Hop til indhold

Recommended Posts

Er der nogle der ved, om Chloé fra Pussy Galores tilbyder kys eller dybe kys?

(ja, jeg ved, at der er flere anmeldelser af hende, hvis man søger, men jeg kan ikke finde noget om hvorvidt hun kysser eller ej).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BlackMagic2020
Amagerdreng83 skrev, for 6 minutter siden:

(ja, jeg ved, at der er flere anmeldelser af hende, hvis man søger, men jeg kan ikke finde noget om hvorvidt hun kysser eller ej).

du kunne prøve at kontakte PG og høre ad ellers er der sikkert et tlfnr til hende selv hvor du kan spørge :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maxi90
Amagerdreng83 skrev, for 29 minutter siden:

Hvis du ser godt ud, kan hun jo ikke modstå dig ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Chloé tilbyder ikke dybe tungekys, men kyssede i hvert fald med mig på en sød og sensuel måde... Jeg er selv mere til de blide kys så det var helt fint med mig. :)

Chloé er faktisk helt utrolig charmerende - meget sød, sjov og fræk. Hun er også rigtig glad for at modtage oralsex... fransk til pigen er min yndlingdisciplin så jeg er meget tilfreds med mit besøg! :P

Redigeret af LilleSkutt

Del dette indlæg

Link til indlæg
LilleSkutt skrev, for 6 timer siden:

Chloé tilbyder ikke dybe tungekys, men kyssede i hvert fald med mig på en sød og sensuel måde... Jeg er selv mere til de blide kys så det var helt fint med mig. :)

Chloé er faktisk helt utrolig charmerende - meget sød, sjov og fræk. Hun er også rigtig glad for at modtage oralsex... fransk til pigen er min yndlingdisciplin så jeg er meget tilfreds med mit besøg! :P

Ved du om hun har "let" ved at få orgasme? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skiderik skrev, for 9 timer siden:

Ved du om hun har "let" ved at få orgasme? 

Jeg mærkede hurtigt at hun kunne lide mit tungearbejde (det er jo nogle ting der ikke går at simulere...), så jeg øgede successivt tryk og intensitet. Efter ca. 10 minutter fik hun orgasme. Men jeg ved jo ikke om jeg bare var heldig at møde hende ved et fordelagtigt tidspunkt... Eller måske jeg bare var heldig at ramme de rigtige steder på den rigtige måde. Jeg fik dog det indtryk at Chloé er en pige der virkelig nyder sex! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...