Hop til indhold
Guest Indiske Devina

Kan det virkelig være så svært?? Surt opslag

Recommended Posts

Guest Indiske Devina
Bear skrev, den 3.7.2020 at 10:19:

Du kunne også vælge at se på det som om at du var virkelig god til den ydelse som du leverede den gang, og tage det som en kompliment? :)

Og f.eks. svare, "jeg er glad for at du nød det så meget sidst, men jeg har valgt ikke længere at levere denne ydelse da det ikke tænder mig/jeg ikke bryder mig om den længere/det har vist sig at være praktisk umuligt at blive ved med at levere den/.............

 

Hvis de spøger om hvorfor jeg ikke tilbyder det mere giver jeg et ærligt svar.

Der er også forskel på hvordan folk spørger. 

"Hvis de skriver, det er en skam den ydelse ikke er der mere for jeg elskede at lave den med dig." Vil jeg tage det mere positivt.

Men en besked som " jeg vil ha din F.... nu! Eller " det kan du ikke være bekendt!" 

De kan da bare smutte.

Men at man er så træls at skrive til mig hele tiden kun om hvor dejligt det var og hvor meget man vil have det, bliver det bare klamt og træls. 

Jeg vil også mene at når man tager en ydelse ud fra sin liste burde det være en selvfølge at det enten ( ikke tænder en. Er upraktisk osv) 

Hvorfor skal man bruge sin tid på at forklare det hele tiden. Ville det ikke bare være nemmere at dem der læser bruger deres smukke hoved til at forstå okay det står der ikke så er det nok ikke aktuelt.?

 

Redigeret af Indiske Devina

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Gentlemand-Finn skrev, for 21 timer siden:

Jeg er muligvis en af de fatsvage mænd.

Jeg kunne godt finde på at spørge om det ikke var muligt med en tidligere ydelse, hvis jeg var glad for den. Jeg kan jo kun få et Nej. Hvilket jeg så må respektere - eller finde et andet sted.

Hvorfor vil du spilde din og hendes tid på at spørge om det? 

Ja du kan kun få et nej eller en længere besked. Men tænk på du sender måske 1 besked med en forespørgelse som du enlig kender svaret på ( fordi hun har taget det af sin annonce) 

Hun får måske 20 beskeder med det samme spørgsmål. På et tidspunkt for man nok. Og begynder at skære alle over med en kam og det vil da være trist.

Istedet kun du skrive" jeg ser at du har fjernet denne ydelse .... det er jeg ked af, hvis du skulle få lyst til det igen må du meget gerne skrive:)

Det giver lidt en anden reaktion:)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
People Pleaseren skrev, for 18 timer siden:

Hvad er det du ikke tilbyder længere Devina?:P

Sex

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Emmalie skrev, for 8 timer siden:

@Indiske Devina

Det er ligesom dem der vil have/tilkøbe fransk uden "fordi det har han fået af en anden pige her". På trods af at vi ikke har det på "menuen" overhovedet :)

Kan et eller andet sted godt sætte mig ind i, at lysten er stor og et blow er bedre uden, så hvorfor Ikke spørge? Hvis manden spørger med et glimt i øjet og godt ved hvad udfaldet bliver gør det ikke så meget, men ellers er det bare rigtig øv for stemningen, det kommer jo ikke til at ske alligevel . <_<

Ja hvis man spøger på en ordentlig måde er det noget andet.

