Hop til indhold
bemyguest

Hvad kan man tillade sig? (Thai-massage)

Recommended Posts

Hej

Jeg er lidt ny i branchen, og har kun besøgt thai-massage steder, da det er de eneste steder der siger mig noget.

Er lidt i tvivl om hvad man kan tillade sig under f.eks. FP? Uden at aftale for meget med pigen inden (det er dét jeg bedst kan lide) - altså bestille normal massage, og så få tilbudt FP hvis man bliver pirret.

Finger i røven?

Smæk i røven?

Slikke dem?

Må man bede hende om at give et BJ på en anden måde end at sidde i skrædderstilling :D

Jeg har generelt bare fulgt dem, men det er ikke altid at jeg lige tænder på dét de gør.

Del dette indlæg


Link til indlæg
bemyguest skrev, for 16 minutter siden:

Må man bede hende om at give et BJ på en anden måde end at sidde i skrædderstilling :D

Nej.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun udtale mig for mig selv.. Men jeg synes mit arbejde er meeeeget nemmere når jeg ikke skal gætte mig til hvad man ønsker.. Sådan tænker jeg også pigerne ved Thai tænker.. Og ja ellers så spørg dem.. Ikke alle bryder sig jo om at få en finger i måsen jo.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Jeg kan kun udtale mig for mig selv.. Men jeg synes mit arbejde er meeeeget nemmere når jeg ikke skal gætte mig til hvad man ønsker.. Sådan tænker jeg også pigerne ved Thai tænker.. Og ja ellers så spørg dem.. Ikke alle bryder sig jo om at få en finger i måsen jo.. 

Enig, det er altid bedst at man har afklaret hvad der skal ske, men jeg ved godt at det nogle gang/tit udvikler sig, men med thai hvor det primært er massage er nok mere vigtigt..

Del dette indlæg


Link til indlæg
MickeyM skrev, for 2 timer siden:
bemyguest skrev, for 2 timer siden:

Må man bede hende om at give et BJ på en anden måde end at sidde i skrædderstilling :D

Nej.

Hvorfor må man ikke det? Har vist for øvrigt aldrig fået et bj hvor hun sad i skrædderstilling. Hvis manden ligger ned kan jeg også forestille mig det er en ret ubekvem stilling for hende.Eller det er måske manden der skal sidde i skrædderstilling? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
bemyguest skrev, for 2 timer siden:

Er lidt i tvivl om hvad man kan tillade sig under f.eks. FP? Uden at aftale for meget med pigen inden (det er dét jeg bedst kan lide) - altså bestille normal massage, og så få tilbudt FP hvis man bliver pirret.

Så længe det du spørger om er inden for rimelighedens grænse og du er parat til at betale for det kan du spørge om hvad som helst. Men gør det på en pæn og sober måde. Men man kan jo også lige stikke fingeren i jorden og lige vejre stemningen inden man spørger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Jeg kan kun udtale mig for mig selv.. Men jeg synes mit arbejde er meeeeget nemmere når jeg ikke skal gætte mig til hvad man ønsker.. Sådan tænker jeg også pigerne ved Thai tænker.. Og ja ellers så spørg dem.. Ikke alle bryder sig jo om at få en finger i måsen jo.. 

Som Jennifer skrev.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu har jeg aldrig prøvet at stikke en finger i røven på dem eller noget i den dur :D   - men i forhold til hvilken stilling man får sit blowjob, så rykker jeg mig bare som jeg vil.
Har nogle gange stået op mens de ligger på briksen. Engang da jeg gjorde det, bad kvinden mig facefuck hende hvor hun lå på ryggen med hovedet ud over briksen- det var ret nice haha, det sker dog ikke så tit er min erfaring :D

- De har såmænd intet imod at give bj en anden stilling end standard, ihvertfald ikke de steder jeg har været

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Udfordringen ved THAI steder kan jo være sprog forståelsen.

Men spørg og hvis du kommer ved samme pige flere gange, så nok nemmere at kommunikerer og hygge på den frækkeste måde, med slik, måske en finger og blow som i begge nyder og masser af kemi.

Det er en sjov og spændende verden med thai massage m.m.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bemyguest skrev, for 3 timer siden:

Er lidt i tvivl om hvad man kan tillade sig under f.eks. FP? Uden at aftale for meget med pigen inden (det er dét jeg bedst kan lide) - altså bestille normal massage, og så få tilbudt FP hvis man bliver pirret.

