Hop til indhold
tumling2000

Sandra i Kolding. Hold jer væk! Folkene bag hende er meget ubehagelige!

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/282338

Hej med jer!

Jeg har lige haft en ret dårlig oplevelse med den person som styrer Sandras besøg. Jeg skrev først på engelsk og fik svar tilbage på engelsk. Så langt så godt. Efter et par sms'er aftalte vi et tidspunkt og jeg fik en dårligt formuleret sms på dansk med mødested. Der var ikke angivet noget værelsesnr, hvilket jo er ganske normalt, men der stod heller ikke noget om at der skulle sendes en sms ved ankomst. Jeg spurgte derfor efter et værelsesnummer. Og så begyndte det så småt at gå galt. Fik svar tilbage om hvorfor jeg skulle bruge den information nu? Jeg svarede at det skulle jeg heller ikke og at jeg ville sms'e når jeg var i nærheden. Det blev der sagt ok til. Ca 45 minutter før sker der noget der gør jeg  bliver forhindret i at dukke op til det aftalte tidspunkt. Høflig som jeg er, skriver jeg beklager og undskylder ulejligheden. Så bryder Helvede løs. Jeg får en lang sms på dansk, hvor jeg bliver truet med at hele sms korrespondancen med tlf og mit navn vil blive offentliggjort, så alle kan se mit telefonnr og mit navn for at advare andre. Om Sandra er besøget værd ved jeg ikke, og det er ikke sikkert at hun ved noget som helst om, hvad der sker. Men nu er I advaret.

Tumling2000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svpe1970
tumling2000 skrev, for 2 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/282338

Hej med jer!

Jeg har lige haft en ret dårlig oplevelse med den person som styrer Sandras besøg. Jeg skrev først på engelsk og fik svar tilbage på engelsk. Så langt så godt. Efter et par sms'er aftalte vi et tidspunkt og jeg fik en dårligt formuleret sms på dansk med mødested. Der var ikke angivet noget værelsesnr, hvilket jo er ganske normalt, men der stod heller ikke noget om at der skulle sendes en sms ved ankomst. Jeg spurgte derfor efter et værelsesnummer. Og så begyndte det så småt at gå galt. Fik svar tilbage om hvorfor jeg skulle bruge den information nu? Jeg svarede at det skulle jeg heller ikke og at jeg ville sms'e når jeg var i nærheden. Det blev der sagt ok til. Ca 45 minutter før sker der noget der gør jeg  bliver forhindret i at dukke op til det aftalte tidspunkt. Høflig som jeg er, skriver jeg beklager og undskylder ulejligheden. Så bryder Helvede løs. Jeg får en lang sms på dansk, hvor jeg bliver truet med at hele sms korrespondancen med tlf og mit navn vil blive offentliggjort, så alle kan se mit telefonnr og mit navn for at advare andre. Om Sandra er besøget værd ved jeg ikke, og det er ikke sikkert at hun ved noget som helst om, hvad der sker. Men nu er I advaret.

Tumling2000

Giv aldrig oplysninger der kan identificere dig, heller ikke mobilnummer såfremt det ikke er et taletidskort. Synes efterhånden jeg læser mange der har været ude for både det ene og det andet i forbindelse med besøg som enten ikke gik som planlagt/aftalt eller måtte aflyses. Tror nu ikke du skal være bange for der sker noget, men man ved jo ikke hvilke bagmænd der står bag. Og aldrig rart at have sin adresse ude sådanne steder. Mobilnummer kan ko skiftes på et par minutter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest issen

Hun skulle aldrig være kommet tilbage efter den pause hun siger hun holdte. Måske køb dansk næste gang selv om der ikke er mange tilbage 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svpe1970
issen skrev, for 3 minutter siden:

Hun skulle aldrig være kommet tilbage efter den pause hun siger hun holdte. Måske køb dansk næste gang selv om der ikke er mange tilbage 

Måske ikke mange i det jyske, men synes bestemt der er mange at vælge imellem i Kbh og Sjælland iøvrigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er der jo heldigvis masser af udenlandske piger, der er super søde og giver en god service. Ingen grund til at skære alle over én kam. Hverken danske eller udenlandske piger for den sags skyld. Men bestemt ikke en fed måde at tumling2000 er blevet behandlet på.

