Hop til indhold

Recommended Posts

CphGuy skrev, den 10.8.2020 at 14:59:

Nej, hun var ikke min type, så jeg gik igen, men har haft fornøjelsen af Ann på samme sted

@CphGuy Hvordan var hun da?

må indrømme at det tænder mig lidt med tanken om massage om en yngre thai pige

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CphGuy
Hejsansan skrev, den 15.9.2020 at 06:31:

Ingen der har prøvet Fie endnu? Alternativt den nye Aum?

Ja, ville også gerne høre hvordan Aum Så ud ( bryster osv osv ) og hvad hun evt. tilbød

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi og fik en 1/2 time B2B med Aum. Aum er en smuk slank pige, start 20'erne. Bryster i mellem størrelsen med silikone, super stram lille røv. Selve massagen var ok, og jeg måtte godt røre hende over alt. Jeg tror at behandler du hende med respekt, så kan du komme langt, med ikke full service kun HJ.

Kommunikationen var dog besværligt, og hun kom 1/2 for sent. Kom ind i et kælderrum, hvor der lå en madras på gulvet, og rummet var koldt. (Jeg var første kunde den dag)

Massage B2B: 8/10

Kælder: 6/10

Pige udseende: 9/10

Redigeret af HLB

Del dette indlæg


Link til indlæg
HLB skrev, den 5.1.2021 at 10:54:

Var forbi og fik en 1/2 time B2B med Aum. Aum er en smuk slank pige, start 20'erne. Bryster i mellem størrelsen med silikone, super stram lille røv. Selve massagen var ok, og jeg måtte godt røre hende over alt. Jeg tror at behandler du hende med respekt, så kan du komme langt, med ikke full service kun HJ.

Kommunikationen var dog besværligt, og hun kom 1/2 for sent. Kom ind i et kælderrum, hvor der lå en madras på gulvet, og rummet var koldt. (Jeg var første kunde den dag)

Massage B2B: 8/10

Kælder: 6/10

Pige udseende: 9/10

Ved du hvordan jeg kan kontake Aum vil gerne prøve en omgang med hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
MKV skrev, for 6 minutter siden:

Ved du hvordan jeg kan kontake Aum vil gerne prøve en omgang med hende

Du skal ringe til stedet - der er link i tråden. Vær opmærksom på de ikke besvarer hemmeligt nummer. Det er sikkert Amber du kommer til at snakke med, så må du sige du ønsker tid hos Aum 

Del dette indlæg


Link til indlæg
body skrev, for 3 timer siden:

Giver Ann ikke selv massage mere? Hun har givet mig nogle af de bedste oplevelser…

Ifølge annoncen gør Aun og Amber - ikke Ann

Redigeret af Lars40
Så forkert og svarede derfor ikke korrekt. Er rettet nu

Del dette indlæg


Link til indlæg
mrboobsnow skrev, den 15.11.2021 at 19:35:

Der er kommet ny lovende beskrivelse og nye lækre billeder af Amber. Er der lukket mere op for godteposen eller er det stadig den samme halvsløje oplevelse? 

Jeg tror, du kommer til at tage en for holdet på dén tese, for jeg tror, jeg taler for mange, når jeg siger, at den der fuser går jeg bare ikke tilbage til. Der er masser af andet velfungerende fyrværkeri derude.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...