jan j 210 Skrevet 1. Juli, 2020 vil lige fortælle om en fræk oplevelse jeg havde sidste år i håb om at andre følger op med deres oplevelser jeg var ude at handle med en eks kærste hun så nogle sko hun gerne ville have men ikke havde råd til jeg sagde hun kunne sælge sin krop til mig for dem det blev til en time hvor jeg måtte bruge hendes krop som jeg havde lyst blot det ikke gjorde ondt hun mødte op frækt påklædt blev ført ind i mit værksted fik bind for øjene og fik hendes hænder bundet på ryggen pillede lidt ved hende så hun blev lysten derefter blev hendes store patter bundet hendes patvorter fik med en støvsuger de blev store så fik hun med flere fingre i kussen da jeg kunne mærke hun var lige ved at komme hev jeg dem ud og gav hende et par klask i røven tvang hende ned på knæ og mundkneppede hende da hun havde slugt blev hendes hænder bundet og hun blev lagt på ryggen med spredte ben og fik besked på at lege med sig selv til hun kom men hun skulle be om lov til at komme da hun bad om lov sagde jeg vis mig hvad du kan din ludertøs hun har siden 2 gange gerne solgt sin krop til mig 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1110 Skrevet 1. Juli, 2020 Puha , jeg kunne næsten ikke få luft efter at have læst det, ikke et komma,eller punktum. Hun lyder fræk , din eks....kan jeg få kontakt til hende.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 1. Juli, 2020 Jeg havde helt glemt, hvor meget fornøjelse én støvsuger kan bruges til . Tak for deling Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 210 Skrevet 3. Juli, 2020 Nemtøs skrev, den 1.7.2020 at 22:37: Jeg havde helt glemt, hvor meget fornøjelse én støvsuger kan bruges til . Tak for deling gad godt se dine babser efter en tur med støvsugeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 3. Juli, 2020 jan j skrev, for 58 minutter siden: gad godt se dine babser efter en tur med støvsugeren Jeg vil også være se mine bryster efter de er blevet suget med støvsuger... evt bundet lidt op. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 210 Skrevet 3. Juli, 2020 Nemtøs skrev, for 25 minutter siden: Jeg vil også være se mine bryster efter de er blevet suget med støvsuger... evt bundet lidt op. jeg kan sagtens binde dem op men bliver nok lidt svært med støvsuger når vi skal mødes det er på hotel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 3. Juli, 2020 Faldt over dette klip https://www.xnxx.com/video-htgpp74/vacuum_cleaner_pussy_sucking Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels123 2296 Skrevet 3. Juli, 2020 Nemtøs skrev, for 33 minutter siden: Faldt over dette klip https://www.xnxx.com/video-htgpp74/vacuum_cleaner_pussy_sucking Kæft det er sku da frækt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 210 Skrevet 5. Juli, 2020 jan j skrev, den 1.7.2020 at 16:57: vil lige fortælle om en fræk oplevelse jeg havde sidste år i håb om at andre følger op med deres oplevelser jeg var ude at handle med en eks kærste hun så nogle sko hun gerne ville have men ikke havde råd til jeg sagde hun kunne sælge sin krop til mig for dem det blev til en time hvor jeg måtte bruge hendes krop som jeg havde lyst blot det ikke gjorde ondt hun mødte op frækt påklædt blev ført ind i mit værksted fik bind for øjene og fik hendes hænder bundet på ryggen pillede lidt ved hende så hun blev lysten derefter blev hendes store patter bundet hendes patvorter fik med en støvsuger de blev store så fik hun med flere fingre i kussen da jeg kunne mærke hun var lige ved at komme hev jeg dem ud og gav hende et par klask i røven tvang hende ned på knæ og mundkneppede hende da hun havde slugt blev hendes hænder bundet og hun blev lagt på ryggen med spredte ben og fik besked på at lege med sig selv til hun kom men hun skulle be om lov til at komme da hun bad om lov sagde jeg vis mig hvad du kan din ludertøs hun har siden 2 gange gerne solgt sin krop til mig er der ikke nogle der vil følge op med en god oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg