Hop til indhold
OrganDonor

Irriterende Reklamer

Recommended Posts

Jeg hader reklamer.

Men hvis det er dem, der gør EG gratis, må jeg jo udholde det uudholdelige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

BX,

Det må være alderen, der trykker, for jeg har det helt på samme måde. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare klø på med reklamer :)

Vi kan ikke få i pose og sæk , hverken bruger betaling eller reklamer.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Syntes godt om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Kom nu Onslow og BX. Det er moderne tider, og ikke tid til småsure gamle mænd der sidder og fumler med en 2G telefon. Nå det må I selv om, jeg skal hen og nyde den time jeg vandt med Dukkeliv, ved at trykke på den der reklame :P :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kom nu Onslow og BX. Det er moderne tider, og ikke tid til småsure gamle mænd der sidder og fumler med en 2G telefon. Nå det må I selv om, jeg skal hen og nyde den time jeg vandt med Dukkeliv, ved at trykke på den der reklame :P:P

Hvis du nu evnede at læse, hvad der står, så ville du realisere, at vi faktisk synes, at det er en udmærket måde at holde sitets tilgang gratis på. :D

Men ellers er dine analytiske evner såmænd ganske gode, for mit vedkommende er det sådan, at gammeldags dyder som stave- og formuleringsevner parret med en solid mængde paratviden stadig er i høj kurs. ;)

Og hvad mobiltelefoner angår, så er det faktisk ikke evident for mig at skulle købe det sidste nye fra reklamerne, som jeg alligevel ikke har brug for.

Du kan så, stadig med smil i øjnene, konkludere, at mit liv må være kedeligt, siden jeg ikke har behov for at sprede diverse banaliteter, undskyld meningsfuldheder på Fjolsbog, altså samtidig med at de sker. :D

Også god aten til dig og alle andre. :) :) :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Nemlig Onslow. Også god aten til dig.

Jeg evner iøvrigt ikke at læse indad. Sidder som regel og mimrer lidt for at forstå sætningerne. :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kom nu Onslow og BX. Det er moderne tider, og ikke tid til småsure gamle mænd der sidder og fumler med en 2G telefon
Øhh, hvad er en 2G-telefon? Jeg har forhørt mig i ældrerådet her på St. Kødlyst. Ingen (Olsen sov dog) har hørt om det. Vi er vant til optisk telegraf og går op på bakken, når vi vil have nyt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

.... for mit vedkommende er det sådan, at gammeldags dyder som stave- og formuleringsevner parret med en solid mængde paratviden stadig er i høj kurs. ;)
Nu, hvor vi er blevet påtvunget den åndssvage knap, vil jeg "tyrke" på "synes godt om". Man skal jo vænne sig til den.

Ellers mange gode hilsener her fra plejehjemmet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu, hvor vi er blevet påtvunget den åndssvage knap, vil jeg "tyrke" på "synes godt om". Man skal jo vænne sig til den.

Ellers mange gode hilsener her fra plejehjemmet :)

kan ikke finde den knap HVOR ER DEN

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...