Redigeret af Lange
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svpe1970
Lange skrev, for 5 minutter siden:

Nu er der jo heldigvis masser af udenlandske piger, der er super søde og giver en god service. Ingen grund til at skære alle over én kam. Hverken danske eller udenlandske piger for den sags skyld. Men bestemt ikke en fed måde at tumling2000 er blevet behandlet på.

@Lange Nej det er rigtigt. Men min erfaring er ‘bare’ at chancen for en sådan oplevelse som den @tumling2000 fik er langt større ved de udenlandske end de danske. Men det er korrekt at der sandelig også er danske piger/kvinder der ikke tænker på andet end penge og bestemt ikke gør det fordi de dynes det er dejligt, sjovt og frækt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Svpe1970 skrev, for 4 minutter siden:

@Lange Nej det er rigtigt. Men min erfaring er ‘bare’ at chancen for en sådan oplevelse som den @tumling2000 fik er langt større ved de udenlandske end de danske. Men det er korrekt at der sandelig også er danske piger/kvinder der ikke tænker på andet end penge og bestemt ikke gør det fordi de dynes det er dejligt, sjovt og frækt.

 

Enig i at risikoen for den slags ting er større hos en udenlandsk pige end en dansk pige. Det er dog fristende med alle de lækre unge udenlandske piger. Mit bedste råd er at bruge sin sunde fornuft, når man kigger annoncer og tjekke op herinde. Jeg har heldigvis i mine 11 år med hang til købepiger aldrig haft nogen ubehaglige oplevelser, som beskrevet af tumling2000. Måske jeg bare har været heldig. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svpe1970
Lange skrev, for 2 minutter siden:

Enig i at risikoen for den slags ting er større hos en udenlandsk pige end en dansk pige. Det er dog fristende med alle de lækre unge udenlandske piger. Mit bedste råd er at bruge sin sunde fornuft, når man kigger annoncer og tjekke op herinde. Jeg har heldigvis i mine 11 år med hang til købepiger aldrig haft nogen ubehaglige oplevelser, som beskrevet af tumling2000. Måske jeg bare har været heldig. ;)

@Lange er også sluppet for en sådan oplevelse, men tror nu ikke kun det er held. Bruger lidt tid på at læse annoncen flere gange, deres sprog og hvis kun SMS hvordan de formulerer sig. Dog havde jeg en næsten oplevelse første og eneste gang jeg ville besøge en SF sigøjnerne. Ikke hende på billedet men stadigvæk ok og ydelser og pris som aftalt og iflg annonce. Blev vist ind i et 100% mørkt rum uden vinduer. Spurgte efter lidt kys, men det kunne ikke lade sig gøre. Det virkede ikke. Da jeg så sagde nej tak til at gå videre, havde heldigvis ikke betalt endnu, begyndte der pludselig at komme en masse piger frem. Hvorfra vidste jeg ikke men skyndte mig til bilen der holdt parkeret rundt om hjørnet (kører lille lastbil med egne reklamer på så parkerer aldrig så den kan ses før jeg kender pigen) og kørte ikke forbi på vejen.

Havde en lignende oplevelse med en der var på Motel i Roskilde. Hun anede ikke noget om hvad der var aftalt og hendes veninde lå i senge ved siden af og slappede af. Hun havde ikke tænkt sig at gå da der kun var det ene rum. Tænkte om jeg kunne risikere at hun tog en kunde imens... egentlig en fræk tanke men alligevel. Daffede igen og fik indtil flere sms’er med dårlige undskyldninger, pigen vidste nu besked med mere, og til en villige pris. Var lav i forvejen. Heldigvis fik jeg det lukket ved at love jeg kom dagen efter hvilket jeg ikke sandelig ikke gjorde.

