Hop til indhold

Sandra i Kolding. Hold jer væk! Folkene bag hende er meget ubehagelige!

Featured Replies

Skrevet

Nu har jeg også besøgt hende flere gange og servicen har altid været i top hos hende og hun har flere anmeldelser linket på hendes annonce som er skreven af flere erfarne brugere herinde fra eroguide.dk men nu sidder jeg og tænker jeg gad egentlig godt vide hendes version eller hendes tlf passer version af hvad der er sket? for ikke kun hende men men generelt så kan vi mænd sidde og fortælle om vores besøg hos en kvinde var godt eller ej og når vi brokker os så skriver vi herinde men hvordan mon sandheden er hvis de kunne komme med deres version af hvad der egentlig sker :unsure:

Skrevet

Jeg håber da det lykkes for nogen at få en aftale med hende (og samtidig overholde den) ;) Hun er absolut en af de lækreste piger jeg har besøgt. Jeg har ikke selv haft problemer med kommunikationen med hendes telefonpasser, men har så heller ikke haft brug for at aflyse en aftale.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.