Du er nødt til at tage tyren ved hornene og fra starten bestille massage med boom boom - gerne forhandlet ned til en mere fair samlet pris, end hvis du tilkøber under forløbet, hvor de har fat i hornet - så kan du bedre få lov til selv at styre forløbet. Jeg springer gerne over den indledende massage, hvor jeg skal ligge på maven, da det er helt tosset at ligge på maven med en ordentlig stivert. Nej, få istedet pigen til fra starten at klæde sig helt af, pirre, slikke og lege med din pik, mens du ligger på ryggen og kan se hende - så stiller de sig gerne, så du også kan lege med dem og løfter evt. det ene ben helt op på briksen over dit hoved, så du rigtig kan komme til. Om de lige vil have en finger i røven er ikke sikkert, men bare at få lov at pirre røvhullet kan være en start. Gå evt. over i en 69, inden I lægger jeg over på madrassen til en mere seriøs omgang. Slut evt. af på briksen med et gedigent HJ/BJ med CIM.

Er der så tid bagefter, kan du få din massage af ryggen - så er det også mere betrængt ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, 1 time siden:

Hvorfor må man ikke det? Har vist for øvrigt aldrig fået et bj hvor hun sad i skrædderstilling. Hvis manden ligger ned kan jeg også forestille mig det er en ret ubekvem stilling for hende.Eller det er måske manden der skal sidde i skrædderstilling? ;)

Du kommer jo selv med svaret. Alt andet end skrædderstilling, kan ikke forsvares. .

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg er ikke typen, der laver en drejebog sammen med pigen,om hvordan hele forløbet skal forgå.

jeg prøver mig forsigtigt frem, og ser og lytter efter pigens kropssprog, det fungerer godt.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, den 28.6.2020 at 10:30:

jeg er ikke typen, der laver en drejebog sammen med pigen,om hvordan hele forløbet skal forgå.

jeg prøver mig forsigtigt frem, og ser og lytter efter pigens kropssprog, det fungerer godt.:)

Man skal alligevel også være noget af en menneskekender for at kunne tyde de signaler hos fremmede mennesker.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
JenniferRomantica skrev, for 15 minutter siden:

Man skal alligevel også være noget af en menneskekender for at kunne tyde de signaler hos fremmede mennesker.. 

njaeh - i kampens hede kan meget foregå og hvis hun flytter på sig og virker ubehagelig til mode kan man skifte strategi... det talte ord er ikke så vigtigt her

Del dette indlæg


Link til indlæg
kenderen skrev, for 38 minutter siden:

njaeh - i kampens hede kan meget foregå og hvis hun flytter på sig og virker ubehagelig til mode kan man skifte strategi... det talte ord er ikke så vigtigt her

Såååå.. Hver gang en mand er gået over min grænse så det fordi jeg ikke har sendt tydeligt nok signaler:ph34r:.? Altså hver gang jeg har fået en uønsket finger i måsen (hvilket sker rimelig tit).. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Såååå.. Hver gang en mand er gået over min grænse så det fordi jeg ikke har sendt tydeligt nok signaler:ph34r:.? Altså hver gang jeg har fået en uønsket finger i måsen (hvilket sker rimelig tit).. 

tror aldrig jeg har stukket en finger i måsen på en der ikke ville det - siger ikke det er din "skyld" når det sker men to til tango tænker jeg...

Del dette indlæg


Link til indlæg
kenderen skrev, Lige nu:

tror aldrig jeg har stukket en finger i måsen på en der ikke ville det - siger ikke det er din "skyld" når det sker men to til tango tænker jeg...

Det kunne jo også undgås hvis man kommunikerer.. Og indser at bare fordi en stønner "aaahhh" når det er godt så kan det betyde noget andet hos en anden som man slet ikke kender.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Det kunne jo også undgås hvis man kommunikerer.. Og indser at bare fordi en stønner "aaahhh" når det er godt så kan det betyde noget andet hos en anden som man slet ikke kender.. 

haha ja så bliver det kompliceret :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
hev skrev, for 13 timer siden:

Skæbninger - sjovt ord  :lol:

Enhver 'kan feje segl' som man siger i Jylland

Personligt laver en hel del taste fejl og sprog spasseri når jeg skriver fra min gamle laptop med det lille og slidte tastatur.

Er begyndt at sætte pris på sjove ord og sætninger.

Ønsker alle en god (regnvejrs)dag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...