jeg desværre ikke er løsningen.

Det vil naturligvis spare dig for udeblivelserne, men tror det bliver meget svært at lave nye aftaler. Jeg betaler i hvert fald aldrig forud, da der desværre sker meget svindel, der netop kræver forudbetaling. Du vil nok kunne få dine faste kunder til at betale forud, men det er vel ikke dem der er problemet.

Jeg tror også mere på en god sms kommunikation, med en bekræftelse fx 1 time før selve aftalen. Den metode er der flere der anvender. Men den kræver at du selv er klar til at svare 1 time før. Hvis jeg ikke modtager et svar fra pigen på min bekræftelse, så anser jeg aftalen for aflyst.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gaffer

Jeg kan levende forstille mig hvordan det må være for jer at blive snydt for en dejlig omgang pik - istemmer afbud skal man give så hurtigt man kan. Det gør jeg altid

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...