Hop til indhold

Recommended Posts

Tak for anmeldelsen. Har tit holdt øje med annoncerne fra vissenbjerg, da det hænder jeg kommer forbi. Kan det passe der er flere piger på stedet? Mener at have set teksten omkring naughty sex et andet sted også... og er stedet diskret at komme til og parkere?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er ret sikker på der er flere piger fra dette sted. Som Elprebsi siger, så ligner annoncerne hinanden og de kommer typisk fra Polen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige besøgt Camille, hun er virkelig en lækker indlevende pige, lige i min smag.

Eneste minus for mig, er at hun ikke er helt glat.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stedet er diskret - ligger ude på bøhlandet, så hvis naboerne er nysgerrige, skal de bruge kikkert for at se med.

Huset er polsk, men skifter pigerne, så hun er ikke på stedet længere. Måske hun vender retur, men så gør hun nok opmærksom på det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også haft æren af at besøge hende. Skøn lækker kvinde, der får en til at føle sig tilpas selvom man er lidt nervøs. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vnx skrev, for 17 timer siden:

Har også haft æren af at besøge hende. Skøn lækker kvinde, der får en til at føle sig tilpas selvom man er lidt nervøs. 

Ja selvfølgelig har du dét!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 38 minutter siden:

Ja selvfølgelig har du dét!

Ja, det har jeg - hvad forsøger du at insinuere med den kommentar? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vnx skrev, for 3 timer siden:

Ja, det har jeg - hvad forsøger du at insinuere med den kommentar? 

Forsøger jeg at insinuere noget??.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vnx skrev, for 3 timer siden:

Ja, det har jeg - hvad forsøger du at insinuere med den kommentar? 

Det ved jeg ikke om du gør. Det var bare en underlig kommentar. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lækkermand skrev, den 24.9.2020 at 12:02:

Stedet er diskret - ligger ude på bøhlandet, så hvis naboerne er nysgerrige, skal de bruge kikkert for at se med.

Huset er polsk, men skifter pigerne, så hun er ikke på stedet længere. Måske hun vender retur, men så gør hun nok opmærksom på det.

Men drives af en dansk mand.

Det er som dansk gp umuligt at få en fod indenfor.

Jeg går ud fra det er motellet vi snakker om?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 13 timer siden:

Men drives af en dansk mand.

Det er som dansk gp umuligt at få en fod indenfor.

Jeg går ud fra det er motellet vi snakker om?

Det er ikke motellet men ude på landet.

Men ja, det er pudsigt så mange nyoprettede profiler som besøger damen, og som laver en "anmeldelse".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil dog lige melde ind her, jeg har også tidligere flere gange besøgt Camille, og har nydt alle mine besøg.

Det er ikke kun "nyoprettede" profiler, som synes om hende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
KeBoRas skrev, for 58 minutter siden:

Vil dog lige melde ind her, jeg har også tidligere flere gange besøgt Camille, og har nydt alle mine besøg.

Det er ikke kun "nyoprettede" profiler, som synes om hende :)

Fuldstændig enig. Hun er en rigtig fræk og dejlig kvinde :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Good morning

I'm  completely independent girl and everyone who met me should notice it. If I work in some place it doesn't mean that I'm "fully" connected with everything what is there.

Big3lover skrev, for 3 timer siden:

Men ja, det er pudsigt så mange nyoprettede profiler som besøger damen, og som laver en "anmeldelse".

I wrote about this in a thread from Aalborg and won't put more energy in this subject.

If you have doubts about fake reviews ask moderator for check, it should help. I don't see any point in insinuating this in most of my threads.

Apparently I have motivating influence on the people who create new accounts :).

Have a nice day,

Camille

Del dette indlæg


Link til indlæg
HornyGirlfriend skrev, for 1 time siden:

Good morning

I'm  completely independent girl and everyone who met me should notice it. If I work in some place it doesn't mean that I'm "fully" connected with everything what is there.