Meget meget sjældent at jeg lader mig friste af de udenlandske piger, men kan være svært til de priser og ikke altid ‘nemt’ at få en god oplevelse med en ung dansk pige i min alder - 50 er en del år siden - smiler

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nok i min tid besøgt tæt på 50/50 af udenlandske kontra danske piger. Men jeg er så heller ikke typen, der vælger piger som har mangelfulde annoncer eller ingen omtale herinde. Jeg tager så få chancer som overhovedet muligt. Føler mig bestemt ikke mindre tryg ved at vælge udenlandske piger i forhold til danske.

Redigeret af Lange
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svpe1970
Lange skrev, for 6 minutter siden:

Jeg har nok i min tid besøgt tæt på 50/50 af udenlandske kontra danske piger. Men jeg er så heller ikke typen, der vælger piger som har mangelfulde annoncer eller ingen omtale herinde. Jeg tager så få chancer som overhovedet muligt. Føler mig bestemt ikke mindre tryg ved at vælge udenlandske piger i forhold til danske.

@Lange nej, med god forberedelse er chancerne minimale er også min vurdering.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tumling2000 skrev, 1 time siden:

https://annoncelight.dk/showad/282338

Hej med jer!

Jeg har lige haft en ret dårlig oplevelse med den person som styrer Sandras besøg. Jeg skrev først på engelsk og fik svar tilbage på engelsk. Så langt så godt. Efter et par sms'er aftalte vi et tidspunkt og jeg fik en dårligt formuleret sms på dansk med mødested. Der var ikke angivet noget værelsesnr, hvilket jo er ganske normalt, men der stod heller ikke noget om at der skulle sendes en sms ved ankomst. Jeg spurgte derfor efter et værelsesnummer. Og så begyndte det så småt at gå galt. Fik svar tilbage om hvorfor jeg skulle bruge den information nu? Jeg svarede at det skulle jeg heller ikke og at jeg ville sms'e når jeg var i nærheden. Det blev der sagt ok til. Ca 45 minutter før sker der noget der gør jeg  bliver forhindret i at dukke op til det aftalte tidspunkt. Høflig som jeg er, skriver jeg beklager og undskylder ulejligheden. Så bryder Helvede løs. Jeg får en lang sms på dansk, hvor jeg bliver truet med at hele sms korrespondancen med tlf og mit navn vil blive offentliggjort, så alle kan se mit telefonnr og mit navn for at advare andre. Om Sandra er besøget værd ved jeg ikke, og det er ikke sikkert at hun ved noget som helst om, hvad der sker. Men nu er I advaret.

Tumling2000

Hej Tumling.

Har jeg forstået dit indspark rigtigt - så beder du om en 100 % adresse noget tid inden det aftalte Besøg, og så aflyser du 45 min. før tid, og får trusler ...

Det er selvfølgelig rystende med sådanne trusler - men kan da bidrage med, at mit første besøg hos fantastiske Sandra, for noget tid siden - fik jeg en delvis adresse inden, og fik så yderligere besked da jeg stod ude på gaden - 

Og jo, Hun er så sød og lækker ....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror forskellen er at vi ikke kan tillade os alt og så bare rejse hjem.. Vi har lige så meget at "miste" ved en afsløring som gæsterne har.. Så hvis i ikke er kommet ud for det ved danske piger så det måske derfor.. Vi bliver jo lige så pissed når folk bliver væk som de udenlandske:P.. 

Men godt du meldte afbud.. Selvom det afstedkom en skideballe.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Listelømmel skrev, for 7 timer siden:

Hej Tumling.

Har jeg forstået dit indspark rigtigt - så beder du om en 100 % adresse noget tid inden det aftalte Besøg, og så aflyser du 45 min. før tid, og får trusler ...

