Hop til indhold
Fætteren

Frokostpause hos Jessica i Viby

Recommended Posts

Jeg havde set, at Jessica var tilbage i Aarhus samtidig med, at jeg var på de kanter. Det har været en meget lang coronapause for mig, men jeg besluttede at starte op igen med et besøg hos Jessica, hvor jeg bestilte en halv time med lapdance op superfransk. 

Jeg blev placeret på en stol stadig iført boksershorts og en halvt opknappet skjorte. Så gik Jessica ellers i gang med en meget sexet og fræk lapdance iført den  hvide kjole, hun har på i videoen. Hun gned sig frækt op ad mig med både bryster, fisse og røv, mens hun undervejs kom ud af kjolen. Min pik blev meget hurtigt meget stiv, og pludselig lå hun på knæ og havde den i munden. Det blev til en god omgang blow, hvor hun suttede og jeg mundknepoede hende. Det hele flød sammen og temperaturen steg. 

Jeg smed resten af tøjet og fik hende lagt på sengen, så jeg kunne slikke hendes dejlige og våde fisse. Hun smagte fantastisk og er god til at reagere på det man gør dernede. 

Jeg lagde mig ryggen og bad hende om st ride mig. Det gjorde hun. Først langsomt og så rytmisk hurtigere. Synet af hendes bryster gyngende foran mit ansigt er fantastisk. Hun kom op og sidde på hug, og jeg tog fat om hendes balder for st kunne hjælpe til med at styre tempoet. På et tidspunkt begyndte jeg at støde helt i bund og det kunne hun lide. Hun endte med gåsehud over hele kroppen...  Efter en kort pause genoptog hun rideturen hurtigere og hurtigere indtil jeg kom. Ikke noget med at stoppe så snart jeg var kommet, men hun fortsatte med at ride mig til jeg var fuldstændig tømt. 

Lidt afslappende massage og en interessant snak blev det også til. Det var en god frokostpause. 

Bedste anbefalinger til Jessica herfra. Jeg er stadig i nærheden af Aarhus ugen ud. Det største spørgsmål for mig er nu blot, om jeg skal besøge Jessica igen eller forsøge med lidt variation hos en anden. Det er fristende med en gentagelse.... :x

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...