I wrote about this in a thread from Aalborg and won't put more energy in this subject.

If you have doubts about fake reviews ask moderator for check, it should help. I don't see any point in insinuating this in most of my threads.

Apparently I have motivating influence on the people who create new accounts :).

Have a nice day,

Camille

Moderator can not help in that context, and you know it well!
Anyone can create fake profiles in here and we know it happens regularly.

You talk too much and thats it!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 37 minutter siden:

Moderator can not help in that context, and you know it well!

It's funny,  you know better than me. I conclude that since "i know it well" is my evil plan, just do new accounts every time and write about myself? And this really despicable plan was to set up 2019 accounts as well, even if i didn't know i would be in Denmark. Really... You have no evidence for this, yet you continue to accuse me. Do something else please.

Big3lover skrev, for 37 minutter siden:

You talk too much and thats it!!!

Who wrote too much? I'm writing only on my case. It's forum. You write only to write something, and I write back politely because I don't like accusations to me without me. It looks paranoid, I'm sorry to you. You focus on it too much and you really think so. For me it's just annoying and boring read your posts about fake reviews everywhere. To write it once is not enough? 

With kind regards, 

Camille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 9 timer siden:

Det er ikke motellet men ude på landet.

Men ja, det er pudsigt så mange nyoprettede profiler som besøger damen, og som laver en "anmeldelse".

Flere måneder siden jeg besøgte hende, så drop bare alle dine indirekte beskyldninger. Har læst med herinde i mange år, og valgte først fornyeligt at oprette en profil. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold nu op med de beskyldninger. 
 

Vi ved alle, at Camille er den ægte vare, som præsterer godt :) 

Kan det så ikke være ligegyldigt om det er én med 1 eller 600 indlæg som anmelder hende? ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
HornyGirlfriend skrev, for 9 timer siden:

It's funny,  you know better than me. I conclude that since "i know it well" is my evil plan, just do new accounts every time and write about myself? And this really despicable plan was to set up 2019 accounts as well, even if i didn't know i would be in Denmark. Really... You have no evidence for this, yet you continue to accuse me. Do something else please.

Who wrote too much? I'm writing only on my case. It's forum. You write only to write something, and I write back politely because I don't like accusations to me without me. It looks paranoid, I'm sorry to you. You focus on it too much and you really think so. For me it's just annoying and boring read your posts about fake reviews everywhere. To write it once is not enough? 

With kind regards, 

Camille

Unfortunately, I only visited you once. I was very pleased and left happy.
I have never accused YOU of anything.
Unfortunately, this shows that you do NOT understand what this is all about. But it's totally okay :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 7 timer siden:

Jeg har sgu også tabt tråden. Hvad handler det her egentlig om?:huh:

Det handler om at vi ikke har brug for "anmeldelser" fra pimp's herinde, da de tit er meget lidt valide, og derfor kan være vildledende. Iøvrigt er det reklame og i strid mod reglerne, selvom det er meget svært at påvise. Men mange af dem skriger til himlen - det ved alle. Og i langt de fleste tilfælde laver man en profil, herefter en anmeldelse og så hører vi ikke mere til ham. Præcis som det var tilfældet i Ålborg! Kun når man provokerer dem lidt, så "øffer" de tilbage. Og ja, hun har en pimp bag sig eller hvad man kalder det. Hun skriver for helvede ikke engang selv sine annoncer, da ordlyden nærmest er enslydende blandt mange andre annoncer. Det i sig selv er fint nok, men deres "anbefalinger" kan de holde for dem selv, da de kun har profit som øjemål. Lad os andre om anmeldelserne.

Nuvel hun er bestemt ikke fake, men der er også noget der hedder principper. Hun tror derfor stadig det er hende jeg klandre. Hvorfor skulle jeg det når jeg selv har lavet den første anmeldelse på hende?? Men når folk der lyver tilmed prøver at overbevise andre om at det er sandt, så må de også forvente at få noget igen! Og så har jeg vist ikke mere at sige om dét.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...