Det er selvfølgelig rystende med sådanne trusler - men kan da bidrage med, at mit første besøg hos fantastiske Sandra, for noget tid siden - fik jeg en delvis adresse inden, og fik så yderligere besked da jeg stod ude på gaden - 

Og jo, Hun er så sød og lækker ....

Det næsten rigtigt. Jeg skriver først på engelsk, og da aftalen er lavet, beder jeg om en adresse, som svar får jeg en dårligt skrevet sms på dansk. Der står intet om jeg skal skrive, når jeg er ved adressen. Jeg spørger derfor om værelsesnummeret. Det får jeg ikke, hvilket jo er helt forståeligt, og skriver at jeg sender en sms når jeg er fremme. Jeg spørger eksplicit, igen på engelsk, om hun stadig vil mødes og det får jeg et ok til. Alt er fint. Jeg bliver forhindret i at overholde aftalen og skriver lige så hurtigt jeg kan, at det så er 45 min før, det kan jeg jo ikke ændre på. Det er, hvad der sker... Så får jeg pludselig en lang sms med trusler om offentliggørelse. Det er ganske tydeligt at det er en dansker som svarer. Jeg har intet at udsætte på Sandra, da jeg jo aldrig har mødt hende. Det er dem som styrer hendes aftaler som er problemet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lange skrev, for 8 timer siden:

Nu er der jo heldigvis masser af udenlandske piger, der er super søde og giver en god service. Ingen grund til at skære alle over én kam. Hverken danske eller udenlandske piger for den sags skyld. Men bestemt ikke en fed måde at tumling2000 er blevet behandlet på.

Jeg har intet at udsætte på Sandra. Det er hendes danske bagmand der er problemet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Svpe1970 skrev, for 8 timer siden:

@Lange Nej det er rigtigt. Men min erfaring er ‘bare’ at chancen for en sådan oplevelse som den @tumling2000 fik er langt større ved de udenlandske end de danske. Men det er korrekt at der sandelig også er danske piger/kvinder der ikke tænker på andet end penge og bestemt ikke gør det fordi de dynes det er dejligt, sjovt og frækt.

 

Det er en dansker som kom med truslerne, ikke Sandra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 6 timer siden:

Jeg tror forskellen er at vi ikke kan tillade os alt og så bare rejse hjem.. Vi har lige så meget at "miste" ved en afsløring som gæsterne har.. Så hvis i ikke er kommet ud for det ved danske piger så det måske derfor.. Vi bliver jo lige så pissed når folk bliver væk som de udenlandske:P.. 

Men godt du meldte afbud.. Selvom det afstedkom en skideballe.. 

Var det bare en skideballe var det berettiget, men var ingen grund til at true mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Svpe1970 skrev, for 8 timer siden:

Giv aldrig oplysninger der kan identificere dig, heller ikke mobilnummer såfremt det ikke er et taletidskort. Synes efterhånden jeg læser mange der har været ude for både det ene og det andet i forbindelse med besøg som enten ikke gik som planlagt/aftalt eller måtte aflyses. Tror nu ikke du skal være bange for der sker noget, men man ved jo ikke hvilke bagmænd der står bag. Og aldrig rart at have sin adresse ude sådanne steder. Mobilnummer kan ko skiftes på et par minutter.

Det har jeg heller ikke gjort. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da ligegyldigt om det er Sandra eller bagmanden som truer. Pointen er den, at handler man i Sandras butik, så bliver man truet.

 

Efter som Sandra ikke er slavehandlet, men et voksent selvstændig menneske, så er det hendes ansvar hvem hun gør forretninger med. 

 

Well jeg er ikke blevet truet. Har skrevet 3 gange over 2 dage. Fik et ubrugeligt svar på første tidsbestilling. Har intet hørt på de øvrige 2 mails. Jeg var særdeles høflig, så ja tjaaaa en lidt underlig kundeservice fra butikken Sandra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, for 12 minutter siden:

Det er da ligegyldigt om det er Sandra eller bagmanden som truer. Pointen er den, at handler man i Sandras butik, så bliver man truet.

