Amagerdreng83 227 Skrevet 30. Juni, 2020 Er der nogle der ved, om Chloé fra Pussy Galores tilbyder kys eller dybe kys? (ja, jeg ved, at der er flere anmeldelser af hende, hvis man søger, men jeg kan ikke finde noget om hvorvidt hun kysser eller ej). 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 30. Juni, 2020 Amagerdreng83 skrev, for 6 minutter siden: Er der nogle der ved, om Chloé fra Pussy Galores tilbyder kys eller dybe kys? (ja, jeg ved, at der er flere anmeldelser af hende, hvis man søger, men jeg kan ikke finde noget om hvorvidt hun kysser eller ej). du kunne prøve at kontakte PG og høre ad ellers er der sikkert et tlfnr til hende selv hvor du kan spørge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maxi90 Skrevet 30. Juni, 2020 Amagerdreng83 skrev, for 29 minutter siden: Er der nogle der ved, om Chloé fra Pussy Galores tilbyder kys eller dybe kys? (ja, jeg ved, at der er flere anmeldelser af hende, hvis man søger, men jeg kan ikke finde noget om hvorvidt hun kysser eller ej). Hvis du ser godt ud, kan hun jo ikke modstå dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fiskermanden 148 Skrevet 30. Juni, 2020 Du kunne lave en aftale med Chloe` - så får du løst dit problem. Får du en fantastisk oplevelse så lad os vide det ????? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amagerdreng83 227 Skrevet 30. Juni, 2020 Maxi90 skrev, 1 time siden: Hvis du ser godt ud, kan hun jo ikke modstå dig Det kan der være noget om Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LilleSkutt 234 Skrevet 13. Juli, 2020 (edited) Chloé tilbyder ikke dybe tungekys, men kyssede i hvert fald med mig på en sød og sensuel måde... Jeg er selv mere til de blide kys så det var helt fint med mig. Chloé er faktisk helt utrolig charmerende - meget sød, sjov og fræk. Hun er også rigtig glad for at modtage oralsex... fransk til pigen er min yndlingdisciplin så jeg er meget tilfreds med mit besøg! Redigeret 13. Juli, 2020 af LilleSkutt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skiderik 666 Skrevet 13. Juli, 2020 LilleSkutt skrev, for 6 timer siden: Chloé tilbyder ikke dybe tungekys, men kyssede i hvert fald med mig på en sød og sensuel måde... Jeg er selv mere til de blide kys så det var helt fint med mig. Chloé er faktisk helt utrolig charmerende - meget sød, sjov og fræk. Hun er også rigtig glad for at modtage oralsex... fransk til pigen er min yndlingdisciplin så jeg er meget tilfreds med mit besøg! Ved du om hun har "let" ved at få orgasme? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LilleSkutt 234 Skrevet 14. Juli, 2020 Skiderik skrev, for 9 timer siden: Ved du om hun har "let" ved at få orgasme? Jeg mærkede hurtigt at hun kunne lide mit tungearbejde (det er jo nogle ting der ikke går at simulere...), så jeg øgede successivt tryk og intensitet. Efter ca. 10 minutter fik hun orgasme. Men jeg ved jo ikke om jeg bare var heldig at møde hende ved et fordelagtigt tidspunkt... Eller måske jeg bare var heldig at ramme de rigtige steder på den rigtige måde. Jeg fik dog det indtryk at Chloé er en pige der virkelig nyder sex! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg