Guest Nemtøs Skrevet 30. Juni, 2020 Jeg følger nysgerrigt med i de fleste tråde her på EG, på det seneste ser jeg flere og flere opslag under sex-event hvor det er sparsomt med oplysninger, der kan mangle tidspunkt for set-uppet, varighed og pris. Somme tider er det også sparsomt med oplysninger om den person de tilmeldte møder. Ser flere opslag hvor nærmere oplysninger gives ved kontakt. Hvorfor denne udvikling? Er det noget som frister jer mænd eller hopper I over disse event uden ret mange oplysninger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 962 Skrevet 30. Juni, 2020 Personligt gider jeg ikke spilde min tid på annoncer der intet sige om ydelser, pigen osv. En sjælden gang kan det ske jeg reagerer på sådanne annoncer, men kun hvis der er noget der fanger mig i teksten. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Watanabe 283 Skrevet 30. Juni, 2020 Næ, det frister bestemt ikke mig. Men jeg tænker, at det kan være rart for udbyder at være i dialog med kunderne og derved få en chance for at dreje eventet i den retning, som kunderne ønsker. Det er jo ikke sjovt, hvis man har annonceret et velbeskrevet event, og ingen dukker op. Så kan man kun gætte på årsagerne og prøve igen efter trial-and-error princippet. Det kan tage lang tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1110 Skrevet 30. Juni, 2020 Dem springer jeg også over.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
69Niels 86 Skrevet 30. Juni, 2020 Generelt springer jeg annonce over hvis de alt for mangelfuld. Det undre faktisk også mig, hvorfor alle disse mangler. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randersmand 343 Skrevet 30. Juni, 2020 Nemtøs skrev, for 49 minutter siden: Jeg følger nysgerrigt med i de fleste tråde her på EG, på det seneste ser jeg flere og flere opslag under sex-event hvor det er sparsomt med oplysninger, der kan mangle tidspunkt for set-uppet, varighed og pris. Somme tider er det også sparsomt med oplysninger om den person de tilmeldte møder. Ser flere opslag hvor nærmere oplysninger gives ved kontakt. Hvorfor denne udvikling? Er det noget som frister jer mænd eller hopper I over disse event uden ret mange oplysninger? Jeg hade generelt annoncer uden pris og oplysninger om pris. F. Eks. Det event i Nordjylland med 4 piger på onsdag. Det kunne lyde spændende. Med da de ikke har oplyst pris. Dropper jeg eventet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Connoisseur 467 Skrevet 30. Juni, 2020 Hvis der før er lavet et vellykket sexevent, med glade og tilfredse deltagere, er der ikke behov for meget annoncering ved et nyt event. En annoncering er nærmest en servicemeddelelse til de 10-20 % seriøse deltagere. De personer der virkeligt ønsker at deltage i et sexevent skal nok finde vej. Der er ikke nogen grund til at bruge tid på de useriøse, selvom de syntes, at de har krav på ditten og datten. Hvis et event er vellykket, vender deltagerne tilbage ved et nyt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 30. Juni, 2020 Connoisseur skrev, for 21 minutter siden: Hvis der før er lavet et vellykket sexevent, med glade og tilfredse deltagere, er der ikke behov for meget annoncering ved et nyt event. En annoncering er nærmest en servicemeddelelse til de 10-20 % seriøse deltagere. De personer der virkeligt ønsker at deltage i et sexevent skal nok finde vej. Der er ikke nogen grund til at bruge tid på de useriøse, selvom de syntes, at de har krav på ditten og datten. Hvis et event er vellykket, vender deltagerne tilbage ved et nyt. Det er en rigtig god pointe, hvis det er en gp som er vant til at afholde gb. Men det er også nye gp'er som ikke giver ret mange oplysninger ved deres event Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 30. Juni, 2020 Opslag med sparsomme eller manglende oplysninger interessere mig ikke, da de på mig virker useriøse. Tænker at det måske er for at de dermed er nødstil at indlede en dialog med dem der viser interesse, og dermed bedre kan sortere wankers fra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 30. Juni, 2020 AalborgLook skrev, for 7 minutter siden: Opslag med sparsomme eller manglende oplysninger interessere mig ikke, da de på mig virker useriøse. Tænker at det måske er for at de dermed er nødstil at indlede en dialog med dem der viser interesse, og dermed bedre kan sortere wankers fra. Selvom jeg har været i dialog med mænd op til et event, har det ikke fraholdt wankers at tilmelde sig, for dernæst at udeblive. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweetmand 346 Skrevet 2. Juli, 2020 Nemtøs skrev, den 30.6.2020 at 19:18: Selvom jeg har været i dialog med mænd op til et event, har det ikke fraholdt wankers at tilmelde sig, for dernæst at udeblive. Jeg skulle seriøst nok dukke op hvis jeg var en evt deltager, om så hele min krop var i gips.;-) Så længe det omhandler dig @Nemtøs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2973 Skrevet 2. Juli, 2020 Jeg tænker måske også, at de sparsomme oplysninger er en sikkerhedsforanstaltning i forhold til myndigheder og andre, som gerne vil blande sig i hvad der foregår. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg