Hop til indhold
Newbieoldie

Varm blondine m kæmpe platter - HOLD JER VÆK

Recommended Posts

Ikke noget positivt at sige, ud over at hun da er en pæn pige. 

Ingen indlevelse, ligegyldig robot, er spansk og taler meget dårligt engelsk. Er ikke pigen på billedet, på trods af at billederne er "200% ægte" jeg https://massage.side6.dk/natalia30bestilte 45 min med superfransk. Gik efter mindre end 30 min og uden at komme. Konstant slap diller pga manglende indlevelse - tydeligt at hun ikke gad. 

Det var min kun 2. Oplevelse med en GP - den første var Emma fra Hampen, som var fantastisk... Så det er vel 50/50 nu på gode oplevelser 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er heller ikke så meget til smørrebrød, så jeg tror alligevel jeg springer over.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BlackMagic2020
Newbieoldie skrev, for 2 timer siden:

Ikke noget positivt at sige, ud over at hun da er en pæn pige. 

Ingen indlevelse, ligegyldig robot, er spansk og taler meget dårligt engelsk. Er ikke pigen på billedet, på trods af at billederne er "200% ægte" jeg https://massage.side6.dk/natalia30bestilte 45 min med superfransk. Gik efter mindre end 30 min og uden at komme. Konstant slap diller pga manglende indlevelse - tydeligt at hun ikke gad. 

Det var min kun 2. Oplevelse med en GP - den første var Emma fra Hampen, som var fantastisk... Så det er vel 50/50 nu på gode oplevelser 

Sikke en overskrift mener du ikke patter i stedet for platter hahahahahahahahahaha

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

platter 
Du må være finmekanikker eller værktøjsmager:D:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ahhhh - så forstod jeg bedre den med smørrebrød.

Autocorrect is a brigde ;-)

Forøvrigt var hendes lejlighed nærmest et hul i jorden. Stueetagen godt nok, men "bollerummet" var et lille mørkt 8m2 rum, med en blød madras på gulvet.

Alt i alt en katastrofe til 1000 kr!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair

Tak for advarslen

Det er faktisk først 1000 % hun lover at billeder er ægte. 

Senere falder det til 100 % :)

Hun har ret i begge tilfælde, billederne er ægte, bare ikke hende der er på billederne. 

Det billede, hvor hun sidder i skovskiderstilling på balkonen, er det 24 hits på ved søgning. 

Resten gad jeg ikke søge på

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pophair skrev, den 26.6.2020 at 23:18:

Tak for advarslen

Det er faktisk først 1000 % hun lover at billeder er ægte. 

Senere falder det til 100 % :)

Hun har ret i begge tilfælde, billederne er ægte, bare ikke hende der er på billederne. 

Det billede, hvor hun sidder i skovskiderstilling på balkonen, er det 24 hits på ved søgning. 

Resten gad jeg ikke søge på

Lige præcis....Uanset hvad alle GP'er lover omkring de billeder, så regn altid med at i 95% af tilfældene, så passer det ikke. Så bliver man heller ikke så skuffet.

Men iøvrigt er det jo tilladt at bruge sin sunde fornuft, og selv vurderer ud fra hvad man ser på de billeder ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...