 

Efter som Sandra ikke er slavehandlet, men et voksent selvstændig menneske, så er det hendes ansvar hvem hun gør forretninger med. 

 

Well jeg er ikke blevet truet. Har skrevet 3 gange over 2 dage. Fik et ubrugeligt svar på første tidsbestilling. Har intet hørt på de øvrige 2 mails. Jeg var særdeles høflig, så ja tjaaaa en lidt underlig kundeservice fra butikken Sandra

Hun ser ellers ekstrem dejlig ud. En skam jeg er adskillige tusinde kilometer væk fra Kolding pt. Har ellers haft hende på buketlisten. Men lang tid siden hun sidst gæstede landet - Tror jeg. Eller også har jeg ikke set annonceringen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, 1 time siden:

Det er da ligegyldigt om det er Sandra eller bagmanden som truer. Pointen er den, at handler man i Sandras butik, så bliver man truet.

 

Efter som Sandra ikke er slavehandlet, men et voksent selvstændig menneske, så er det hendes ansvar hvem hun gør forretninger med. 

 

Well jeg er ikke blevet truet. Har skrevet 3 gange over 2 dage. Fik et ubrugeligt svar på første tidsbestilling. Har intet hørt på de øvrige 2 mails. Jeg var særdeles høflig, så ja tjaaaa en lidt underlig kundeservice fra butikken Sandra

Både første gang, jeg besøgte denne smukke unge kvinde, samt da hun frekventerede Kolding igen - havde jeg begge gange følelsen af, at det var Sandra, jeg skrev med - inden jeg besøgte hende.

Det har det måske også været - men er sikker på, at hun også har en, der kan dansk, til at hjælpe sig - og måske den person ikke lige er så " kunde minded " ( når det er ham/hende, der styrer planlægningen ) - Det lyder lettere mystisk, at der ikke svares retur ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Æ´Synderjyde skrev, 1 time siden:

Hun ser ellers ekstrem dejlig ud. En skam jeg er adskillige tusinde kilometer væk fra Kolding pt. Har ellers haft hende på buketlisten. Men lang tid siden hun sidst gæstede landet - Tror jeg. Eller også har jeg ikke set annonceringen. 

Hun var her sidst, omkring 1. oktober 2019

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svpe1970
tumling2000 skrev, for 8 timer siden:

Det er en dansker som kom med truslerne, ikke Sandra.

@tumling2000 Rystet - havde jeg ikke i min vildeste fantasi forestillet mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svpe1970
tumling2000 skrev, for 8 timer siden:

Det har jeg heller ikke gjort. :-)

@tumling2000  Så undgår du at høre mere til den tåbe, men stadigvæk en ubehagelig oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været hos Sandra to gange da hun var her i landet sidst. men en tredie gang da jeg havde en aftale, tikkede der en sms ind på halvvejen i bil, og en halv time før tidspunktet. Hun var nu optaget/forhindret! men jeg blev tilbudt en anden dame som jeg takkede ja til - det var nu ikke det samme som Sandra. Som er fin-fin på alle måder. Begge gange holdt hun til i en lejlighed i det sydlige Kolding. Jeg ved at folk der laver det her er pishamrende trætte af folk der ikke kommer til aftalerne. Imidlertid bør de folk også være profesionelle og vide at ting kan ske. Det er også sket for mig engang - kunne simpelhen ikke finde adressen.  

V.h. Peter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var selv for sent på den, ved et af mine besøg hos Sandra - sms'ede med hende, og undskyldte selvfølgelig - og tilbød at jeg gerne ville betale for den bestilte time, og så bare " få " det der var tilbage af timen, da jeg nåede frem - 

Det ville hun slet ikke høre tale om - selvfølgelig skulle jeg have, og fik, en hel time -

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...