Men en anden ting er også når man vælger at tage en ydelse ud af sin annonce, er det tit noget der er meget velovervejet. Det kan være noget man stadig har lyst til men ikke må af forskellige gunde og så er det bare trættende at der bliver spurgt om det hele tiden:)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Interessant emne. 
Det er selvfølgelig helt op til den enkelte pige at bestemme hvad der tilbydes og ok at ændre det med tiden. Og man skal selvfølgelig som gæst ikke presse på. 
Men det er vel også sådan at der kan være forskel på hvad der tilbydes til hver kunde. Og derfor kan en kunde vel godt skrive at vi prøvede denne ting ved sidste besøg. Men hvis det er ændret skal det accepteres. 
Jeg er stor tilhænger af en god tone og gensidig respekt. 
Jeg oplever dog en speciel tone i branchen. For eksempel hvis der spørges ind til din i annoncen. Tænk hvis man skulle købe en kaffemaskine i Elgiganten og man spurgte salgsassistent om den pågældende maskine kan lave 10 kopper. Og så man får svaret at man må sgu da læse på kassen spade! Nu kan jeg kun tale for mig selv - men jeg ville fluks forlade butikken. Et andet eksempel var at jeg meldte afbud til et besøg hos en gp på grund af forkølelse dagen før. Med det resultat at jeg ikke længere kan komme i forbindelse med pigen. Jeg beklagede naturligvis mit afbud mange gange. Man må jo ikke en gang gå til sin egen læge hvis man er forkølet. Og tænk hvis jeg havde løjet mig rask og smittet hende. Det er da fuldstændigt uhørt. Er andet eksempel var en kunde som blevet truet på grund af en forsinkelse eller aflysning. Det er så langt ude og mega dårlig opførelse. 
Min pointe er bare at en udveksling af en ydelse som købesex, hvor gensidig tillid og respekt er så vigtigt, så er det da mærkeligt at kommunikationen kan være så afstumpet. Det gælder selvfølgelig begge partner i kunderelationen. 
En forklaring på dette må være at I piger får et hav af henvendelser fra useriøse kunder som stjæler jeres tid. 
Men jeg ser nu en god kommunikation som en vigtig konkurrenceparameter især i forhold til danske piger kontra udenlandske piger. 
Blot mine tanker...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Hanshj skrev, for 6 timer siden:

Hej

Interessant emne. 
Det er selvfølgelig helt op til den enkelte pige at bestemme hvad der tilbydes og ok at ændre det med tiden. Og man skal selvfølgelig som gæst ikke presse på. 
Men det er vel også sådan at der kan være forskel på hvad der tilbydes til hver kunde. Og derfor kan en kunde vel godt skrive at vi prøvede denne ting ved sidste besøg. Men hvis det er ændret skal det accepteres. 
Jeg er stor tilhænger af en god tone og gensidig respekt. 
Jeg oplever dog en speciel tone i branchen. For eksempel hvis der spørges ind til din i annoncen. Tænk hvis man skulle købe en kaffemaskine i Elgiganten og man spurgte salgsassistent om den pågældende maskine kan lave 10 kopper. Og så man får svaret at man må sgu da læse på kassen spade! Nu kan jeg kun tale for mig selv - men jeg ville fluks forlade butikken. Et andet eksempel var at jeg meldte afbud til et besøg hos en gp på grund af forkølelse dagen før. Med det resultat at jeg ikke længere kan komme i forbindelse med pigen. Jeg beklagede naturligvis mit afbud mange gange. Man må jo ikke en gang gå til sin egen læge hvis man er forkølet. Og tænk hvis jeg havde løjet mig rask og smittet hende. Det er da fuldstændigt uhørt. Er andet eksempel var en kunde som blevet truet på grund af en forsinkelse eller aflysning. Det er så langt ude og mega dårlig opførelse. 
Min pointe er bare at en udveksling af en ydelse som købesex, hvor gensidig tillid og respekt er så vigtigt, så er det da mærkeligt at kommunikationen kan være så afstumpet. Det gælder selvfølgelig begge partner i kunderelationen. 
En forklaring på dette må være at I piger får et hav af henvendelser fra useriøse kunder som stjæler jeres tid. 
Men jeg ser nu en god kommunikation som en vigtig konkurrenceparameter især i forhold til danske piger kontra udenlandske piger. 
Blot mine tanker...

 

Jeg forstår ikke hvad du mener med om der er foreskel på hvad man tilbyder sine kunder? Man tilbyder vel kun det der står i sin annonce? 

