Hop til indhold

Recommended Posts

Når jeg har besøgt thaiklinikker, har det så godt som hver gang været med den tanke, at massagen skulle slutte med at gå over i en god gang sex. Denne gang var udgangspunktet lidt anderledes, for dette sted i Holte har gennem længere tid tilbudt 4-hands massage til 700 kr for en time. En ganske fin pris, når det normale alternativ ofte hedder 500 kr for en time med én pige, så jeg så frem til fire bløde hænder, vel vidende at massagen nok næppe ville vare de fulde 60 minutter, hvis jeg undervejs alligevel (som vanligt) ville afslutte med sex.

Hvis man kommer i bil, ligger stedet godt og rimelig diskret. Det er nok mere vanskeligt med offentlig transport. Man kan parkere på en sidevej tæt på, hvis man ikke bryder sig om at holde ud for thaiklinikken. Den kontor-arbejdsplads, som de deler bygning med, kommer ikke i spil, hvis man kommer fra den side af bygningen, hvor thaiklinikken har sin indgang.

Det gik nogenlunde uproblematisk at aftale en tid, og hende jeg talte med i telefonen, talte godt engelsk. Jeg tror, det var Jenny, som senere også tog imod mig og var den ene af de to piger, som skulle massere. Hun er hverken 23 eller 25 år, men sikkert op mod de 40, gætter jeg på. Tror også, at det er hende, som styrer biksen. Hun er ikke på deres billeder, så vidt jeg kan vurdere.

Jenny gik i gang med at massere fødder og lægge, mens hun forsikrede mig om, at hendes kollega ville komme lige om lidt. Det gjorde hun så først mindst 5 minutter senere. Hende, som så kom ind, kaldte sig Lisa. Det er hende i en hvid top på billederne, og hun er ret flot og har et charmerende smil og attitude.

Mens de masserede, pludrede pigerne stilfærdigt på thai. Massagen var i den blide ende, og det passede mig fint den dag, faktisk virkede det ret hyggeligt og afslappende. Efterhånden som tiden skred frem, blev Jennys “tilfældige” berøringer af pungen hyppigere, når hun masserede låret, men stadig kun med antydningens kunst. Samtidig var Lisas krop behageligt tæt på mit hoved, og tilsammen var det nok til, at tilbuddet om ekstra, som naturligvis kom noget tid senere, selvfølgelig skulle udnyttes.

Sex med Lisa kostede yderligere 1000 kr, økofransk (som jeg fravalgte) ville have været ekstra 300 kr oveni. Først lidt B2B, så gummi på og lidt blow, hvorefter hun red mig. Først langsomt, så jeg gradvist kunne komme dybere op i hende, dernæst heftigere, så hendes bryster (b-skål, naturlige) hoppede lystigt, mens hun smilede sødt og syndigt og i det hele taget lignede en, som nød det. Det gjorde jeg også - lidt for meget måske, for hendes ridt med hastige underlivsbevægelser gjorde, at jeg kom ret hurtigt. Måske også som følge af pirringen under massagen.

Lisa tilbød smilende sit stakåndede offer noget vand, og mens hun hentede en flaske, kunne jeg konstatere, at der i alt kun var gået ca 45 minutter, siden jeg trådte ind ad døren. Nu kan man jo ikke klandre pigen for, at jeg nåede mit klimaks ret hurtigt den dag, men lidt hurtig hovedregning giver så, at tiden med 4-hands massage ikke har været meget mere end 30 minutter. Inden jeg nåede at blive ærgerlig over det, tilbød Lisa lidt yderligere massage af bl.a hovedbund, og det er altså bare lækkert efter en saftig gang sex. Så jeg endte alligevel med at være på briksen i de 60 minutter, jeg havde bestilt fra starten.

Mit samlede indtryk fra besøget går derfor lidt i begge retninger. Stedet er fint, pigerne er søde, og Lisa kunne sagtens være kandidat for et genvalg. Den samlede pris på 1700 kr er mere, end hvad jeg normalt plejer at punge ud med, men omvendt var der også to piger med i en halv times tid, så prisniveauet er som sådan inden for skiven. Jeg kunne godt finde på at komme igen, men man skal nok være forberedt på, at den annoncerede times 4-hands massage nok snarere er 30-40 min. Omvendt er det vel ikke stort anderledes end på andre thaisteder, hvor jeg ofte har oplevet at bestille en time og så efter ca 40 min er blevet tilbudt ekstraydelsen, så det samlede tidsforbrug passer nogenlunde med den bestilte time.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der mange gange... har dog endnu ikke prøvet 4 hånds massagen. Men jeg tror at man skal aftale konditionerne lidt mere når de er 2. For ellers bliver det sjældent mere en kort tid med den ene og fuld tid med den anden.

