Hop til indhold

Recommended Posts

Nu har jeg vist lurpasset længe nok, så jeg må hellere bidrage med en anmeldelse:

https://annoncelight.dk/showad/285619


Jeg var forbi for et par dage siden. Først det positive: Massagen var virkelig god. Noget af det bedste jeg har prøvet og det siger ikke så lidt. Og damen sød, pæn og hot - det er hende med den røde kjole.

Men så stopper festen også. Lokalet er skummelt, en kælderlejlighed der lugter stærkt jordslået (fugt) og af noget andet ubestemmeligt. Det er grotesk, når de i annoncen taler om pæne/rene lokaler.

Jeg bestilte et HJ efter massagen og det må være det mest uengagerede jeg endnu har oplevet. Maskinelt udført uden skyggen af indlevelse - faktisk tror jeg hun var ved at falde i søvn undervejs :-)
Det er totalt turn off for mig når der ikke er respons, så det var ikke nogen fed oplevelse.
Det blev så også lettere komisk undervejs, fordi hun insisterede på forudbetaling. Jeg havde betalt for massagen, men ikke for HJ. Og da jeg ikke havde lige penge, måtte hun ud til mutter i baglokalet og veksle. Imens lå jeg med fuldt blus på, mens damerne arbejdede på at finde byttepengene frem :-)

Kommer jeg igen: Nej. Men hvis hun starter en grøn klinik i nogle fornuftige lokaler, bliver jeg helt sikkert fast kunde :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ærgerligt med den oplevelse. Men godt at det er skrevet.

  Kunne man evt gøre klinikken opmærksom på at en kunde har haft den oplevelse, så de har en chance for at gøre noget ved det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes nu ikke stedet er klamt, og det var endda i vinter, jeg var der. Man står heller ikke på fortovet og ringer på, men diskret ved kælderindgang. Synes hj var fint, hun var sød og rar, hende i den røde kjole med en tatovering på højre skulder. Massage ok, men ikke hård og super god. Rigtig nok virker mutter noget skrap, og jeg bryder mig ikke om betaling straks, men måske bliver hun mere afslappet, hvis man er der oftere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været her også og gik skuffet derfra efter en dårlig og middelmådig oplevelse. Kan fuldt ud tilslutte mig dine oplevelse af Søren Møllersgade.

Redigeret af Randers500

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...