Hop til indhold
Guest Nemtøs

Ny tendens ved sex-event

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Jeg  følger  nysgerrigt  med  i de  fleste  tråde  her  på  EG,  på  det  seneste  ser  jeg  flere  og  flere  opslag  under  sex-event  hvor  det  er  sparsomt  med  oplysninger,  der  kan  mangle tidspunkt  for  set-uppet, varighed  og  pris.  Somme  tider  er  det  også  sparsomt  med  oplysninger  om  den  person de  tilmeldte  møder. 

Ser  flere  opslag  hvor  nærmere  oplysninger  gives  ved  kontakt. 

Hvorfor  denne  udvikling?

Er  det  noget  som  frister  jer  mænd  eller  hopper  I over  disse  event  uden  ret  mange  oplysninger?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Personligt gider jeg ikke spilde min tid på annoncer der intet sige om ydelser, pigen osv.

En sjælden gang kan det ske jeg reagerer på sådanne annoncer, men kun hvis der er noget der fanger mig i teksten.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Næ, det frister bestemt ikke mig. Men jeg tænker, at det kan være rart for udbyder at være i dialog med kunderne og derved få en chance for at dreje eventet i den retning, som kunderne ønsker. Det er jo ikke sjovt, hvis man har annonceret et velbeskrevet event, og ingen dukker op. Så kan man kun gætte på årsagerne og prøve igen efter trial-and-error princippet. Det kan tage lang tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 49 minutter siden:

Jeg  følger  nysgerrigt  med  i de  fleste  tråde  her  på  EG,  på  det  seneste  ser  jeg  flere  og  flere  opslag  under  sex-event  hvor  det  er  sparsomt  med  oplysninger,  der  kan  mangle tidspunkt  for  set-uppet, varighed  og  pris.  Somme  tider  er  det  også  sparsomt  med  oplysninger  om  den  person de  tilmeldte  møder. 

Ser  flere  opslag  hvor  nærmere  oplysninger  gives  ved  kontakt. 

Hvorfor  denne  udvikling?

Er  det  noget  som  frister  jer  mænd  eller  hopper  I over  disse  event  uden  ret  mange  oplysninger?

Jeg hade generelt annoncer uden pris og oplysninger om pris. 

F. Eks. Det event i Nordjylland med 4 piger på onsdag. Det kunne lyde spændende. Med da de ikke har oplyst pris. Dropper jeg eventet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis der før er lavet et vellykket sexevent, med glade og tilfredse deltagere, er der ikke behov for meget annoncering ved et nyt event. En annoncering er nærmest en servicemeddelelse til de 10-20 % seriøse deltagere. De personer der virkeligt ønsker at deltage i et sexevent skal nok finde vej. Der er ikke nogen grund til at bruge tid på de useriøse, selvom de syntes, at de har krav på ditten og datten. :)

Hvis et event er vellykket, vender deltagerne tilbage ved et nyt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Connoisseur skrev, for 21 minutter siden:

Hvis der før er lavet et vellykket sexevent, med glade og tilfredse deltagere, er der ikke behov for meget annoncering ved et nyt event. En annoncering er nærmest en servicemeddelelse til de 10-20 % seriøse deltagere. De personer der virkeligt ønsker at deltage i et sexevent skal nok finde vej. Der er ikke nogen grund til at bruge tid på de useriøse, selvom de syntes, at de har krav på ditten og datten. :)

Hvis et event er vellykket, vender deltagerne tilbage ved et nyt.

Det  er  en  rigtig  god  pointe,  hvis  det  er  en  gp  som  er  vant  til  at  afholde gb. 

Men  det  er  også  nye  gp'er  som  ikke  giver  ret  mange  oplysninger ved deres  event 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opslag med sparsomme eller manglende oplysninger interessere mig ikke, da de på mig virker useriøse. 

Tænker at det måske er for at de dermed er nødstil at indlede en dialog med dem der viser interesse, og dermed bedre kan sortere wankers fra. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
AalborgLook skrev, for 7 minutter siden:

Opslag med sparsomme eller manglende oplysninger interessere mig ikke, da de på mig virker useriøse. 

Tænker at det måske er for at de dermed er nødstil at indlede en dialog med dem der viser interesse, og dermed bedre kan sortere wankers fra. 

Selvom  jeg  har  været  i dialog  med  mænd  op  til  et  event,  har  det  ikke  fraholdt  wankers  at  tilmelde  sig,  for  dernæst  at  udeblive.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 30.6.2020 at 19:18:

Selvom  jeg  har  været  i dialog  med  mænd  op  til  et  event,  har  det  ikke  fraholdt  wankers  at  tilmelde  sig,  for  dernæst  at  udeblive.

Jeg skulle seriøst nok dukke op hvis jeg var en evt deltager, om så hele min krop var i gips.;-)

Så længe det omhandler dig @Nemtøs

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tænker måske også, at de sparsomme oplysninger er en sikkerhedsforanstaltning i forhold til myndigheder og andre, som gerne vil blande sig i hvad der foregår.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...