Har prøvet på Apex med 4 hånds massage der endte i en trekant med de 2 piger. Det var nu også en god aften...:D

Men ellers er jeg enig i dine betragtninger om stedet:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har nok ret, @Kubrick, i at man skal være nøjagtig med aftalen, hvis det skal udspille sig anderledes, end det gjorde for mig som beskrevet ovenfor. Mon man egentlig kan sige til pigerne, at man vælger med at tage stilling til ekstraydelser, førend den bestilte (og betalte) time med 4-hands massage er overstået? Eller vil det være dårlig stil? Har selv for det meste været så opstemt efter 40 min, så det har været fint nok at gå over til sex på det tidspunkt, og så betyder det jo ikke det store.

I øvrigt får du lige en tak med på vejen @Kubrick, for det var bl.a dine anmeldelser af stedet, som inspirerede mig til et besøg. :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt at høre at stedet også falder i andres smag....

Det er meget sjældent at jeg aftaler det fulde scenarie med en thai inden. Jeg aftaler hvor lang tid, og så ser vi hvor vi ender. Jeg forhandler med dem om de priser de giver, dog ikke selve timeprisen. Men jeg er blevet tilbudt bj til 800,- kr., og det gider jeg ikke betale. En tur med hånden er nærmest altid standard pris.

Når det kommer til sådan noget som 4 hånds så har jeg ihvertfald lært at det ikke nytter for mig at aftale sex på forhånd. Men hvis de tilbyder ekstra når de er 2, så sørger jeg altid for at definitionerne er på plads inden vi forhandler om prisen. Ærgerligt at tro man er på vej til en 3-kant og så den ene smutter.

I Holte oplever jeg dem dog mere faste i deres prissætning end feks hos Apex på Frederiksberg. Bibi kunne man altid forhandle med. Men det er oftest når jeg har været der nogle gange at jeg kaster mig ud i andet end en time + håndruller...:D

Jeg leder stadig efter den perfekte aftager for Grundtvigsvej på FRB, diskret sted og verdens bedste massage....;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige besøgt DADA på dette sted og fik en dejlig massage hård/medium/blød ... lige efter mine ønsker ... kommer gerne igen

og besøger dette sted, som er rent, pænt og velholdt ... DADA er en super sød PETITE THAI GIRL ... nåede mig lidt over navlen ...

måske lidt under- eller overdrevet ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
NUCH2019 skrev, for 34 minutter siden:

Har lige besøgt DADA på dette sted og fik en dejlig massage hård/medium/blød ... lige efter mine ønsker ... kommer gerne igen

og besøger dette sted, som er rent, pænt og velholdt ... DADA er en super sød PETITE THAI GIRL ... nåede mig lidt over navlen ...

måske lidt under- eller overdrevet ...

Perfekt højde :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
NUCH2019 skrev, 1 time siden:

Har lige besøgt DADA på dette sted og fik en dejlig massage hård/medium/blød ... lige efter mine ønsker ... kommer gerne igen

og besøger dette sted, som er rent, pænt og velholdt ... DADA er en super sød PETITE THAI GIRL ... nåede mig lidt over navlen ...

måske lidt under- eller overdrevet ...

Har også besøgt hende...jeg giver dig helt ret, en stram lille sag. Eneste ulempe var, at hun ville have 1200 kr. for en halv time med FP, det vil jeg simpelthen ikke give. I stedet blev vi enige om HJ + nøgen for 1000 kr. Da vi nærmede os sagens kerne, begyndte hun at slikke mig på skaftet, og jeg tænkte, hvad er nu det her for noget. Pludselig slugte hun den til roden, uden at bruge disse vådservietter eller andet. Jeg er selvfølgelig renskuret over alt, når jeg giver mig på eventyr - men alligevel. Det fortsatte nogle minutter, hvorefter hun afsluttede med hånden. Så jeg fik alligevel mere end forventet for de 1000 kr...(med 1 times massage inkluderet).

En anden lille charmetrold deroppe var Jessie, udstyret med helt ubegribeligt struttende ungpigebryster. Ved ikke om de var naturlige, men de føltes 100% sådan. Har lovet mig selv at besøge hende, hvis hun kommer igen...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...