Hop til indhold
replyy

GB med 23 årig i Næstved

Recommended Posts

HUSK AT BOOK DIG SNARESt! 

Naboens smukke og liderlige danske babe på 23 år tilbyder et frækt 2 timers gangbang.

Kom og knep mig godt igennem..... for jeg elsker at få masser af pik og så kom og lever alt det sæd du kan pumpe ud af din pik, om du knepper mig eller spiller pik ud over mig er ligegyldigt ....... lige hvor du vil ! 

Ingen fingre op i fissen og numsen, men pikke ja t

Prisen for at delta 800 kr. for 2 timer, og du må komme alle de gange du kan.
Så skynd dig at melde dig til, det bliver en oplevelse du sendt vil glemme.

Det kommer til at foregå  i Næstved. 

Hvis vi kan nå at  få 4-6 tilmeldinger inden fredag d. 2. Juli vil der bljve afholdt fredag. Ellers vil det blive afholdt i uge 28. 

Min kæreste vil være tilstede under hele eventet og passer godt på mig.  Vi er et kærestepar, som har en fantasi om at Sara bliver kneppet af mange mænd på skift.  Da vi er et privat par og aldrig har prøvet dette før har vi desværre nogle betingelser for at du kan deltage.

1)     Maks 39 år

2)     Du skal medsende et billede af  ansigt. – ansigtet må gerne være lidt sløret (evt. skjulte øjne), vi skal bare være sikre på du ikke er vores kollega eller nabo.

PS. Da jeg kun ønsker seriøse og erfarne deltagere vil dette event ikke blive lagt op annoncelight.  Send en pm her på eroguide.

Der vil ikke blive sendt nogle billeder af os. Henvendelser med spørgsmål herom vil blive ignorereret..

Del dette indlæg


Link til indlæg
replyy skrev, 1 time siden:

HUSK AT BOOK DIG SNARESt! 

Naboens smukke og liderlige danske babe på 23 år tilbyder et frækt 2 timers gangbang.

Kom og knep mig godt igennem..... for jeg elsker at få masser af pik og så kom og lever alt det sæd du kan pumpe ud af din pik, om du knepper mig eller spiller pik ud over mig er ligegyldigt ....... lige hvor du vil ! 

Ingen fingre op i fissen og numsen, men pikke ja t

Prisen for at delta 800 kr. for 2 timer, og du må komme alle de gange du kan.
Så skynd dig at melde dig til, det bliver en oplevelse du sendt vil glemme.

Det kommer til at foregå  i Næstved. 

Hvis vi kan nå at  få 4-6 tilmeldinger inden fredag d. 2. Juli vil der bljve afholdt fredag. Ellers vil det blive afholdt i uge 28. 

Min kæreste vil være tilstede under hele eventet og passer godt på mig.  Vi er et kærestepar, som har en fantasi om at Sara bliver kneppet af mange mænd på skift.  Da vi er et privat par og aldrig har prøvet dette før har vi desværre nogle betingelser for at du kan deltage.

1)     Maks 39 år

2)     Du skal medsende et billede af  ansigt. – ansigtet må gerne være lidt sløret (evt. skjulte øjne), vi skal bare være sikre på du ikke er vores kollega eller nabo.

PS. Da jeg kun ønsker seriøse og erfarne deltagere vil dette event ikke blive lagt op annoncelight.  Send en pm her på eroguide.

Der vil ikke blive sendt nogle billeder af os. Henvendelser med spørgsmål herom vil blive ignorereret..

Vi skal sende et billede...men vi kan ikke se hvem det er vi skal møde..... glem det....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svpe1970
pdrhan skrev, for 2 timer siden:

Vi skal sende et billede...men vi kan ikke se hvem det er vi skal møde..... glem det....

Har skrevet selvom jeg ikke er indenfor aldersgrænsen. Kunne blive accepteret hvis jeg var en nydelig mand....... Sagde pænt nej tak. Skal vi nu også sorteres efter udseende? Og endda uden at kende noget til Q. Ved godt vi alle tiltrækkes af forskellige typer og de fleste af os ikke møder kvinder uden at have set fotos, men det gør jeg nu tit og har haft de fedeste og frækkeste oplevelser der. Typisk med amatør piger der ikke har billede på. Men alligevel, det er vel Q der har noget at sælge.......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det kun mig der ikke kan se en beskrivelse af pigen? Altså andet end hendes alder. Det ville da være det mindste at beskrive hende en smule. Alle har jo deres præferencer til højde og drøjde. 
 

Generelt virker det lidt spøjst at man udbeder sig ansigtsfoto(om end sløret ) men selv nægter at sende eller vise billeder af bare krop feks. 
Jeg tror man skal være meget opsat på GB for at turde løbe an på det her...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...