At få afvide om en kaffe maskine i elgiganten kan lave 10 kopper, ser jeg som et reelt spørgsmål.plus personen der arbejder der får løn ligemeget om kunden køber noget eller ej, det gør vi ikke. Det er træls at spilde sin tid på noget der ikke bliver til noget.:) 

Men at skrive til en gp der kun tilbyder blowjob, spansk og afslappende massage om man må kneppe hendes fisse, er ikke et reelt spøgsmål. Specielt ikke når det står under hvad man tilbyder, at man ikke tilbyder sex.

Den oplevelse du havde var selvfølgelig ikke okay. 

Ja god kommunikation er vejen frem. Og gensidig respekt. Respekt er når kunden tager sig tid til at læse ens annonce inden de skriver til dem. Og hvis der er noget de ikke forstår er det selvfølgelig okay at spørge. 

Grunden til at det irriterer mig er fordi når jeg skal købe en ydelse eks ved frisøren eller en kosmetolog. Læser jeg alt i deres annoncer. ( hvilke behandlinger der tilbydes, pris,anmeldelser, evt søger på de produkter de anvender for at være sikker på om jeg kan tåle det, googler hvad behandlingerne betyder, og tjekker hvornår og hvordan man kontakter dem) og jeg har svært ved at forstå hvorfor andre ikke gør det. Man er jo bedre rustet til besøget end hvis man går ind til noget  i blinde og får ubehagelige oplevelser:)

 

 

Redigeret af Indiske Devina

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 6 9
Indiske Devina skrev, for 39 minutter siden:

 

At få afvide om en kaffe maskine i elgiganten kan lave 10 kopper, ser jeg som et reelt spørgsmål.plus personen der arbejder der får løn ligemeget om kunden køber noget eller ej,

 

 

Ikke helt korrekt, nogle steder får sælgerne provision og altså løn efter hvad de sælger. Og nu er det jo ikke alle butikker der er kapitalkæde ejet, vi er faktisk en del (mig selv inklusive) der er selvstændige og vi får altså også kun løn hvis vi sælger noget, så derfor beregner man en avance på sine produkter der giver råd til at der er kunder der bare ‘oser’ og stiller spørgsmål.

Og de kunder vil der altid være, så forbered dig, lav et standard svar til de der stiller ok spørgsmål om noget du ikke tilbyder, og et andet svar til de virkelig dumme spørgsmål. Det er vel ok helt at afvise kunder med det samme du ved vel allerede at det ikke vil blive en positiv oplevelse for dig hvis de opfører sig dumt fra start af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 2.7.2020 at 22:49:

Det er  vi 2 vist  de  eneste  der  synes  det  er  sjovt.  Dem  der  forsøger at  presse  mig  i pris  får  ofte  at  vide  at  det  er  ganske  gratis, for  dem, da  de ikke  får  muligheden for at  mødes  med  mig.  :-) :-) DET ER  WIN WIN!!!

 

Jeg er lidt nysgerrig:

Har Corona krisen gjort det værre med de her nærig-røve, der forsøger at presse jer piger på pris og tid ? 

Selv synes jeg, at det er træls hvis pigen vil have en ud af vagten  før tid, men det oplever jeg aldrig, da jeg holder mig til nogle få skønne danske piger.

Der har været tråde hvor forfatterene undrede sig over, at priserne ikke var faldet netop pga. Corona.

Og når jeg ser på prisuviklingen på andre fronter, eksempelvis restaurant besøg, så synes jeg ikke at de danske GP'ers priser generelt er fuldt med.

Da jeg begyndte at besøge GPer for en del år siden,var 1000 kroner pr ½ time normen, så 1100-1200 i dag er da ikke en voldsom stigning ?

Naturligvis er det meget individuelt hvad man kan og ønsker at betale for en oplevelse,  og jeg har set GP'er der har ganske eksorbitante priser.

Men det er jo deres valg og problem hvis det ikke tiltrækker gæster nok.

Og  hey: Det er jo frivilligt hvem man vælger at opsøge, så hvorfor overhovedet prutte om priserne ? det er da uværdigt for begge parter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Gh0st skrev, 1 time siden:

Jeg er lidt nysgerrig:

Har Corona krisen gjort det værre med de her nærig-røve, der forsøger at presse jer piger på pris og tid ? 

