Hop til indhold

Recommended Posts

Halløj

Så har jeg endelig taget mig sammen til at lave en profil herinde og bidrage til fællesskabet. Jeg var forbi Dokkoon i Aarhus for et par dage siden. Der er ikke nogle nye anmeldelser herinde, så jeg tog chancen og en lille en for holdet :)

Jeg sendte sms en time i forvejen, fik svar og bekræftelse 2 min efter (det hele på dansk). 
Jeg bestilte en times massage på sms'en og da jeg kom frem var tilbuddet 45 min for 350 kr. Det takkede jeg ja til.

Massøren hed Geb (?) var meget imødekommende, snakkede forståeligt dansk med de  gloser der nu skulle bruges, så ingen problemer der. Hun så meget nydelig ud (smag og behag selvfølgelig) og jeg vil skyde hende til et sted mellem 35 og 40, men det er jo altid svært at vurdere. Jeg er selv til den yngre side, så jeg har lidt svært ved at se forskel når damerne er ældre end mig.

Massagen gik i gang uden tegn til at der skulle være mere, og heller ingen sensuelle berøringer undervejs. Jeg bad om en blød og afslappende massage, og det var det jeg fik, så om hun kan give en god hård massage skal jeg ikke kunne sige.

Efter at jeg var vendt om og 10 min massage liggende på ryggen, kom spørgsmålet om ekstra. Her var det 1000 kr. for fuld pakke og enkelte ydelser kostede ekstra.
Jeg holdt desværre ikke så længe, da det er længe siden, men det var godt, hyggeligt og sjovt så længe det varede.

Så jeg gik derfra glad og tilfreds, og skal da en tur forbi igen når der er tid og penge.

Håber anmeldelsen kan bruges til noget. Det er min første herinde :)

https://annoncelight.dk/showad/286982

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BobbyOlsen skrev, for 6 timer siden:

Her var det 1000 kr. for fuld pakke

så 45 minutter inklusiv fuld pakke = 1350?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Velkommen til. 
Dejligt at du havde en fin tur.  Har set deres nye annonce på al et stykke tid, så godt at høre om stedet. 
8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 17 timer siden:

Velkommen til. 
Dejligt at du havde en fin tur.  Har set deres nye annonce på al et stykke tid, så godt at høre om stedet. 
8000

Tak tak :)  Ja annoncen har været der et stykke tid, men siger jo ikke rigtigt så meget, men de overraskede positivt heldigvis :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt nok lang tid siden men stadig med de "nye ejere". Det var nu ikke den store oplevelse. 

Men dejligt at høre du fik valuta for pengene.

Del dette indlæg


Link til indlæg
gh70 skrev, for 5 timer siden:

Er der nogen der ved hvor Lek er som havde den før.. eller om hun er stoppet ?

er det den samme Lek som var i trapkasgade ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...