Hop til indhold
zukker

"Help!" | Global Goal: Unite for Our Future

Recommended Posts

Endnu en "uhu jeg synger en gammel sang, så bliver verden bedre, og jeg er frelst" 

Del dette indlæg


Link til indlæg
anon skrev, for 56 minutter siden:

Endnu en "uhu jeg synger en gammel sang, så bliver verden bedre, og jeg er frelst" 

Imodsætning til: " jeg kan/gider ikke gøre noget, det må andre tage sig af"?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej derude:)

Hvor er i dog negative overfor Miley Cyrus - ved i egentlig hvem hun er ??   - - jeg synes faktisk hun har gjort det godt trods hendes unge alder i dag - bare 27 år.

Hendes rigtige navn er Miley Steward og født 1992. Fra hun var bare 11 år spillede hun Hanna Montana i den amerikanske ungdomsserie Hanna Montana. I en alder af bare 15 år udgiver hun et album under sit nye kunstnernavn Miley Cyrus, og så er det ellers bare gået fremad med hendes berømmelse.

Hun har de sidste 5-6 år  været på min liveconcert liste; men det er svært at sikre sig billet i tide, de bliver udsolgt på ingen tid - de unge mennesker er vilde med hende.

Jer er også vild hende (jeg medio 60) og jeg SKAL til en liveconcert med hende - og det kommer jeg også selvom det måske kan betyde en flybillet til USA. Koste hvad det vil. Jeg skal stå helt inde klods op ad catwalken så jeg kan nyde hendes skønne personlighed og musik.

Nyde hende ?!?! - ja hendes personlighed og så synes jeg der er noget sødt og kært over hende, - en ung kvinde på vej i livet med det hun gerne vil med sit liv, og jeg ønsker al det bedste for hende.

Seksuelt ??????  - -  hun siger mig intet seksuelt (jeg er til voksne kvinder over 50 år)

Mange hilsner

Nye tider og Miley fan:)

 

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, for 1 time siden:

Imodsætning til: " jeg kan/gider ikke gøre noget, det må andre tage sig af"?

I modsætning til at jeg faktisk gider gøre noget. Ikke bare lytte til en sang 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nye tider skrev, for 15 minutter siden:

Hvor er i dog negative overfor Miley Cyrus

Hvor? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
anon skrev, for 3 timer siden:

Endnu en "uhu jeg synger en gammel sang, så bliver verden bedre, og jeg er frelst" 

 

anon skrev, for 16 minutter siden:

Hvor? 

 

Så du mener at ovenstående ikke er negativt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
anon skrev, for 22 minutter siden:

I modsætning til at jeg faktisk gider gøre noget. Ikke bare lytte til en sang 

Nu har hun været med til at rejse temmelig mange mia dollars til at bekæmpe Covid19, kan du sige det samme?

https://people.com/music/miley-cyrus-performs-beatles-help-global-goal-unite-for-our-future-concert/

https://www.globalcitizen.org/en/content/global-goal-unite-for-our-future-impact-report/

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, for 23 minutter siden:

Rolig nu

At deltage i den slags plejer vist at være en WIN-WIN.  Om ikke andet bliver kunstneren eksponeret helt vildt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  kan  meget  bedre  lide  den  originale  version 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 timer siden:

Jeg  kan  meget  bedre  lide  den  originale  version 

 

 

Ja det er jeg enig i 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nok aldrig været super fan af Miley Cyrus. Muligvis fordi jeg hurtigt fik nok af hendes fars musik (Achy, breaky heart giver mig lidt opkastfornemmelser), men det skal hun selvfølgelig ikke dømmes på. Hun er superfan af en af mine favoritter Joan Jett, og de har lavet lidt ting sammen, bl.a. den her:

Hun har også lavet en aldeles ok version (synes jeg) af A boy named Sue af Johnny Cash:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...