Hop til indhold

Recommended Posts

Engle findes.

Dog har engle ikke nødvendigvis vinger, spiller harpe eller trutter i basun

Vingerne og alt det andet gøgl og lir var mest et pr-stunt, som paven og hans reklame-afdeling fandt på i sin tid.

Men engle findes.

Og alle er ensomme uden engle, men heldigvis kan du møde dem de mest uventede steder:

Svævende over den romerske Corso med shopping bags fra den nærliggende Via Condotti. Allerede de spændstigt slanke anklers forløb under kjolen ned mod de elegante sko, allerede den knejsende nakke og ikke mindst det sansebedøvende spor af velduft, der følger hende, gør, at du ikke er i tvivl: Du har mødt en engel.

Men også på en bar i Brøndby. Flirtende azur-blå øjne under en blond hårkant og et fortroligt smil, der fortæller dig, at det her bliver godt. For du har mødt en engel.   

Så jo - engle findes.

Men engle ligner oftest andre kvinder.

Bortset fra at de er engle.

Og rigtige engle er sjældne.

De andre kvinder er de fleste: hejrene og havgasserne, furierne og ny-feministerne, rejekællingerne og rappenskralderne

Du kan selv fortsætte listen. Du kender dem alle.

Og i forhold til englene vil de alle have noget af dig.

Det er deres behov, det handler om. Eller deres børns behov.

Du skylder dem altid noget, kan du være sikker på. Dårlig samvittighed er en kronisk tilstand.

Og du på din side stiller op. Selvfølgelig gør du det:

Holder døre, lufter hund og barn, kører knaster i kassen, tager opvasken, nøjes med sammendraget af CL sidst på aftenen og står op igen næste morgen før kl. 6, fordi der skal smøres madpakker til ungerne, og fordi mor er træt og skal sove længe på grund af alle de ofre, som mor dagen før har bragt. For børnene, for familien og for resten af verden. Som alle andre dage før denne, og som alle andre mødre før hende.

Sådan er det. Og sådan skal det nok også være.         

Men der er nødt til at være noget andet, noget anderledes.

Og med englene er det anderledes.

Englene er der kun for dig, og alting handler om dig. Det er kun dine behov, der tæller.

Den fødte engel bærer en usynlig magikerhat og har en tryllestav af hemmeligheder, som hun deler med dig. Hemmelighederne er alle dine drømme og længsler, som atter får lov til at leve, mens hverdagens verden af krav og forventninger forsvinder for en stund.

Ava er helt ubetvivlelig en engel. En født engel.

Og i modsætning til de fleste andre engle ligner hun faktisk også en klassisk en af slagsen - altså hvis man ser bort fra det med vingerne.

Ava kunne snildt have stået model for Raphael, da han malede den sixtinske madonna - den med de ikoniske engle i bunden af billedet, som har levet deres eget liv lige siden (og sig nu ikke, at du ikke kender dem, for det gør du - se her).

Avas figur er rund og ansigtet er så sødt og så engleblidt, som kun hos, nå ja, en engel. Og så er hun overjordisk elskelig og dejlig at være sammen med.

Jeg besøgte hende i dag for fjerde gang, og som med det meste, man investerer tid og energi i, bliver samværet med Ava bare bedre og bedre.  

I denne omgang har hun ind til nu holdt til på Christianshavn i en fed leglighed og i yderst behagelig gå-afstand fra der, hvor jeg normalt udøver mit daglige virke. Jeg har haft nogle fantastiske oplevelser på Gl. Strand navnlig med Vanessa, men ellers er det kun Graziella, der ad flere omgange holdt til på Bremerholm, samt Megan, ligeledes på Christianshavn, der besøgsmæssigt har indrettet sig lige så bekvemt for mit vedkommende.

Med Ava i dag var der shower together som sædvanlig, kanon-blow så længe jeg ønskede (eller rettere kunne holde) og sex i en klasse, som kun få andre leverer. Avas serviceniveau er, sådan oplever jeg det i alle tilfælde, på højde med de allerstørste i branchen.

Ava flytter til Herlev i morgen, men planlægger i øvrigt at være her on and off de næste tre måneder, så vidt jeg forstod.

Derfor:

Engle er i almindelighed sjældne. Og ofte er de væk, førend det går op for dig, at du har mødt en vaskeægte en af slagsen.

Så vid at sætte pris på at denne engel er iblandt os så længe.

Cobham

Redigeret af cobham

Del dette indlæg

Link til indlæg

Endelig:)

Et skriv fra Cobhams hånd. Længe efterspurgt, længe ventet. Der skal åbenbart en gudinde eller ja engel til som Ava for at få denne gudsbenådede skribent ud af busken. 

Jeg bukker og takker. Og Ava - ja hun får endnu mere travlt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
cobham skrev, for 58 minutter siden:

Engle er i almindelighed sjældne. Og ofte er de væk, førend det går op for dig, at du har mødt en vaskeægte en af slagsen.

Det er jo det med engle, at man ikke kan holde dem fast. De har så uhyre meget englevirksomhed at udrette, så samværet med dem er en gave fuld af liv som varer længe - forhåbentlig til næste engel lander hos dig.

Vil man så fyldes af den der gaven, når nu englen endelig landet
eller bare sidde der gnaven, over at den ikke inholdt noget andet?

Det er jo op till den enkelte.
Hvad du vælger er vi ikke i tvivl om.

Del dette indlæg

Link til indlæg
cobham skrev, for 8 timer siden:

Engle findes.

------------------------------------------------

Spitzenklasse! tak for et fantastisk indlæg cobham.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...