Og  hey: Det er jo frivilligt hvem man vælger at opsøge, så hvorfor overhovedet prutte om priserne ? det er da uværdigt for begge parter.

Jeg  ved  ikke om  der  er  kommet  flere  af  de  mænd  der  vil  forhandle  om  prisen.

Jeg har  aldrig  været  nærig  med  min  tid,  og  er  ikke  presset  af  den  næste  aftale,  da  jeg  kun  laver/har  lavet  en  aftale  når  jeg  har  været  aktiv. 

Jeg  fatter  heller  ikke  dette  spil  med  at  presse/forhandle  om  beløbet.  Vil  de  ikke  betale  det  jeg  ønsker,  så findes  der  andre  til billigere  penge 

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I denne branche er det vigtigt ikke at lade sig gå på. Her kommer pyt knappen på overarbejde.
Bliver man først sur og tvær bør man blive hjemme. Du kan aldrig lave om på hvad mænd spørger om og ønsker. 
 

Du kan i din tekst gøre klar ( flere gange ) at der ikke tilbydes knep. 

Du kan også skifte navn og billeder og ny tekst . Det er flittigt brugt, nok fordi mænd ikke accepter at det der var er slut og pigen ønsker at starte på en frisk med et nyt koncept.

Efter et par mdrs pause under coronaen startede jeg op med blow med gummi. Vel blev jeg mødt med spørgsmål om jeg suttede uden mange gange. Der blev svarede nej men at det kom tilbage igen på et tidspunkt. Ingen problemer. Ingen pressede på.

Tror det er vigtig at man ikke kun fremstår sukkersød og nem at manipulere med. I denne branche er det vigtig at man siger fra på en ordentlig men bestemt måde . Så de ved hvor ens grænser er og at det ikke er til diskution. 
 

op med humøret.
 


 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 3 timer siden:

Tror det er vigtig at man ikke kun fremstår sukkersød og nem at manipulere med. I denne branche er det vigtig at man siger fra på en ordentlig men bestemt måde . Så de ved hvor ens grænser er og at det ikke er til diskution. 

Lige præcis! Vær klar i skrift og tale. Du behøver ikke at forklare og undskylde, det er fint at sige “Jeg tilbyder ikke samleje længere”. Plager de, kan du gentage den sætning og sige pænt farvel.

Efter genåbningen har jeg kun et begrænset repetoire på programmet, jeg har kun mødt forståelse, ingen sure minder og ingen plageri. Det samme i de perioder hvor jeg ikke har tilbudt samleje grundet underlivsproblemer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Indiske Devina skrev, den 2.7.2020 at 14:23:

Undskyld mit sure indlæg.

Vil du ikke læse det gå videre.:)

Kan det virkelig være så svært for nogen at fatte, at bare fordi at man har tilbudt noget før, behøver man ikke at blive ved med at tilbyde det?

Man har vel lov til at ændre mening. Ikke?

Jeg er så træt af beskeder " jamen sidste gang jeg var hos dig fik jeg det og det."

Og skriver så tilbage " ja men jeg tilbyder det ikke mere, læs min annonce der står præcis hvad jeg tilbyder"

Istedet for at accepterer det prøver de alligevel" jamen det var så dejligt for mig, kan vi ikke godt prøve det engang til. Please"

Seriøs?! Nej betyder nej. Hvor svært kan det være. Der er nok en grund til at man stopper med at tilbyde noget bestemt.  Hvis jeg stadig tilbød det vil det jo stå i min annonce. 

Også kommer beskeden der virkelig irriterer mig

" ej kom nu søde, jeg vil så gerne.PLEAAAASE" 

Så find dog noget andet tudefjæs. Undskyld men det mest turn off for mig er mænd der klynker. 

Eller endnu værre folk der bliver ved med at skrive" ååh jeg kunne godt bruge noget ..... idag"

Hvad rager det mig når jeg ikke tilbyder det?

Her er MASSER af kvinder at vælge imellem, vælg da dem der tilbyder det du ønsker, istedet for dem der ikke gør.!

