Hop til indhold

Veludstyret legerum

Featured Replies

Skrevet

Hej alle jeg kan huske at der i en tidligere tråd, blev skrevet om et sted i Jylland hvor man kunne leje et værelse med eget hobbyrum, er der en som har et link til stedet, jeg har prøvet at søge, men kan ikke finde det, jeg overvejer nemlig at hive konen med i ferien. God sommer til jer alle. 
kh Pool 

Skrevet

Butik-marian.dk - Rigtig god fornøjelse. Prøvede den for år tilbage, og kan klart anbefale stedet.

Redigeret af jensemanden

Skrevet
Pool skrev, for 1 time siden:

Hej alle jeg kan huske at der i en tidligere tråd, blev skrevet om et sted i Jylland hvor man kunne leje et værelse med eget hobbyrum, er der en som har et link til stedet, jeg har prøvet at søge, men kan ikke finde det, jeg overvejer nemlig at hive konen med i ferien. God sommer til jer alle. 
kh Pool 

http://butik-marian.dk/

Skrevet
jensemanden skrev, for 2 timer siden:

Butik-marian.dk - Rigtig god fornøjelse. Prøvede den for år tilbage, og kan klart anbefale stedet.

Deres hjemmeside oplyser ikke meget...kan du oplyse os om hvordan og hvad der forefindes?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.