Og accepterer det der vi skriver/siger.  Det gør mig utryg hvis en mand bliver ved med at presse på når man har afvist. Hvis han gør det over sms eller mobilen hvordan er han så i virkeligheden?

Kort sagt

LÆS HVAD VI TILBYDER, ER DU INTERRESERET I DET KONTAKT OS.

VIL DU HAVE NOGET ANDET? KONTAKT EN ANDEN

Det kan da ikke være så svært at forstå.

Så kom jeg af med det nu er jeg glad igen:)

Ps jeg har sat det under debat fordi jeg gerne vil høre jeres mening og holdning og evt forklaring for hvorfor det er så svært:)

 

 

Helt forståeligt indlæg, og hvis den ikke skulle skrives i dette forum, hvor eller ;-)

Jeg forsøger  altid at have læst annoncen godt igennem først, men den smuttede sgu sidste gang. Jeg havde lige læste en anmeldes igennem om den pågældende kvinde, hvor der stod hvad manden havde valgt. Jeg skrev til hende og spurgte pænt om tidspunkt, ydelser og om hun ville bekræfte at det var den pågældende pris. Men jeg fik ikke svar tilbage, så jeg prøvede igen, hvorefter jeg fik en kort men pæn besked om at en af ydelserne tilbød hun ikke længere. Ønskerne blev revideret og vi fik en aftale i stand, som resulterede i et dejligt møde, med en sød kvinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
6 9 skrev, for 8 timer siden:

Ikke helt korrekt, nogle steder får sælgerne provision og altså løn efter hvad de sælger. Og nu er det jo ikke alle butikker der er kapitalkæde ejet, vi er faktisk en del (mig selv inklusive) der er selvstændige og vi får altså også kun løn hvis vi sælger noget, så derfor beregner man en avance på sine produkter der giver råd til at der er kunder der bare ‘oser’ og stiller spørgsmål.

Og de kunder vil der altid være, så forbered dig, lav et standard svar til de der stiller ok spørgsmål om noget du ikke tilbyder, og et andet svar til de virkelig dumme spørgsmål. Det er vel ok helt at afvise kunder med det samme du ved vel allerede at det ikke vil blive en positiv oplevelse for dig hvis de opfører sig dumt fra start af.

Korrekt. Ja der er nogen steder hvor man kun får løn efter hvad man sælger. Men nu blev der jo skrevet elgiganten.  Der er der en fast løn.

Mange steder hvor man for provision får man også en grunløn. Og tit er det at sælgeren kontakter kunderne.  Så der skal man jo vælge sin kundekreds med omhu:)

Jeg har også standart svar til de fleste spørgsmål. Men det er også vigtigt at sige fra:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Frodige Ida skrev, for 7 timer siden:

I denne branche er det vigtigt ikke at lade sig gå på. Her kommer pyt knappen på overarbejde.
Bliver man først sur og tvær bør man blive hjemme. Du kan aldrig lave om på hvad mænd spørger om og ønsker. 
 

Du kan i din tekst gøre klar ( flere gange ) at der ikke tilbydes knep. 

Du kan også skifte navn og billeder og ny tekst . Det er flittigt brugt, nok fordi mænd ikke accepter at det der var er slut og pigen ønsker at starte på en frisk med et nyt koncept.

Efter et par mdrs pause under coronaen startede jeg op med blow med gummi. Vel blev jeg mødt med spørgsmål om jeg suttede uden mange gange. Der blev svarede nej men at det kom tilbage igen på et tidspunkt. Ingen problemer. Ingen pressede på.

Tror det er vigtig at man ikke kun fremstår sukkersød og nem at manipulere med. I denne branche er det vigtig at man siger fra på en ordentlig men bestemt måde . Så de ved hvor ens grænser er og at det ikke er til diskution. 
 

op med humøret.
 


 

Jeg kan kun give dig ret. Jeg har overvejet at ændre navn og blilleder. Men er lidt lost i hvordan de nye billeder skal se ud og hvad navnet skal være.

Indiske Devina var perfekt. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...